Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową Parku Planty i Bulwarów Kościałkowskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową Parku Planty i Bulwarów Kościałkowskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15eaa9aa-ad07-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (postępowanie nr DIN-III.271.30.2022, poz. 1.3.67 Planu postępowań). Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe podjęto decyzję o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały istotnie zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DIN-III.271.30.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-III.271.44.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową Parku Planty i Bulwarów Kościałkowskiego.
1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski obejmujący branże:
1) architektoniczną,
2) drogową,
3) elektryczną,
4) sanitarną,
5) architekturę krajobrazu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich czynności nadzoru autorskiego i prac projektowych w zakresie:
1) sprawowania nadzoru autorskiego w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351),
2) stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych oraz uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji,
3) zapewnienia pełnienia nadzoru autorskiego przez osoby posiadające uprawnienia stosowne do wykonywanych czynności.
4) udział w wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości pojawiających się w toku prowadzonego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową Parku Planty i Bulwarów Kościałkowskiego,
5) dokonywania wpisów do dziennika budowy,
6) wyjaśniania wszelkich wątpliwości pojawiających się w toku realizacji inwestycji wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzupełniania szczegółów dotyczących rozwiązań w niej zawartych,
7) dostosowania dokumentacji projektowej do warunków zastanych na budowie,
8) opracowanie i wprowadzenie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem pkt 3 poniżej,
9) opiniowania możliwości wbudowania wyrobów budowlanych równoważnych pod względem zgodności z dokumentacją projektową,
10) wydawanie, na wniosek Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych, opinii dotyczącej technicznych możliwości, zasadności i zgodności z dokumentacją projektową wykonania ewentualnych robót zamiennych i/lub dodatkowych i/lub zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zakresu rzeczowego robót ujętych w przedmiarach,
11) doradztwa (udzielania porad i opinii w formie pisemnej oraz prowadzenia konsultacji) dot. realizacji zadania inwestycyjnego w zakresie każdorazowo określonym przez Zamawiającego,
12) rozstrzygania w sprawie wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, obowiązującymi normami i przepisami,
13) udziału w radach budowy, naradach technicznych i innych spotkaniach na zaproszenie Zamawiającego - przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta(-ów) na budowie oraz w siedzibie Zamawiającego będzie wynikać z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru,
14) na wezwanie Zamawiającego, udziału w odbiorach częściowych i końcowym,
15) opracowania analiz i opinii dotyczących zasadności oraz zgodności z dokumentacją projektową ewentualnych roszczeń zgłaszanych przez wykonawcę robót i jego podwykonawców lub osób trzecich
16) podpisania protokołu konieczności w przypadku pozytywnej opinii, o której mowa w ppkt 10,
17) ścisłej współpracy ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
18) ścisłej współpracy z podmiotami biorącymi udział w realizacji innych zadań inwestycyjnych na terenie Parku Planty bądź Bulwarów Kościałkowskiego, w tym w szczególności polegających na budowie tężni, rozbudowie placu zabaw i budowie pomnika Prezydenta Seweryna Nowakowskiego.
3. Udokumentowanie aktualizacji/zmian rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, potwierdzających zgodę Wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia ze strony Wykonawcy:
1) zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,
2) rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują (w wersji papierowej i elektronicznej),
3) wpisy do dziennika budowy,
4) protokoły lub notatki służbowe podpisane przez Strony.
4. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie, w przypadku wystąpienia zmian w zakresie realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór, spowodowanych przyczynami technicznymi, technologicznymi, użytkowymi, rozbieżnościami w zakresie warunków terenu inwestycji występujących na budowie i przyjętych w dokumentacji, czy też koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych, każdorazowo, na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych (lub do 14 dni roboczych w przypadku skomplikowanego charakteru prac):
1) zamiennych prac projektowych, w tym takich, których przedmiotem są istotne zmiany w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej,
2) dodatkowych prac projektowych, koniecznych i niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania.
Wykonanie dokumentacji, o której mowa w pkt 1) i 2) obejmuje również uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz jeżeli zajdzie taka konieczność również uzyskanie decyzji konserwatora zabytków i zmiany decyzji pozwolenia na budowę.
3) inwentaryzacji drzew i krzewów niezbędnych do wycinki, przygotowanie wniosku o ich wycinkę i mapy nasadzeń zastępczych.
5. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich wszystkich branż dotyczących robót budowlanych związanych z przebudową Parku Planty i Bulwarów Kościałkowskiego na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do zaproszenia do negocjacji. Zamawiający pomocniczo dołącza posiadane przedmiary i kosztorysy robót, które Wykonawca winien zweryfikować.
6. Usługa świadczenia nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczyć będzie robót prowadzonych na podstawie:
1) dokumentacji projektowej Rewaloryzacji zabytkowego Parku Planty w Białymstoku opracowanej w Warszawie przez Pracownię Architektury Krajobrazu Wandy Dudek-Wybodowskiej (2007 r.), w tym:
a) Projektu budowlanego wielobranżowego Rewaloryzacji zabytkowego Parku Planty w Białymstoku,
b) Projektu wykonawczego Rewaloryzacji zabytkowego Parku Planty w Białymstoku:
- Projekt alejek parkowych – branża drogowa,
- Projekt oświetlenia – branża elektryczna,
- Projekt zieleni,
- Projekt sieci wod. - kan. – branża sanitarna,
- Projekt D.F.A. i placu zabaw - wyłącznie w zakresie małej architektury
c) Projektu wykonawczego Aktualizacji Projektu Rewaloryzacji zabytkowego Parku Planty w Białymstoku (2010r.):
- Projekt zmiany nawierzchni ze żwirowej na kamienną dla Bulwarów Kościałkowskiego i Alei Zakochanych – branża drogowa,
- Projekt oświetlenia – branża elektryczna,
- Projekt zmiany nawierzchni ze żwirowej na kamienną dla bulwarów Kościałkowskiego i Alei Zakochanych – branża sanitarna, stanowiącej załącznik nr 6 do zaproszenia do negocjacji,
2) dla której uzyskano pozwolenia:
a) konserwatora zabytków:
- Decyzja MKZ.4125.190.2019 z dnia 10.01.2020r. (dokumentacja opracowana przez Pracownię Architektury Krajobrazu Wanda Dudek – Wybodowska)
- Decyzja MKZ.4125.12.2020 z dnia 03.03.2020r. (dokumentacja opracowana przez Pracownię Architektury Krajobrazu Wanda Dudek – Wybodowska)
- Decyzja MKZ.4125.14.2020 z dnia 06.03.2020r. (dokumentacja opracowana przez SBKiM Wojciech Grzybowski), stanowiące załącznik nr 7 do zaproszenia do negocjacji.
b) na budowę:
- Decyzja 941/07 znak A.I.7353/480/07 z dnia 06.09.2007r., stanowiącą załącznik nr 8 do zaproszenia do negocjacji,
7. Z zakresu prowadzenia nadzoru autorskiego wyłączony jest zakres, który został uaktualniony i uzupełniony dokumentacją projektową opracowaną przez SBKiM Wojciech Grzybowski:
- Projekt wykonawczy branży drogowej,
- Projekt wykonawczy branży elektrycznej, stanowiącą załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji.
Niniejsze wyłącznie nie obejmuje sporządzenia przedmiarów i kosztorysu inwestorskiego, o których mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału.
8. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której projekt stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
9. Dokumentację projektową, o której mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 z późn. zm.) oraz załącznikiem nr 6 do zaproszenia do negocjacji.
Uwagi:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie warunków, opracowanie i uzgodnienie dokumentacji w zakresie usunięcia wszelkich kolizji istniejącej infrastruktury z planowaną inwestycją, a także złożenie wniosków i uzyskanie niezbędnych decyzji.
2. Z przedmiotu zamówienia wyłącza się zakres polegający na budowie amfiteatru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Projektów „BIPRO” Grzegorz Ciurla – Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TT&B STUDIO ARCHITEKTURY I GRAFIKI Pan Tomasz Rogala ul. Szarych Szeregów 9A lok. 3, 15-666 Białystoku – Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660636157
7.3.3) Ulica: ul. ks. A. Syczewskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-139
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW "BIPRO" GRZEGORZ CIURLA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW "BIPRO" GRZEGORZ CIURLA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
- Budowa instalacji teletechnicznej monitoringu miejskiego w Parku Planty w Białymstoku.
- Montaż agregatu prądotwórczego dla budynku Biblioteki Uniwersyteckiej na Kampusie Uniwersytetu w Białymstoku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Białegostoku.
- Usługa organizacji działań oraz zapewnienia zespołu ekspertów dla spotkań, seminariów oraz konferencji PSRK i SDZ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ulicy Romualda Minkiewicza w Filipowie
- ,,Budowa krytych kortów tenisowych Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach" (przetarg nr 1)"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Długi Ług
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie - Opracowanie dokumentacji technicznej - Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Wiklinowej 4
- Przebudowa budynku Przedszkola nr 36 w Rybniku na żłobek, w formule "zaprojektuj i wybuduj", w tym: adaptacja przedszkola na potrzeby żłobka, termomodernizacja, budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej.
- Wyk.dokum projekt-kosztorys przebud.dróggminnych zagospodar cz.dz.nr1030(wokół krzyża)zagospodar terenwokółwieżywidok wKrzywczy oraz przebud drogi wojew.poprz bud ścieżkipieszo-rowerwKrzywczyiReczpolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.