eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopiskaBudowa budynku przedszkola 6-cio oddziałowego z wyodrębnionym oddziałem żłobkowym z zespołem żywieniowym w miejscowości Konopiska przy ul. Lipowej



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku przedszkola 6-cio oddziałowego z wyodrębnionym oddziałem żłobkowym z zespołem żywieniowym w miejscowości Konopiska przy ul. Lipowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Konopiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34328057

1.5.8.) Numer faksu: 343441935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.konopiska.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku przedszkola 6-cio oddziałowego z wyodrębnionym oddziałem żłobkowym z zespołem żywieniowym w miejscowości Konopiska przy ul. Lipowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ada6b35-76c2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009078/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa budynku przedszkola 6-cio oddziałowego z wyodrębnionym oddziałem żłobkowym z zespołem żywieniowym w miejscowości Konopiska przy ul. Lipowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483027

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.2741.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15000000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj: ” Budowa budynku przedszkola 6-cio oddziałowego z wyodrębnionym oddziałem żłobkowym z zespołem żywieniowym w miejscowości Konopiska przy ul. Lipowej”.

4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:
1) koncepcję architektoniczno – budowlaną (2 warianty),
2) dokumentację projektową obejmującą co najmniej:
a) projekt architektoniczno-budowlany +pełno-branżowy projekt zagospodarowania terenu,
b) projekty techniczne dla wszystkich branż (wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną i charakterystyką ekologiczno-ekonomiczną);
c) projekty wykonawcze dla wszystkich branż;
d) informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
4) przedmiary,
5) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (w tym pozwolenie na budowę) i wykonanie robót budowlanych i dostaw na podstawie w/w opracowań,
6) dokumentacja powykonawcza.
Lokalizacja wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 listopada 2007 r. w sprawie wprowadzenia Nomenklatury Jednostek Terytorialnych do Celów Statystycznych (NTS)
(DZ.U.07.214.1573):
Kraj: Polska PL Region:
Południowy 1.2
Województwo: śląskie 2.2.24
Podregion: częstochowski 3.2.24.46
Powiat: częstochowski 4.2.24.46.04
Gmina: Konopiska 5.2.24.46.04.07.2


4.3 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i zrealizowanie obiektu w skład którego wchodzić będzie:
1) przedszkole 6-cio oddziałowe z wyodrębnioną częścią integracyjną (oddział żłobkowy zlokalizowany na parterze); Odziały po 25 dzieci w grupie, co daje przy 6 oddziałach 150 dzieci. Przez część integracyjną należy rozumieć
1-no oddziałowy żłobek dla maksymalnie 30 dzieci.
2) zespół żywieniowy obejmujący kuchnię z zapleczem; zespół żywieniowy należy przewidzieć w pełnej formie, tj. przygotowywania kompletnych posiłków samodzielnie, bez wspomagania się cateringiem; Kuchnia zlokalizowana przy części przedszkolnej ma zapewniać posiłki również dla grupy dzieci ze żłobka, w formie wewnętrznego kateringu. Stołówka pełnić będzie również rolę sali wielofunkcyjnej dla dzieci przedszkolnych.
3) sala wielofunkcyjna / stołówka dla dzieci przedszkolnych; Do sali zapewnić odrębne wejście dla dzieci oraz dla gości (np. rodzice, dziadkowie) w momencie trwania wydarzeń artystycznych z udziałem przedszkolaków (np. dzień matki, babci, dziadka, itp.). Należy przewidzieć strefę do montażu (w formie wyposażenia) sceny celem zapewnienia realizacji przedstawień, występów, itp. W bezpośredniej bliskości sali zlokalizować magazynek umożliwiający przechowywanie koniecznego wyposażenia sali wielofunkcyjnej / stołówki (mobilna scena, krzesła, składane stoły, itp.)
4) pomieszczenie do zajęć sensorycznych (dostępne z poziomu piętra),
5) pomieszczenie do zajęć indywidualnych lub w małych grupach (gabinet logopedy - pomieszczenia dostępne w poziomie piętra planowanej inwestycji),
6) zespół pomieszczeń administracji przedszkola i żłobka (dyrektor placówki, sekretariat /księgowość); z pomieszczenia dyrektora przewidzieć dostęp do pomieszczenia archiwum;
7) zaplecze sanitarne personelu dydaktycznego i administracyjnego placówki zlokalizowane w części spiętrzonej i obejmujące:
a. - pokój nauczycielski,
b. - sanitariaty dla personelu dostępne z komunikacji ogólnej;
8) pomieszczenie techniczne (mieszczące węzeł cieplny zapewniający C.O. i c.w.u. dla budynku. Całość winna być funkcjonalnie powiązana ze sobą, tak by nie tworzyła barier architektonicznych oraz wykluczenia, stąd przewiduje się spięcie poziomów nie tylko schodami ale również windą, która będzie dostępna dla osób niepełnosprawnych.

4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy oraz projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami , które stanowią załączniki do SWZ.

4.5 Zamówienie jest finansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz środków Gminy Konopiska.

UWAGA:
1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami i uzgodnieniami.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności,
4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
6) Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14580197,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17719001,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580197,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowa Obsługa Budownictwa "KOBNEXT" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491978115

7.3.3) Ulica: Piastowska 57

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14580197,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.