Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479860/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 68 IM. JANUSZA KORCZAKA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200409852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Mieszka I 19
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-054
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps68@piasta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ps68.edupage.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ba6d385-7573-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba6d385-7573-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00370535/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przedszkolak potrafi” o nr WND - RPPD.03.01.01-20-0456/20 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP68-15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76863,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. „Gry i zabawy zespołowe”,Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
Dofinansowanie w ramach projektu pt. „Przedszkolak potrafi” o nr WND - RPPD.03.01.01-20-0456/20 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 20373,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. „Logika dla smyka”,Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
Dofinansowanie w ramach projektu pt. „Przedszkolak potrafi” o nr WND - RPPD.03.01.01-20-0456/20 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 7276,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. „Mały poliglota”,Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
Dofinansowanie w ramach projektu pt. „Przedszkolak potrafi” o nr WND - RPPD.03.01.01-20-0456/20 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16591,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. „Materiały piśmiennicze”Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
Dofinansowanie w ramach projektu pt. „Przedszkolak potrafi” o nr WND - RPPD.03.01.01-20-0456/20 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 32622,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29999,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32526,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29999,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitWork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710440790
7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29999,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9286,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11442,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9286,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitWork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710440790
7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9286,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia niniejszą część postępowania przetargowego, bowiem w wyznaczonym terminie, tj. do 14 grudnia 2022 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do 14 grudnia 2022 r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta „Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski” zawierająca cenę oferowanych materiałów przewyższającą kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia opublikowaną przed otwarciem ofert. Stosownie do postanowień wynikających z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, bowiem cena „przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia” i nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ujętej w ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski na odcinku od km 11+178 do km 28+435.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 11+607 do km 14+674,70.
- Dostawa sprzętu komputerowego do POZ
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Wykonywanie remontów nawierzchni ulic, parkingów, zatok, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Białegostoku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, na pow. powyżej 100 m2 /.../
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Rozwijamy kompetencje najmłodszych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.