Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091220/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SUSZEC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Suszec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f5914a2-54a1-4d60-9724-bd6299ab5cf21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SUSZEC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5914a2-54a1-4d60-9724-bd6299ab5cf2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018702/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Suszec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Suszec” zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy sporządzenia planu ogólnego Gminy Suszec, obejmującego obszar gminy w jej granicach administracyjnych (powierzchnia ok. 75 km2) wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej, w zakresie zgodnym z Uchwałą nr V/35/2024 Rady Gminy Suszec z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Suszec, stanowiącą zał. nr 6 do SWZ.
Teren Gminy Suszec obejmuje 6 sołectw. Obecne pokrycie terenu Gminy Suszec planami miejscowymi wynosi 100 %.
Sporządzenie planu ogólnego Gminy Suszec obejmuje wszystkie wymagane przepisami prawa opracowania, w tym m.in. prognozę oddziaływania na środowisko oraz opracowanie ekofizjiograficzne.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowią:
a) Projektowane postanowienia umowy (PPU) – załącznik nr 5 do SWZ (w szczególności §1 i §4);
b) Uchwała nr V/35/2024 Rady Gminy Suszec z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Suszec – załącznik nr 6;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: ,,(…) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) nie złożono (…) żadnej oferty (…)”.
Uzasadnienie:
W terminie składania ofert tj. do dnia 13.02.2025 r., do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta na realizację ww. postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Cielęta
- Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru 20 obrębów gminy Kołbaskowo
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów
- "Opracowanie planu ogólnego gminy Bestwina"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.