eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwin¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego



Og³oszenie z dnia 2022-03-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PARK WODNY "RELAX" W ¦WIDWINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331294732

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Sybiraków 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943657273

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wodnyrelax.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: wodnyrelax.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-31ff3007-aa91-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095490

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00088139/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.wodnyrelax.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, na miniPortalu https://miniportaLuzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê z Wykonawcami ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wykonawca jest zobowi±zany do dokonania obowi±zku informacyjnego w imieniu Zamawiaj±cego w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mog± byæ przetwarzane przez Zamawiaj±cego o tre¶ci:
„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporz±dzeniem RODO) informujê, i¿:
3.1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Park Wodny „RELAX” w ¦widwinie (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ:
3.1.1. listownie na adres: pl. Sybiraków 1, 78-300 ¦widwin;
3.1.2. przez email: info@wodnyrelax.pl
3.2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ przez mail: info@wodnyrelax.pl
3.3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane s± przetwarzane, w celu :
3.3.1. realizacji postêpowania,
3.3.2. realizacji zawartej umowy,
3.3.3. prowadzenie korespondencji i wyja¶nieñ,
3.3.4. archiwizacji sprawy.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b) RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy), art. art. 6 ust.1 lit c) RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do obowi±zków wynikaj±cych z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach/Dz.U. z 2020 r. poz. 164), oraz art. 6 ust. 1 lit. e (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi).
3.4. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora danych przez okres czasu trwania realizacji umowy oraz przez czas wynikaj±cy z przepisów nak³adaj±cych na Administratora archiwizacjê dokumentacji. Okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
3.5. Odbiorcy danych
Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych podmiotom innym ni¿ jest to wymagane na podstawie przepisów prawa (organy kontrolne).
3.6. Przekazywanie danych do pañstwa trzeciego
Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
3.7. Prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
3.7.1. prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych,
3.7.2. prawo ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, jednakie ¿±danie to nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3.7.3. prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;
prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jednak¿e ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub inspektorem ochrony danych Zamawiaj±cego.
Przys³uguje Pani/Panu tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne jednak w niektórych sytuacjach mo¿e byæ niezbêdne do realizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PW.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 451000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego „RELAX” w ¦widwinie znajduj±cego siê w ¦widwinie przy pl. Sybiraków 1, obejmuj±cych obs³ugê ratownicz±, w sk³ad której wchodz±:
a) basen sportowy o wymiarach 16,00 m x 25,02 m, o ca³kowitej powierzchni lustra wody 400 m2, o g³êboko¶ci do 2,00 m, posiadaj±cy 6 torów p³ywackich
b) basen rekreacyjny o g³êboko¶ci 1,45 m i 0,85 m oraz o powierzchni lustra wody 280 m2, wyposa¿ony w kana³ rw±cej rzeki o d³. 20 m (g³êboko¶æ 1,30m) i atrakcje wodne takie jak podwodne stacje masa¿u oraz wodospady masa¿u, hamownie zje¿d¿alni
c) wanna jacuzzi o g³êboko¶ci 1,00 m i powierzchni 4m2 ,
d) zje¿d¿alnia zew. — rura o d³ugo¶ci 105 m,
e) zje¿d¿alnia wew. dla dzieci
4.2. Godziny otwarcia Parku Wodnego: od godz. 7:00 — do godz. 21:00 poniedzia³ek-niedziela.
4.3. Przewidywany czas pracy obs³ugi ratowniczej w okresie obowi±zywania umowy, dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie Parku Wodnego bêdzie wynosiæ 15 godz.
4.4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Parku Wodnego.
4.5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2 do SWZ — Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
6.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym — Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
6.2.2. uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów — warunek ten zostanie spe³nione, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) aktualn± zgodê Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych do wykonywania przez Wykonawcê ratownictwa wodnego oraz
b) wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art.17 ust. 1 ustawy 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym ratownictwie Medycznym, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482);
6.2.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Warunek ten, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 4 000 000,00 z³ (s³ownie: cztery miliony z³otych 00/100);
6.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej — Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej 2 (dwie) us³ugi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia i udokumentuje nale¿yte ich wykonanie.
Za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna nastêpuj±c± us³ugê (jednorazow± lub sukcesywn± — w ramach jednego kontraktu/umowy) — ¶wiadczenie us³ug w zakresie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej piêæ niecek basenowych, trwaj±cych nie krócej ni¿ 12 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³otych 00/100) brutto zrealizowanej us³ugi.
b) dysponuje minimum 10 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego na stanowisku ratownika wodnego, które spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482). Zamawiaj±cy wymaga, aby przynajmniej 5 ratowników wodnych posiada³o minimum 6 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku ratownika wodnego,
c) dysponuje minimum 3 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego na stanowisku kierownika zmiany ratowników wodnych, które spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482) oraz posiadaj± minimum 12 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku ratownika wodnego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
8.4.1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej — za³±cznik nr 3 do SWZ;
8.4.2. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego w pkt. 6.1.2.3. a) SIWZ, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - za³±cznik nr 5 do SWZ;
8.4.3. op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 4 000 000,00 z³otych (s³ownie: cztery miliony z³otych 00/100).
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa powy¿ej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nienie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
8.4.4. informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: (a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
8.4.5. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8.4.6. za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8.4.7. odpis lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja):
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
10.3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania (okre¶lone w pkt. 8.1., 8.4.1. oraz 8.4.3.-8.4.8. SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W czasie trwania niniejszej umowy Wykonawca ma prawo dokonywaæ zmian personalnych na stanowiskach ratowników wodnych jedynie za zgod± Zamawiaj±cego. Wykonawca najpó¼niej dwa dni przed dokonaniem zmian personalnych przed³o¿y Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce posiadane kwalifikacje nowozatrudnionej osoby.
W toku realizacji umowy mo¿liwa bêdzie zmiana liczby osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcê wraz z ofert± przetargow±, wykazie osób przeznaczonych do realizacji us³ug objêtych przedmiotem umowy. Dodatkowe osoby wskazane przez Wykonawcê bêd± posiada³y co najmniej takie same uprawnienia, jak wymagane w SIWZ i w umowie oraz w obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisach. Zmiana wykazu osób nie bêdzie stanowi³a zmiany tre¶ci umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada oferty za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na epuap i udostêpnionego równie¿ na miniportalu. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniportalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.