eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokModernizacja pomieszczenia hydroforni w budynku Urzêdu Miejskiego przy ul. S³onimskiej 1 w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2025-02-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczenia hydroforni w budynku Urzêdu Miejskiego przy ul. S³onimskiej 1 w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S³onimska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obu@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczenia hydroforni w budynku Urzêdu Miejskiego przy ul. S³onimskiej 1 w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3ae925c-5899-4eef-90ac-0e260b77eb0b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00097098

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030031/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja pomieszczenia hydroforni w budynku Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku przy ul. S³onimskiej 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platform±”, przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. Wymagania techniczne:
1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GBw txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,
mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic,
asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest na Platformie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar.

II. Wymagania organizacyjne:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https:
/ miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomo¶ci”
kieruj±cy do modu³u korespondencji.
2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomo¶ci”. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r., sprost. Dz. Urz. UE L74, str. 35 z 2021 r.) (w skrócie „RODO”), informujê, ¿e:
1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Bia³egostoku, Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone
– w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana
– w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;
5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OBU-IV.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji pomieszczenia hydroforni z uwzglêdnieniem naprawy stropu, modernizacji instalacji wentylacji i centralnego ogrzewania oraz wykonania instalacji elektrycznej w budynku Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku, zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432130-4 - Pokrywanie pod³óg

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-08-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 3, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa - w celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ:

a) wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 robót budowlanych o warto¶ci min. 170 000,00 z³ brutto ka¿da robota, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i /lub remoncie budynku;

b) osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego (po min. 1 osobie w ka¿dej specjalno¶ci), posiadaj±ce uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnion± do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa, w specjalno¶ciach :
- konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy) osoba winna posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy i/lub kierownika robót budowlanych, przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i /lub remoncie budynku,
-in¿ynieryjnej drogowej,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych,
c) osoby posiadaj±ce wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” (Zamawiaj±cy dopuszcza skierowanie 1 osoby posiadaj±cej ¶wiadectwo „E” i „D”)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 3 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³. nr 4 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z pkt 10 ppkt 2 SWZ,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem,
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada Wykonawca do oferty,
3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z projektem umowy, stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-26 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.