Og³oszenie z dnia 2023-02-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00466709/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
"Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 i nr 2 w Bia³ogardzie."
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH W BIA£OGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94-357-93-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.cuw.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.bip.cuw.bialogard.info, https://miniPortal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ rachunkowo-ksiêgowa; doradztwo podatkowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 i nr 2 w Bia³ogardzie."2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5c3348e0-6fd7-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00103918
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00103738/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 "Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 i nr 2 w Bia³ogardzie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00466709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.4.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 688368,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023: MLEKO, PRODUKTY MLECZNE, JAJAdo Odbiorców tj.:
1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Bia³ogard;
2) Przedszkole Miejskie nr 2 „S£ONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Bia³ogard.
2. Artyku³y spo¿ywcze okre¶laj± Za³±czniki nr 1 (Formularze asortymentowo-cenowe) do Formularza oferty.
3. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .
4. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego .
5. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z pó¼n. zm.).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15510000-6 - Mleko i ¶mietana
15540000-5 - Produkty serowarskie
15898000-9 - Dro¿d¿e
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 120137,19 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023: OWOCE I WARZYWA ¦WIE¯Edo Odbiorców tj.:
1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Bia³ogard;
2) Przedszkole Miejskie nr 2 „S£ONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Bia³ogard.
2. Artyku³y spo¿ywcze okre¶laj± Za³±czniki nr 2 (Formularze asortymentowo-cenowe) do Formularza oferty.
3. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .
4. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego .
5. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z pó¼n. zm.).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 167251,20 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023: MIÊSO I PRODUKTY MIÊSNEdo Odbiorców tj.:
1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Bia³ogard;
2) Przedszkole Miejskie nr 2 „S£ONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Bia³ogard.
2. Artyku³y spo¿ywcze okre¶laj± Za³±czniki nr 3 (Formularze asortymentowo-cenowe) do Formularza oferty.
3. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .
4. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego .
5. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z pó¼n. zm.).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 172691,51 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023: PRODUKTY G£ÊBOKO MRO¯ONE (OWOCE I WARZYWA)do Odbiorców tj.:
1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Bia³ogard;
2) Przedszkole Miejskie nr 2 „S£ONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Bia³ogard.
2. Artyku³y spo¿ywcze okre¶laj± Za³±czniki nr 4 (Formularze asortymentowo-cenowe) do Formularza oferty.
3. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .
4. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego .
5. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z pó¼n. zm.).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty g³êboko mro¿one
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29564,90 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023: RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZEdo Odbiorców tj.:
1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Bia³ogard;
2) Przedszkole Miejskie nr 2 „S£ONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Bia³ogard.
2. Artyku³y spo¿ywcze okre¶laj± Za³±czniki nr 1 (Formularze asortymentowo-cenowe) do Formularza oferty.
3. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .
4. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego .
5. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z pó¼n. zm.).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
15851000-8 - Produkty m±czne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 109158,67 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023: PIECZYWOdo Odbiorców tj.:
1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Bia³ogard;
2) Przedszkole Miejskie nr 2 „S£ONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Bia³ogard.
2. Artyku³y spo¿ywcze okre¶laj± Za³±czniki nr 6 (Formularze asortymentowo-cenowe) do Formularza oferty.
3. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .
4. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego .
5. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z pó¼n. zm.).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 54728,05 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2023: RYBY MRO¯ONE, KONSERWOWANE I PRZETWORZONEdo Odbiorców tj.:
1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Bia³ogard;
2) Przedszkole Miejskie nr 2 „S£ONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Bia³ogard.
2. Artyku³y spo¿ywcze okre¶laj± Za³±czniki nr 7 (Formularze asortymentowo-cenowe) do Formularza oferty.
3. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .
4. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego .
5. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z pó¼n. zm.).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wêdzone
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozosta³e ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34836,71 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Hurtownia Wielobran¿owa „ROJAN” Sp. J. J. Patru¶ & R. B±czyñski, Z±browo 30, 78-120 Go¶cino - oferta na Czê¶æ I (Mleko, produkty mleczne, jaja)- zosta³a odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Wykonawca z³o¿y³ ofertê w której znajdowa³a siê pozycja z ra¿±co nisk± cen±. W terminie z³o¿y³ wyja¶nienia, z którego wynika, i¿ pracownik pope³ni³ b³±d przy wype³nianiu formularza. Prawid³owa cena produktu jest piêciokrotnie wy¿sza. W zwi±zku ze z³o¿eniem oferty, której tre¶æ zawiera ra¿±co nisk± cenê, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 144342,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 208927,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144342,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia warzyw i owoców PIOTREX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421659522
7.3.3) Ulica: M. Konopnickiej 11a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Miastko
7.3.5) Kod pocztowy: 77-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 144342,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 179308,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 179308,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179308,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Wielobran¿owa "ROJAN" Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710010614
7.3.3) Ulica: Z±browo 30
7.3.4) Miejscowo¶æ: Go¶cino
7.3.5) Kod pocztowy: 78-120
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
¯ANETA ¯MUDZKA HURTOWNIA WARZYW I OWOCÓW "PIOTREX"
jakie przetargi wygra³a firma
¯ANETA ¯MUDZKA HURTOWNIA WARZYW I OWOCÓW "PIOTREX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 179308,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 27631,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27704,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27631,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLFOOD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692519016
7.3.3) Ulica: BoWiD 9K
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-209
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROJAN PAULA SP. Z O.O. SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
ROJAN PAULA SP. Z O.O. SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 27631,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 117705,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 117705,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117705,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe KAMA Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6720050093
7.3.3) Ulica: Chocimska 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALLFOOD SP. Z O.O. W KOSZALINIE
jakie przetargi wygra³a firma
ALLFOOD SP. Z O.O. W KOSZALINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 117705,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
1) Piekarnia - Cukiernia S.C. Iwona i Kazimierz Pokutyñscy. ul. 11-go Pu³ku Piechoty 63, 78-500 Drawsko Pomorskie - oferta na Czê¶æ VI (Pieczywo)- zosta³a odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Wykonawca z³o¿y³ ofertê z doliczon± stawk± VAT. W zwi±zku z obowi±zuj±c± tarcz± antyinfacyjn± stawk± VAT wynosi 0%.
W zwi±zku z nieprawid³owo obliczon± ofert±, Wykonawca podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
2) P.H. GAMA S.C. Barbara Je¿ i Oktawiusz Je¿, ul. Le¶na 25 A, 72-315 Resko - oferta na Czê¶æ VI (Pieczywo)- zosta³a odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Wykonawca z³o¿y³ niepe³n± ofertê. Czê¶æ dokumentacji zosta³a nieprawid³owo przekazana. Brak mo¿liwo¶ci otworzenia oferty.
W zwi±zku z nieprawid³owo z³o¿on± ofert±, Wykonawca podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 39566,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33397,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPERIAL-KO£OBRZEG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711742992
7.3.3) Ulica: Albatrosa 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33397,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Bia³ogardzie w roku 2025 z podzia³em na 6 zadañ.
- Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie w 2025 roku.
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych z podzia³em na dwa zadania: 1 : ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania 2 : ¦wiadczenie ca³odobowych us³ug opiekuñczych w mieszkaniu wytchnieniowym"
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 3 w G³ownie na 2025 rok
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej w Legnicy w 2025 r.
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.