Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00451630/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00461932/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00465291/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i przetwarzanie w procesie unieszkodliwiania lub odzysku:
Cz. I: drew. podkładów kolejowych o kodzie 17 02 04,
Cz. II: odpadów gum. o kodzie 07 02 99
dla SRK S.A., o/KWK „Makoszowy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i przetwarzanie w procesie unieszkodliwiania lub odzysku:Cz. I: drew. podkładów kolejowych o kodzie 17 02 04,
Cz. II: odpadów gum. o kodzie 07 02 99
dla SRK S.A., o/KWK „Makoszowy”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1a3632b-6576-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-M-0015/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 194535,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: odbiór, transport i przetwarzanie w procesie unieszkodliwiania lub odzysku drewnianych podkładów kolejowych o kodzie 17 02 04*Drewniane podkłady kolejowe zostały wytworzone w wyniku prowadzonego procesu likwidacji zakładu górniczego. Pochodzą w szczególności z rozbiórki torów z zakładowej bocznicy kolejowej na zwale węgla. Drewniane podkłady kolejowe impregnowane są olejem kreozotowym, otrzymywanym ze smoły węglowej.
Ilość zmagazynowanych drewnianych podkładów kolejowych wynosi około 125 ton
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 101250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: odbiór, transport i przetwarzanie w procesie unieszkodliwiania lub odzysku odpadów gumowych o kodzie 07 02 99.Odpady gumowe zostały wytworzone w wyniku prowadzonego procesu likwidacji zakładu górniczego.
Odpady gumowe stanowią:
• taśmy przenośnikowe tkaninowo-gumowe w odcinkach do 20 m (waga około 40 ton),
• węże gumowe (waga około 30 ton).
Ilość wszystkich zmagazynowanych odpadów gumowych wynosi około 70 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 137592,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111299,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ULMAN Dariusz Małek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 635 179 93 22
7.3.3) Ulica: Podgórna 14
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111299,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98799,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Południe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 641 100 58 06
7.3.3) Ulica: Kokotek 33
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy nw. zakres:
1. Transport odpadów
2. Załadunek odpadów
Na dzień składania ofert Wykonawca nie znał jeszcze nazw podwykonawców
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE POŁUDNIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98799,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 36 w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Bytomiu na rok 2025
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci aparatu do znieczuleń, opisowej stacji lekarskiej i monitora dla potrzeb Zakładu RTG, i maceratora dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obsługa i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom.
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Kom (PSZOK) w Tczowie w roku 2025-postęp 2
- Opróżnianie koszy ulicznych, kontenerów i pojemników na odpady w miejscach publicznych na terenie Gminy Czernichów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jemielno w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych w budynkach i miejscach użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Białopole
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic, Zabrza i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.59.2024.TB
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.