Og³oszenie z dnia 2021-08-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00103414/01 - Og³oszenie z dnia 2021-07-04
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Podstawowej nr 16
im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Bia³ymstoku
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: zamówienia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200699436
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stra¿acka 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-687
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 85 653 17 79, kom. 793 838 072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zsps1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp16.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://zsp1bialystok.biposwiata.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Podstawowej nr 16im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a60b79ca-db6d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00156277
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007432/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup sprzêtu TIK z oprogramowaniem na potrzeby realizacji projektu UE "Potêga umys³u-sukces do potêgi"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00103414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP1-26.5.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I „Dostawa tabletów i szafki”- Tablety: 26 szt.
- Szafka z 3 pojemnikami do ³adowania tabletów (26 tabletów): 1 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22824,06 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II „Dostawa laptopów i komputerów typu All-n-One”- Laptopy: 5 szt.
- Komputery typu All-In-One: 26 szt.
- Oprogramowanie biurowe do laptopów/komputerów typu All-In-One:
31 szt.
- Oprogramowanie antywirusowe do laptopów i komputerów typu All-In-One
31 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 102092,82 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. III „Dostawa sprzêtu komputerowego”- Zestaw do budowy robotów: 10 szt.
- Drukarka 3D: 1 szt.
- Urz±dzenie wielofunkcyjne 1: 1 szt.
- Monitor interaktywny: 2 szt.
- Drukarka laserowa: 2 szt.
- Rzutnik: 1 szt.
- Urz±dzenie wielofunkcyjne 2: 1 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26158,84 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23815,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37913,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23815,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 606265453
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23815,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zgodnie z dyspozycj± art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. W prowadzonym postêpowaniu na wykonanie Cz. II w/w postêpowania cena najkorzystniejszej oferty tj. firmy SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya ¯eleñskiego 5b, 33-100 Tarnów, w wysoko¶ci 133 387,53 PLN przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia tj. 111 500,00 PLN, tym samym postanowiono jak na wstêpie.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23815,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37913,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23815,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6) Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 606265453
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 36796,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zak³adu Narodowego im. Ossoliñskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i tre¶ci edukacyjnych
- "Rozbudowa ¶rodowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposa¿enia na potrzeby funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Malinowie - sprzêt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Glinkach
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.