eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryUsługa ubezpieczenia dla Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w podziale na części - PAKIET I, PAKIET II.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ubezpieczenia dla Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w podziale na części - PAKIET I, PAKIET II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272157009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Towarowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@mtbstg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1034945

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia dla Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w podziale na części - PAKIET I, PAKIET II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb95f127-b163-4023-977b-7c3a123a8a73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/2025/MTBS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 673000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę usług ubezpieczenia
w zakresie określonym w dwóch poniższych Pakietach:
PAKIET I - Ubezpieczenie mienia obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń:
1. Ubezpieczenie mienia od zdarzeń losowych, w tym ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku,
2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadania mienia MTBS Sp. z o.o.
4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządców nieruchomości na warunkach Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U. 2019 poz. 802 ze zm.)
5. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez MTBS Sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 647000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II - Ubezpieczenie pojazdów obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń:
1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów określone ustawą z dnia 22 maja 2003r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2500, z 2024 r. poz. 1565 ze zm.),
2. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów
3. Ubezpieczenie Autocasco za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów oraz
w wyposażeniu pojazdów,
4. Ubezpieczenie Assistance.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa Pakiety. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby pakietów, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
3. Ubezpieczenie określone w Pakiecie I w pkt 6 zawierane będzie na rzecz osób trzecich.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w ZAŁĄCZNIKU NR 1, 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I do SWZ. W Załącznikach tych Zamawiający określił wymagane warunki ubezpieczenia oraz dane do oceny ryzyka. Wykonawca nie może w żaden sposób zmienić wymaganej treści warunków ubezpieczenia także poprzez wprowadzenie limitów odpowiedzialności, bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań warunkowych lub alternatywnych, czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych warunków określonych przez Zamawiającego w SWZ.
5. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66.51.00.00-8; 66.51.60.00-0; 66.51.64.00-4; 66.51.54.00-7; 66.51.50.00-3; 66.51.54.00-7; 66.51.61.00-1;
66.51.41.10-0; 66.51.21.00-3; 66.51.51.00-4; 66.51.92.00-3; 66.51.65.00-5.
6. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, należy w Formularzu Ofertowym, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SWZ, wskazać części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców.
7. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy zdań poprzednich niniejszego punktu stosuje się wobec dalszych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637202,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 727339,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637202,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049

7.3.3) Ulica: Rondo I. Daszyńskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637202,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-01 do 2027-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20446,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22127,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20446,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214586

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20446,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-01 do 2027-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.