Og³oszenie z dnia 2021-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00156277/01 - Wynik z dnia 2021-08-21
Og³oszenie nr 2021/BZP 00103414 z dnia 2021-07-04 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Podstawowej nr 16
im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Bia³ymstoku
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: zamówienia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200699436
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stra¿acka 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-687
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 85 653 17 79, kom. 793 838 072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zsps1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp16.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Podstawowej nr 16
im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a60b79ca-db6d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00103414
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007432/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup sprzêtu TIK z oprogramowaniem na potrzeby realizacji projektu UE "Potêga umys³u-sukces do potêgi"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://zsp1bialystok.biposwiata.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie z³o¿enia oferty oraz o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Natomiast sk³adanie przez Wykonawcê o¶wiadczeñ (innych ni¿ w zdaniu pierwszym), wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@zsps1.pl
W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê dopiskiem: ZSP1-26.5.2021 Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Podstawowej nr 16 im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@zsps1.pl z dopiskiem: ZSP1-26.5.2021 Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Podstawowej nr 16 im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej nr 16 im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku, ul. Stra¿acka 25, 15-687 Bia³ystok, tel. 85 653 17 79, kom. 793 838 072, e-mail: zamowienia@zsps1.pl;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, Justyna Stecz; e-mail: inspektor@kancelaria-explico.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z umow± o przyznanie pomocy Nr UDA-RPPD.03.01.02-20-0453/19-00 z dnia 04.12.2020 r. do dnia, w którym up³ynie 5 lat od dnia p³atno¶ci koñcowej przekazanej przez Samorz±d Województwa Podlaskiego, a je¿eli okres trwania umowy przekracza powy¿sze 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y okres trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP1-26.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I „Dostawa tabletów i szafki”
- Tablety: 26 szt.
- Szafka z 3 pojemnikami do ³adowania tabletów (26 tabletów): 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na
podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II „Dostawa laptopów i komputerów typu All-n-One”
- Laptopy: 5 szt.
- Komputery typu All-In-One: 26 szt.
- Oprogramowanie biurowe do laptopów/komputerów typu All-In-One:
31 szt.
- Oprogramowanie antywirusowe do laptopów i komputerów typu All-In-One
31 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na
podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. III „Dostawa sprzêtu komputerowego”
- Zestaw do budowy robotów: 10 szt.
- Drukarka 3D: 1 szt.
- Urz±dzenie wielofunkcyjne 1: 1 szt.
- Monitor interaktywny: 2 szt.
- Drukarka laserowa: 2 szt.
- Rzutnik: 1 szt.
- Urz±dzenie wielofunkcyjne 2: 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na
podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (wszystkie czê¶ci postêpowania)
nie dotyczy.
b) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (wszystkie czê¶ci postêpowania):
nie dotyczy
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej (wszystkie czê¶ci postêpowania):
nie dotyczy
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunku oraz wyka¿e, ¿e:
Cz. I
- wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy zbli¿one do przedmiotu zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem dostawê 15 tabletów w ramach jednej umowy na dostawê wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
Cz. II
- wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy zbli¿one do przedmiotu zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem dostawê 15 komputerów typu Oll-In-One w ramach jednej umowy na dostawê wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
Cz. III
- wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy zbli¿one do przedmiotu zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem dostawê 1 monitora interaktywnego wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazaæ spe³nienie powy¿szych warunków samodzielnie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy dla postêpowania wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postêpowaniu s³u¿± potwierdzeniu, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (Cz. I - tablety, Cz. II - laptopy i komputery ALL-In-One, Cz. III rzutnika, monitora interaktywnego, drukarki 3D, urz±dzenie wielofunkcyjne 1 i drukarka laserowa) spe³nia wymogi okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia tj. warunki gwarancji.
3. Wymagane przedmiotowe ¶rodki dowodowe to:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e serwisu dostarczonych urz±dzeñ zapewniony zostanie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. (za³±cznik nr 9)
b) dla laptopa wynik dla procesor osi±gaj±cy wydajno¶æ CPU Mark min. 10000 punktów w te¶cie Passmarka –Performance Test
c) dla komputera All-In-One wynik dla procesor osi±gaj±cy wydajno¶æ CPU Mark min. 10000 punktów w te¶cie Passmarka –Performance Test
4. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
5. Nie z³o¿enie przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert± bêdzie podstaw± do odrzucenia oferty Wykonawcy jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
6. W zakresie nieuregulowanym ustaw± pzp lub niniejsz± SWZ do przedmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zwarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo), chyba ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbêdne bêdzie za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia bêd± dokonywane wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych. Oferta powinna byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wskazane wy¿ej warunki udzia³u w postepowaniu zostan± uznane za spe³nione, je¿eli jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w przypadkach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowi za³±cznik nr 10 SWZ i jest jej integraln± czê¶ci±.W projekcie umowy Zamawiaj±cy okre¶li³ istotne warunki umowy, a w szczególno¶ci terminy, warunki p³atno¶ci, odsetki i kary umowne oraz inne postanowienia, w tym warunki zmiany tre¶ci umowy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku od towarów
i us³ug [VAT]. Zmiana ustawowej wysoko¶ci podatku VAT powoduje odpowiedni± zmianê wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysoko¶ci dopuszcza siê tylko od wynagrodzenia za tê czê¶æ umowy realizowan± po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów ustalaj±cych zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozosta³e do koñca realizacji umowy – mo¿e ulec zmianie o warto¶æ tego podatku i wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy w formie pisemnej.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-13 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-13 19:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-11
2021-07-04 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zak³adu Narodowego im. Ossoliñskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i tre¶ci edukacyjnych
- "Rozbudowa ¶rodowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposa¿enia na potrzeby funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Malinowie - sprzêt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Glinkach
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.