eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUtrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: minska@lutycka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lutycka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deeb7e25-76d5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053944/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie systemów i helpdesk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/91/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług informatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu przez okres 12 miesięcy, tj.:
1. administrowanie, zarządzanie, serwis, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN, VLAN,
2. monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa, kontrola i zabezpieczanie ruchu przychodzącego,
3. kontrola dostępu do treści w ramach sieci (w tym m.in. filtrowanie, blokowanie zawartości stron WWW, blokowanie niepożądanych aplikacji),
4. administrowanie, obsługa i zarządzanie serwerami i bazami danych znajdującymi się u Zamawiającego,
5. administrowanie i obsługa systemu HIS, ERP i RIS, w tym również udzielanie wsparcia merytorycznego i funkcjonalnego użytkownikom systemów,
6. tworzenie i weryfikacja kopii zapasowych systemów używanych przez Zamawiającego,
7. wykonywanie aktualizacji systemów informatycznych,
8. utrzymanie bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania w sposób bezpieczny, zabezpieczony i dostępny dla Zamawiającego,
9. administrowanie i obsługa serwera poczty elektronicznej,
10. instalacja i konfiguracja sieci roboczych do pracy w sieci Szpitala,
11. konserwacja, diagnoza oraz bieżące naprawy stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych,
12. inwentaryzację sprzętu komputerowego i oprogramowania,
13. wnioskowanie o likwidację sprzętu nieprzydatnego i zakupy nowego,
14. hosting i aktualizacja strony internetowej Zamawiającego,
15. wdrażanie nowych systemów i programów oraz prowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie ich użytkowania,
16. określenie i konsultowanie działań mających na celu rozwój systemu informatycznego Szpitala,
17. wykonywanie innych czynności związanych z usługami informatycznymi zleconymi przez Zamawiającego.
W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. zapewnienia ciągłości usług,
2. utrzymania systemu informatycznego w stałej gotowości do użytkowania,
3. świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy świadczeniu tego rodzaju usług,
4. zapewnienie kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z Sekcją Informatyki Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu Filia nr 2 - Szpital Rehabilitacyjno- Kardiologiczny w Kowanówku,
5. niezwłocznego przystąpienia do usuwania awarii i informowaniu wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie jej trwania,
6. uprzedzania zamawiającego z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów,
7. Czynności określone przedmiotem zamówienia wykonywane będą w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań,
8. Czynności określone w pkt 5 (tj. administrowanie i obsługa systemu HIS, ERP i RIS, w tym również udzielanie wsparcia merytorycznego i funkcjonalnego użytkownikom systemów) wykonywane będą również w Wielkopolskim Centrum Rehabilitacji Filia nr 3, ul. Sanatoryjna 2, Poznań.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na następujących zasadach:
1. usługi informatyczne będą wykonywane od poniedziałku do piątku w czasie 7 godzinnego dyżuru (od 7:00 do 14:00). Wykonawca w ramach dyżuru gwarantuje dostępność 3 informatyków (2 informatyków w siedzibie Zamawiającego i 1 informatyk zdalnie),
2. zapewni dostępność serwisu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
3. wszelkie usterki możliwe do usunięcia przez zdalny dostęp będą usuwane niezwłocznie,
4. usterki sprzętowe uniemożliwiające wykonanie funkcji użytkowych będą usuwane w ciągu maksymalnie 24 godzin.
5. zgłoszenia usterek będą przyjmowane telefonicznie lub droga elektroniczną przez całą dobę.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na sprawne funkcjonowanie całego systemu informatycznego w Szpitalu, a także za aktualne licencje oprogramowania, które będą nabywane na koszt Zamawiającego.
Umożliwia się Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób realizujących usługę w siedzibie Zamawiającego.
Zgodnie z pkt. 4.3 SWZ 4.3. Zamawiający określa wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU XCORE Rafał Kaluga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720878468

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostaje zawarta na okres od dnia 22.02.2023r. do dnia 22.02.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.