Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00268284/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na modernizacji Oddziału Wewnętrznego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 36A
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4070114
1.5.8.) Numer faksu: 77 4613380
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.strzelce-op.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sp zoz
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na modernizacji Oddziału Wewnętrznego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4455360-3bc2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002499/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oddziału wewnętrznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu „Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez modernizację Oddziału Wewnętrznego wraz z dostawą sprzętu” – dofinansowanego z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, Oś Priorytetowa X2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255208/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP/11-ZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2213307,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oddziale wewnętrznym, na III piętrze. Zakres robót obejmuje roboty ogólnobudowlane polegające na modernizacji 13 sal chorych, w tym 8 z łazienkami (10 sal czteroosobowych, 2 sale jednoosobowe, 1 sala dwuosobowa). 2 dyżurki pielęgniarskie zostaną zorganizowane jako otwarte przestrzenie z konsolami i pokojami przygotowawczymi pielęgniarek. Następujące pomieszczenia poddane zostaną modernizacji w celu przystosowania do nowych funkcji: brudowniki, kuchenki, pomieszczenia porządkowe, pokój lekarzy, gabinety badań, pokoje socjalne, magazyny, oraz WC personelu. Przewidziano wymianę posadzek, nową wykładzinę lub płytki ceramiczne, malowanie ścian, częściowe wykończenie ścian płytkami ceramicznymi, montaż sufitów podwieszonych w niektórych pomieszczeniach, wymianę stolarki drzwiowej, modernizację instalacji wod-kan, c.o., gazów medycznych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektrycznej, komputerowej, telewizyjnej i przyzywowej. Nastąpi wymiana armatury i urządzeń sanitarnych. Podobnie instalacja elektryczna. Instalacja gazów medycznych zostanie dostosowana do nowego układu łóżek z zestawami przyłóżkowymi
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących projektach budowlanych z 2015r. wykonanych przez Biuro Architektoniczne Utex z Gliwic, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ, oraz dokumentach własnych Zamawiającego ( zakres p.poż, instalacja klimatyzacji)
1) PB- architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne: wod-kan., co, wentylacji mechanicznej, instalacje elektryczne.
2) PW- instalacje niskoprądowe: instalacja przyzywowa, komputerowa, RTV,
3) PW- instalacje wysokoprądowe
4) PW- instalacje gazów medycznych,
5) PW- instalacje wod-kan
6) PW- instalacje co
7) PW- Instalacje wentylacji mechanicznej
8) PW- Technologia
9) Rysunek powiększonej łazienki nr 3.33
10) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie p.poż. z rysunkami
11) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie instalacji klimatyzacji
1.2. Do PB- architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne: wod-kan., co, wentylacji mechanicznej, instalacje elektryczne: wysokoprądowe, niskoprądowe, instalacja przyzywowa, Zamawiający wprowadza następujące zmiany:
1) Łazienkę nr 3.33 w Sali chorych nr 3.32 należy powiększyć wg rysunku , który stanowi załącznik do SIWZ (korekta projektanta)
2) W salach chorych 3.35 oraz 3.44 należy przesunąć drzwi tak by znalazły się mniej więcej na środku ścian sal, umożliwiając bezkolizyjny przejazd łóżkiem.
3) Do pomieszczenia 3.52 prowadzi wejście bez drzwi, które należy maksymalnie poszerzyć. Podobnie wypusty ścienne pozostałe po montażu byłych drzwi na korytarzu przed pomieszczeniem 3.52 należy zlikwidować. Ma to umożliwić swobodny przejazd łóżkiem z korytarza do pomieszczenia 3.52.
4) Na ścianach korytarza należy dodatkowo zaprojektować kinkiety w ilości ok. 12 sztuk, po 6 na jedną stronę.
5) należy wykonać dodatkową, osobną instalację podłączenia gniazd 230 V w celu podłączenia łóżek elektrycznych, wymagane jest gniazdo przy każdym łóżku,
6) W części D „Instalacja elektryczna” (str. 38) na stronie 41, w punkcie 1.4. „Oświetlenie wewnętrzne”, w ustępie o oświetleniu ewakuacyjnym - wartość natężenia oświetlenia ewakuacyjnego, na podłodze wzdłuż środkowej linii dróg ewakuacyjnych, zmienia się na taką, która nie powinna być mniejsza niż 5 lx ( w projekcie jest 1 lx.) Obiekt należy wyposażyć w instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, z oprawami ze źródłem LED w systemie STI. Czas podtrzymania zasilania wynosi minimum 1 godzinę. Minimalne natężenie oświetlenia w osi drogi ewakuacji powinno wynosić 5 lx, w punktach lokalizacji urządzeń ppoż też 5 lx, na klatkach schodowych, ewakuacyjnych, min. 3 lx, zgodnie z wytycznymi ww. ekspertyzy technicznej
7) należy wymienić wszystkie istniejące i projektowane piony inst. wod. –kan. na odcinku 3 piętra, od miejsca pomiędzy 2-gim a 3-cim piętrem aż ponad strych. Na strychu należy wymienić instalację wodną- rozdział górny, a piony kanalizacji wpiąć do istniejących rur wywiewnych zgodnie z projektem.
8) W zakresie Wykonawcy jest wykonanie paneli przyłóżkowych;
Parametry paneli:
- 6 gniazd elektrycznych – gniazda rozmieszczone symetrycznie po 3 szt., po obu stronach paneli
- Przycisk instalacji przyzywowej – obsługiwany również z pozycji leżącej pacjenta tzw. „gruszki”
- Gniazdo telefoniczne, komputerowe
- 2 gniazda poboru gazów medycznych ( tlen próżnia – wg projektu ) kompatybilne z punktami poboru gazów obecnie używanych przez szpital – typu AG-owskiego
- oświetlenie nad łóżkiem pacjenta ( normalne + nocne )kompatybilne z przyciskiem instalacji przyzywowej obsługiwanego z pozycji leżącej pacjenta tzw. ”gruszki”.
9) Zapisy rozdziału nr 9 (str. 22) „Warunki ochrony przeciwpożarowej” są nieaktualne. Obowiązuje nowa ekspertyza techniczna zabezpieczenia przeciwpożarowego z kwietnia
2018 roku opracowana przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, mgr. inż. Piotra Świercza, zatwierdzona przez Opolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej. Wg nowej ekspertyzy Zamawiający opracował dodatkowy zakres zamówienia, o którym mowa w punkcie 1.4. W związku z powyższym nie obowiązują też zapisy o wykonaniu sygnalizacji systemu ppoż, o której mowa na stronie 42 w punkcie 2 „Instalacje niskoprądowe”.
10) Zamawiający wskazuje, że zgodnie z ww ekspertyzą budynek szpitala został podzielony na 3 strefy pożarowe. Tym samym na kondygnacji III piętra następujące ściany stanowią przegrody pomiędzy wydzielonymi strefami, a przy przejściach instalacjami pomiędzy tymi przegrodami należy wykonać uszczelnienia przeciwpożarowe o odporności ogniowej przegrody dzielącej poszczególne strefy. Sposób opisano w PB na stronie 41 i powinien dotyczyć wszystkich instalacji. Przegrodami są: strop nad kondygnacją IIIp oraz ściana pomiędzy pokojem 3.23 a 3.21, ściana pomiędzy 3.26 a 3.25 oraz 2 ściany na strychu, w tym jedna istniejąca.
1.3. Do PW-instalacje niskoprądowe: komputerowe, TV, Zamawiający wprowadza następujące zmiany:
1) w pomieszczeniu lekarzy (3.23)j, ordynatora (3.24), sekretariatu (3.16), w 2 pokojach przygotowawczych pielęgniarskich (3.8, 3.40) i w pokoju socjalnym (3.4) zamontować, gniazda RTV,
2) istniejąca instalacja telefoniczna powinna zostać zachowana i wpięta do gniazd telefonicznych; gniazda telefoniczne powinny zostać osadzone w panelach przy gniazdach komputerowych.
1.4. Zamawiający zleca dodatkowo prace w zakresie
1) zabezpieczenia przeciwpożarowego, dostawy i montażu stolarki ognioodpornej, dymoszczelnej, instalacji hydrantów. Opis przedmiotu zamówienia tego zakresu oraz rysunki stanowią załączniki do SIWZ. Zakres obejmuje modernizowany oddział i drzwi do OIT. Opracowano na podstawie nowej ekspertyz technicznej zabezpieczenia przeciwpożarowego z kwietnia 2018 roku opracowanej przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, mgr. inż. Piotra Świercza, zatwierdzonej przez Opolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej.
2) wykonania instalacji klimatyzacji, zgodnie z PW Klimatyzacja i raportem doborowym klimatyzacji, załączonymi do siwz (pliki 104 i 105 dokumentacji)
3) demontażu i utylizacji 8 central wentylacyjnych, na strychu budynku, nad modernizowaną kondygnacją, wraz z demontażem przewodów wentylacyjnych do central, przebiegających przez modernizowaną kondygnację
1.5. Zamawiający we własnym zakresie zakupi:
1) przybory sanitarne,
2) armaturę sanitarną,
3) drzwi, poza drzwiami p.poż.,
4) płytki ceramiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3284100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3284100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3284100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma remontowo-budowlana Batorex s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP 5742058693
7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krzepice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "BATOREX" SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "BATOREX" SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3284100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.