eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaZagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno - turystyczną



Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66253db-8c21-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005549/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zagospodarowanie terenu przy wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno - turystyczną etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008850

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180659,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Etap 1 (dotyczy tylko części zaprojektowanej inwestycji) budowy obiektów małej architektury w miejscach publicznych, tj.: wiaty ogniskowej wraz ze strefą wypoczynkową w miejscowości Szczawnica na dz. ewid. nr 910 Szczawnica Obręb 3.

Zadanie obejmuje:
1) Budowę wiaty drewnianej o wymiarach 6,05 x 3,75 m w stylistyce zbliżonej do krajobrazu,
z naturalnego drewna. Wiata ma charakter surowy, jest zaprojektowana na 6 podporach – słupach
o przekroju okrągłym min. 25cm, na fundamentach słupowych, betonowanych. Wiata osłonięta
z 3 stron ścianą z bali o grubości ok. 25 cm, wysokość ściany 150 cm. Wiata wyposażona w podest drewniany na legarach.
Dach w konstrukcji płatwiowo-krokwiowej z mieczami. Pokrycie z blachogontu w kolorze czarnym. Odwodnienie dachu na własny teren rynnami spustowymi.
Pod konstrukcją podestu drewnianego należy utwardzić teren nawierzchnią żwirową min. 30 cm.
W wiacie należy zamontować siedziska i stół drewniany. Drewno należy zaimpregnować środkami bezbarwnymi, chroniącymi przed warunkami atmosferycznymi. Sugeruje się wykonać konstrukcję
z drewna sosnowego, modrzewiowego bądź najlepiej z akacji.
2) Utwardzenie terenu wokół wiaty 75,0 m2 oraz tworząc ścieżkę do strefy relaksu. Nawierzchnie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, krawężniki betonowe.
3) Utwardzenie terenu pod wiatą 22,7 m2. Nawierzchnie żwirowa, krawężniki betonowe.
4) Utwardzenie terenu w strefie bezpieczeństwa pod urządzenia nr 1 i 2 (huśtawkę i tyrolkę) 117,0 m2 zachowując strefy bezpieczeństwa. Huśtawka - 33,2 m2, tyrolka - 83,8 m2. Nawierzchnie z piasku, krawężniki betonowe.
5) Grill z siedziskami wokół, betonowy lub murowany, na planie koła o średnicy 140 cm, obłożony kamieniem układanym „na dziko”. Wokół grilla wykonać siedziska. Podpora siedziska z betonowych słupków, siedzisko drewniane z akacji, impregnowane.
7) Montaż 2 ławek akacjowych, Montaż ławek na zasadzie przykręcania kotwami do podłoża.
8) Montaż 2 koszy na śmieci na zasadzie przykręcania kotwami do podłoża.
9) Montaż lampy ulicznej hybrydowej wyposażonej w panel fotowoltaiczny. Montaż do prefabrykowanego fundamentu typ F-100.
10) Montaż urządzenia nr 2 – huśtawki wyposażonej w „ptasie gniazdo” oraz tradycyjną huśtawkę. Montaż do gruntu jako kotwienie w gruncie płaskim.
11) Montaż urządzenia nr 1 - tyrolki - przejazd na linie. Montaż do gruntu jako kotwienie w gruncie płaskim.
12) Ogrodzenie do 2,20 m wysokości od strony drogi dojazdowej. Ogrodzenie drewniane, ze sztachet. Montaż furtki oraz bramy rozwieranej.
13) Bariera ochronna drewniana o wysokości 1,25 cm, ażurowa w celu izolacji skarpy.

Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 4 do SWZ.

Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209340,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209340,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. U. OGROPARK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341353542

7.3.3) Ulica: Maciejowa 7

7.3.4) Miejscowość: Łabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209340,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.