Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056527/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00059040/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099325 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 5 050 000,00 zł.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcuwrawicz.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 5 050 000,00 zł.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab5075f3-b6fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002509/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Kredyt długoterminowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056527/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.3.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 684134,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i emisji obligacji, oraz na częściowe pokrycie deficytu budżetu w kwocie 5 050 000,00 zł (słownie: pięć milionów pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) zgodnie z Uchwałą Nr XXIX/233/21 Rady Powiatu Rawickiego z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
1. Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu:
1) Waluta kredytu: PLN.
2) Planowany okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2032 r.
3) Spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez Bank.
4) Odsetki od kredytu naliczane będą za pełny miesiąc od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne
w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Spłata ostatnich odsetek płatna w dniu całkowitej spłaty kredytu.
5) Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu.
6) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki będą naliczane do dnia spłaty.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku.
9) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca.
10) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:
a) do oferty - według stawki WIBOR 1M na dzień 30.04.2021 r. - 0,18%,
b) do umowy - wykorzystana kwota kredytu oprocentowana jest według zmiennej stawki WIBOR dla 1 - miesięcznych depozytów międzybankowych, powiększonej
o stałą w trakcie trwania Umowy marżę Banku.
11) Wysokość stawki WIBOR 1M określona jest jako stawka z ostatniego roboczego dnia poprzedniego miesiąca i obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy, tj. pierwszy dzień miesiąca, do ostatniego dnia okresu odsetkowego, tj. ostatniego dnia miesiąca. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego roboczego dnia poprzedniego miesiąca, powiększoną o marżę Wykonawcy.
12) Bank zobowiązany będzie do wyliczania odsetek za każdy miesiąc kalendarzowy
i przekazania bez wezwania obciążenia Zamawiającemu do 25-go każdego miesiąca drogą elektroniczną na adres wskazany w umowie.
13) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco" wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie rat kapitałowych lub odsetek przekraczającej 30 dni.
14) W przypadku prowizji za uruchomienie kredytu zostanie ona wpłacana przy uruchomieniu kredytu na wskazany przez Bank rachunek.
15) Wykonawca nie pobiera innych prowizji i opłat niż prowizja za uruchomienie kredytu.
16) W celu wyliczenia ceny oferty należy przyjąć datę uruchomienia kredytu na dzień
30 czerwca 2021 r.
17) Uruchomienie kredytu nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od złożenia stosownej dyspozycji przez Zamawiającego.
18) Ostateczny termin wykorzystania kredytu - 31 grudnia 2021 roku.
19) Raty kapitałowe kredytu - płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat kredytu płatna
w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, począwszy od I kwartału 2022 r.,
wg harmonogramu spłat stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.
2. Załącznikami określającymi przedmiot zamówienia są:
1) Załącznik Nr 3 - Opinie RIO w Poznaniu:
a) o prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu Rawickiego,
b) o możliwości sfinansowania przez Powiat Rawicki deficytu budżetu,
c) o możliwości spłaty kredytu długoterminowego,
d) o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Rawickiego za 2020 rok wraz
z informacją o stanie mienia komunalnego jednostki i objaśnieniami,
2) Załącznik Nr 4 - Sprawozdania budżetowe:
a) za 2020 rok: Rb 27 S, Rb 28 S, Rb N, Rb Z, Rb NDS,
b) za I kwartał 2021 r.: Rb 27 S, Rb 28 S, Rb N, Rb Z, Rb NDS,
3) Załącznik Nr 5 - Wykaz instytucji kapitałowo powiązanych z Powiatem Rawickim na dzień 30 kwietnia 2021 r.
4) Załącznik Nr 6 - Wykaz banków i zadłużenia z tytułu kredytów i obligacji na dzień 30 kwietnia 2021 r.
5) Załącznik Nr 7 - Uchwały:
a) Nr 99/567/21 Zarządu Powiatu Rawickiego z dnia 5 maja 2021 r. w sprawie upoważnienia dwóch członków Zarządu Powiatu Rawickiego do czynności prawnych związanych z zaciągnięciem długoterminowego kredytu przez Powiat Rawicki,
b) Nr XXIX/233/21 Rady Powiatu Rawickiego z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego,
c) Nr XXVII/214/20 Rady powiatu Rawickiego z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Rawickiego na lata 2021-2032,
d) Nr XXVII/215/20 Rady Powiatu Rawickiego z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie uchwały budżetowej na 2021 rok.
6) Załącznik Nr 8 – Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266226,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397464,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266226,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Regionalne Centrum Korporacyjne w Kaliszu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: Górnośląska 80
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266226,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-12-312021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Zakup paliwa na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2025
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mińsk Mazowiecki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Publicznej
- "Udzielenie Gminie Gaworzyce kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w kwocie 2 500 000,00 zł przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie (...)
- Udzielenie kredytu długoterminowego
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.