Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045702/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 36 95
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-987256c6-967a-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-987256c6-967a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038967/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.1.2023.MA.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej oraz w innych branżach, które wystąpią w dokumentacji projektowo-wykonawczej, realizowanego w imieniu i na rzecz zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego na drodze powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice; w granicach administracyjnych gmin: Namysłów, Świerczów; na terenie powiatu namysłowskiego, w województwie opolskim.
3. Zakres rzeczowy objęty nadzorem inwestorskim:
3.1. Wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia dokumentacji projektowej:
1) aktualna mapa do celów projektowych,
2) koncepcja techniczna.
3.2. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:
1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie,
2) projekt budowlany/projekty budowlane opracowany/opracowane w zakresie/zakresach zgodnym/zgodnych z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii,
3) operaty wodnoprawne w niezbędnym zakresie,
4) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji (Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego.) Dokumentacja projektowa będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże:
• projekt/projekty zagospodarowania terenu,
• projekt/projekty branży drogowej,
• inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci kolidujących.
5) specyfikacja/specyfikacje techniczna/techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) przedmiary robót,
7) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
8) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
9) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące:
10) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
11) geodezyjny operat powykonawczy przyjęty do zasobu przez PODGiK,
12) protokoły sprawdzeń i badań,
13) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego – jeśli będzie wymagane.
3.3. Wykonanie robót drogowych w zakresie:
1) roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe,
2) roboty konstrukcyjne i nawierzchniowe,
3) usuniecie kolizji – jeśli będzie wymagane.
3.4. Wykonanie kanalizacji deszczowej – jeśli będzie wymagane.
3.5. Regulacja urządzeń obcych – jeśli będzie wymagane.
3.6. Wycinka zakrzaczeń znajdujących się w pasie drogowym. Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni, wysiew traw).
3.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego.
4. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim są dofinansowane ze środków otrzymanych z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych.
5. Szczegółowy zakres inwestycji objętej nadzorem inwestorskim, terminy i warunki jej realizacji, projekt umowy z wykonawcą robót, pełna dokumentacja oraz inne dane dotyczące inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ i innych dokumentach opatrzonych nr DAG.250.3.7.2022 – dokumenty zamówienia zostały zamieszczone na stronach internetowych:
1) miniPortalu Zamawiającego: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b93c11d1-3745-4cf7-a66b-92ac03b10c00.
2) bip Zamawiającego: https://bip.namyslow.pl/4803/przebudowa-drogi-powiatowej-nr-1129-o-na-odcinku-ligota-ksiazeca-biestrzykowice.html.
6. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego), należeć będzie:
1) przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru;
2) sprawdzenie zgłoszeń, projektów budowlanych i projektu wykonawczego, a także sprawdzanie i zatwierdzanie pozostałych dokumentów wymaganych od wykonawcy robót budowlanych;
3) przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazywaniem placów budowy;
4) kontrola procesu budowy;
5) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zgłoszeniami budów, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, poprawności stosowanych technologii wykonania, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz zapobieganie stosowania nieprawidłowych technologii wykonania;
7) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru robót budowlanych;
8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia stwierdzonych wad przez Wykonawcę robót oraz dokumentowanie ich przez prowadzenie dokumentacji cyfrowej i fotograficznej;
9) wydawanie Wykonawcy, Podwykonawcom, Kierownikowi budowy lub Kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń;
10) monitorowanie terminowości realizacji robót, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót” powiadamianie pisemnie Zamawiającego.
11) ustalanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalania ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym;
12) organizowanie „Narad Budowy” na terenie budowy w zależności od potrzeb, z udziałem Wykonawców robót i przedstawicielem Zamawiającego, Kierownikiem budowy, Kierownikiem robót, oraz sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym Stronom w terminie do 5 dni roboczych po naradzie;
13) nadzorowanie robót w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność Nadzoru na terenie budowy w trakcie realizacji robót (za wyjątkiem przestoju w robotach) gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie Kierownika budowy, Kierownika robót lub Zamawiającego;
14) sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawców robót pod kątem zgodności z zakresem zrealizowanych prac potwierdzonych protokołem odbioru;
15) uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych bez domagania się dodatkowej zapłaty;
16) wykonywanie innych działań i czynności nie wymienionych powyżej, a niezbędnych i koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy i zabezpieczenia interesów Zamawiającego;
17) przygotowanie dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru;
18) analiza i zatwierdzanie przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp.;
19) opiniowania wniosków Wykonawcy umowy o roboty budowlanego o zmianę sposobu wykonania tej umowy w odniesieniu do materiałów lub technologii;
20) przyjęcie od Wykonawcy robót skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej dotyczącej robót, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji oraz zatwierdzenie;
21) informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych dodatkowych lub zamiennych, nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą robót oraz jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa;
22) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót m.in. sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót zamiennych / dodatkowych z uwzględnieniem kalkulacji kosztowych,
23) sporządzanie raportu z czynności nadzoru inwestorskiego.
7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
11. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
12. Miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice; teren działania Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATB-BUD 2 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7543130489; REGON: 365736652
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 7
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-071
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bieżące utrzymanie porządku na gminnych terenach zielonych w sołectwie część 1) Jastrzębie część 2) Woskowice Małe w ramach zadania pn. "Utrzymanie porządku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko.
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Tarnawa Dolna i Tarnawa Górna"
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.