Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067396/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00108438/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa550a2f-9542-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Realizacja szkoleń dla beneficjentów z ekspertem zewnętrznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067396/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.4.2022.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – szkolenia pt. „Wyłanianie Wykonawców w projektach współfinansowanych ze środków FE”.1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie dwóch szkoleń pt.: „Wyłanianie wykonawców w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą:
- pierwsza grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzone nie wcześniej niż 7 dni roboczych od zawarcia Umowy i nie później niż do końca kwietnia 2022 r.
- druga grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzona nie wcześniej niż na początku września i nie później niż w połowie października 2022 r.
2. Uczestnicy szkoleń:
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej, realizujący projekty współfinansowane z FE. Liczba uczestników - do 100 osób.
3. Cel szkoleń:
Podniesienie przez beneficjentów Funduszy Europejskich poziomu wiedzy nt. zasad stosowania zasady konkurencyjności oraz aspektów udzielania zamówień do 130 tys. złotych w świetle obowiązującej ustawy w kontekście projektów finansowanych ze środków FE w perspektywie 2014-2020. Szkolenia będą pozwalać uporządkować wiedzę w zakresie procesu prawidłowego wyłonienia wykonawcy, wyboru oferty - w zależności od tego czy beneficjent jest zobligowany do stosowania prawa zamówień publicznych, czy też nie. Udział w szkoleniach pozwoli zapoznać się z aktualnie obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
4. Ramowy program szkoleń
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:
godz. 9-10.30: moduł I
Akty prawne w zakresie udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE (koncentracja uwagi na wspólnych elementach tych dokumentów):
• dyrektywy i komunikaty KE dot. prawa wspólnotowego
• Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzenia wykonawcze
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
• ustawa o finansach publicznych.
• Zalecenia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, UZP i innych instytucji zarządzających (rozpatrywanie sytuacji problemowych związanych z zamówieniami publicznymi pod kątem FE).
godz. 10.30-10.45- przerwa
godz. 10.45-12.15 moduł II
• Rozróżnienie i plan zamówień powyżej i poniżej 130 000 zł
• Zamówienia poniżej 130 000 zł
• Tryby wyboru wykonawców
• Szacowanie wartości
• Portal Baza Konkurencyjności, upublicznianie postępowania
godz.12.15-12.30 przerwa
godz. 12.30-14.00 moduł III
• Zasada konkurencyjności w praktyce:
• Kształt zapytania ofertowego, publikacja
• Warunki udziału i kryteria oceny ofert
• Wybór oferty i dokumentowanie zamówienia
• Tworzenie Opisu przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu, konflikt interesów, kary umowne, protokół
• Odstępstwa od stosowania zasady konkurencyjności
godz. 14.00-14.15- przerwa
godz. 14.15-15.15 moduł IV
• Wyłanianie wykonawców w projektach realizowanych w ramach nowej perspektywy finansowej 2021-2027.
godz. 15.15-zakończenie szkolenia
Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.
5. Konsultacje uczestników szkoleń z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – szkolenie pt. „Kontrola w projektach współfinansowanych ze środków FE”1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie szkolenia pt.: „Kontrola w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą szkolenie zostanie przeprowadzone w listopadzie 2022 r.
2. Uczestnicy szkolenia:
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej, realizujący projekty współfinansowane z FE. Liczba uczestników - do 100 osób.
3. Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy w zakresie zasad przeprowadzania kontroli projektów unijnych w kontekście prawidłowej ich realizacji. Uczestnicy uzyskają wiedzę na temat obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie w kontekście kontroli rzeczowej i finansowej związanej z realizacją projektu.
4. Ramowy program szkolenia
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:
godz. 9-10.30: moduł I - SYSTEM KONTROLI PROJEKTÓW UNIJNYCH
• Podstawy prawne
• Rodzaje kontroli
• Podmioty uprawnione do kontroli
• Prawa i obowiązki kontrolującego i kontrolowanego
• Dokumenty kontroli
godz. 10.30-10.45- przerwa
godz. 10.45-12.15 -moduł II- ZASADY PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PROJEKTÓW A KONTROLA
• Zasady sprawozdawczości i finansowania
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków
• Obowiązki beneficjenta wynikające z umowy o dofinansowanie projektu a kontrola projektu
• Jak przygotować się do kontroli
godz.12.15-12.30 przerwa
godz. 12.30-14.00 - moduł III- ZAKRES KONTROLI
• Zgodność projektu z harmonogramem rzeczowo-finansowym
• Zgodność realizowanego projektu z pozostałą dokumentacją (wniosek o dofinansowanie, umowa o dofinansowanie itp.)
• Zasady przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej
• Zgodność stanu faktycznego z wnioskiem o płatność
• Zgodność projektu z polityką równych szans (w tym dostępności dla osób z niepełno sprawnościami)
• Poprawność procedur udzielania zamówień publicznych (zgodność z PZP, zgodność z zasadą konkurencyjności)
• Kwalifikowalność wydatków
• Prawidłowość i zgodność dokumentacji finansowej
• Kontrola kwalifikowalności wydatków na podstawie przykładowych dowodów księgowych oraz weryfikacja poprawności dokumentacji rozliczeniowej służącej dokumentowaniu wydatków
• Kontrola zakończenia rzeczowej i finansowej realizacji projektu oraz osiągnięcia założonych wskaźników produktu
• Ochrona danych osobowych
godz. 14.00-14.15- przerwa
godz. 14.15-15.15 moduł IV- NIEPRAWIDŁOWOŚCI
• System raportowania o nieprawidłowościach
• Rodzaje nieprawidłowości
• Najczęściej wykrywane nieprawidłowości.
godz. 15.15-zakończenie szkolenia
Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.
5. Konsultacje uczestników szkolenia z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – szkolenie pt. Pomoc publiczna w projektach współfinansowanych ze środków FE”1. Przedmiot III części Zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia pt.: „Pomoc publiczna w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą szkolenie zostanie przeprowadzone nie wcześniej niż w połowie maja 2022 r. i nie później niż do końca czerwca 2022 r.
2. Uczestnicy szkolenia
Potencjalni beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej. Liczba uczestników - do 100 osób.
3. Cel szkolenia
Podniesienie przez klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (potencjalnych beneficjentów FE) poziomu wiedzy w zakresie zagadnień związanych z identyfikacją pomocy publicznej, przesłankami z nią związanymi w projektach finansowanych ze środków FE w obecnej perspektywie finansowej, a także planowanymi przepisami w tym zakresie w nowej perspektywie finansowej na lata 2021-2027.
4. Ramowy program szkolenia
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:
godz. 9.00-10.30 moduł I
1. Tryby pomocowe finansowania projektu – podejście do pomocy publicznej w perspektywie 2014-2020.
a. Przesłanki identyfikujące pomoc publiczną.
b. Pojęcie przedsiębiorstwa oraz beneficjenta pomocy (różnice).
c. Analiza występowania pomocy w danym projekcie lub jego poszczególnych transakcjach – izolowanie pomocy publicznej.
d. Realizacja projektu z pomocą publiczną – omówienie pięciu trybów podstawowych oraz jednego szczegółowego.
e. Realizacja projektu z wyłączeniem reguł pomocy publicznej – projekt generujący dochód oraz projekt niegenerujący dochodu.
f. Pomoc publiczna w kontekście projektu hybrydowego.
godz. 10.30-10.45- przerwa
godz. 10.45-12.15 moduł II
2. Omówienie definicji oraz przesłanek stanowiących o pomocy publicznej:
a. Przesłanka selektywności wsparcia.
b. Przesłanka korzyści ekonomicznej (przysporzenia).
c. Przesłanka angażowania środków publicznych.
d. Przesłanka zakłócenia konkurencji i wpływu na wymianę handlową
e. Pomoc publiczna a pomoc de minimis – podstawowe różnice.
f. Definicja przedsiębiorcy w prawie wspólnotowym w kontekście jednostek samorządu terytorialnego i organizacji non-profit.
godz. 12.15-12.30 przerwa
godz. 12.30-14.00 moduł III
3. Główne kategorie pomocy publicznej:
a. Pomoc regionalna (art. 107.3.a. TFUE), w tym mapa pomoc regionalnej na lata 2014-2020.
b. Pomoc horyzontalna (art. 107.3.c. TFUE).
c. Pomoc sektorowa (art. 107.3.c. oraz 107.3.e. TFUE).
4. Regionalna pomoc inwestycyjna:
a. Pomoc udzielana w ramach Sekcji 1 Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014.
b. Pomoc udzielana w ramach Wytycznych w sprawie pomocy regionalnej na lata 2014-2020.
c. Mapa pomocy regionalnej określająca intensywność pomocy.
d. Efekt zachęty – analiza wariantów realizowanego projektu.
e. Pojęcie inwestycji początkowej.
f. Katalog kosztów kwalifikowanych.
godz. 14.00- zakończenie szkolenia
Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.
5. Konsultacje uczestników szkolenia z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – szkolenia pt. „Rozliczanie i kwalifikowalność wydatków projektach współfinansowanych ze środków FE”1. Przedmiot IV części Zamówienia
Przeprowadzenie dwóch szkoleń pt.: Rozliczanie i kwalifikowalność wydatków projektach współfinansowanych ze środków FE” w formule online, zgodnie z poniższym programem.
W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą
- pierwsza grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzone w maju 2022 r.
- druga grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzona w październiku 2022 r.
2. Uczestnicy szkoleń
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej. Liczba uczestników - do 100 osób.
3. Cel szkoleń
Podniesienie przez klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (beneficjentów FE) poziomu wiedzy w zakresie zagadnień związanych z kwalifikowalnością wydatków oraz zasadami rozliczeń wydatków ponoszonych w projektach finansowanych ze środków FE.
4. Ramowy program szkolenia
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:
godz. 9.00-10.30 moduł I
1. Główne zobowiązania beneficjenta w kontekście rozliczania projektu współfinansowanego ze środków FE.
Dokumenty programowe – podstawy prawne prawidłowego i kompletnego rozliczenia projektu.
Dokumenty bazowe w systemie sprawozdawczości i rozliczania projektu – omówienie kluczowych części umowy i wniosku.
Powiązania dokumentów w kontekście rozliczenia – WNIOSEK – UMOWA – WNIOSEK O PŁATNOŚĆ.
godz. 10.30-10.45- przerwa
godz. 10.45-12.15 moduł II
2. Zasady kwalifikowalności – kategorie kosztów EFRR, EFS, FS.
3. Wydatki niekwalifikowalne
4. Wyłanianie wykonawców w projektach:
Rozeznanie rynku.
Zasada konkurencyjności – procedura krok po kroku
godz. 12.15-12.30 przerwa
godz. 12.30-14.00 moduł III
5. Uproszczone metody rozliczania – omówienie form zastosowania i rozliczenia.
Stawki jednostkowe.
Stawki ryczałtowe.
Kwoty ryczałtowe.
6. Koszty związane z angażowaniem personelu – formy zatrudnienia, dokumentowanie pracy i kwalifikowalność składników wynagrodzeń
godz. 14.00- zakończenie szkolenia
Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.
5. Konsultacje uczestników szkoleń z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132914485
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Sowińskiego 7/6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Lewandowski Akademia Eurokadry -Centrum Szkoleń Administracji Publicznej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882238899
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lauren Peso Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272595631
7.3.3) Ulica: Henryka Dąbrowskiego 48
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132914485
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Sowińskiego 7/6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.