Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00011457/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00016116/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00028882/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług administracji, utrzymania i rozwoju systemów IT w Instytucie Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN w okresie 1 roku, z dopuszczeniem składania ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przzetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług administracji, utrzymania i rozwoju systemów IT w Instytucie Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN w okresie 1 roku, z dopuszczeniem składania ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f28a36-72b9-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011457/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 527040 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji, utrzymania i rozwoju systemów IT.Szcegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 241920 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji, utrzymania i rozwoju systemów IT.Szcegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 285120 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238049,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495936 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238049,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: I-CSA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 016168543
7.3.3) Ulica: Puławska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-508
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238049,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238049,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495936 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238049,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: I-CSA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 016168543
7.3.3) Ulica: Puławska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-508
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238049,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku mieszkalnym przy ul. Płockiej 3 w Warszawie.
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania na DK19 w m. Kózki, na DK19 w m. Mostów, na DK19 na odcinku Łosice - Świniarów.
- Usługa cateringowa dla uczestników Konferencji Naukowej Człowiek - Sportowiec - Mistrz. Od kryzysu przez wzrost po sukces w sporcie.
- Dostawa podzespołów elektronicznych Z-DN-v2
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 9/2024/P Wdrożenie rozwiązań usprawniających automatyzację procesów realizowanych w systemie EZD
- Usługa sprawowania obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach podległych.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego przez Gminę Siechnice
- Kompleksowa obsługa informatyczna Hevelianum
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny - switch, UTM, access point, UPS
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.