Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047416/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00053717/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00056910/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108557 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu kolejkowego oraz systemu rezerwacji sal konferencyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 32A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 7555534 wew. 250
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 7555327
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu kolejkowego oraz systemu rezerwacji sal konferencyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c845f4-ae51-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010776/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa systemu kolejkowego i systemu rezerwacji sal konferencyjnych na potrzeby nowej siedziby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047416/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu kolejkowego oraz systemu rezerwacji sal konferencyjnych.
2. Zamówienie w zakresie dostawy systemu kolejkowego obejmuje dostawę oraz instalację urządzeń, wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym umożliwiających zarządzanie ruchem Klientów. Zamawiający zastrzega, że system i urządzenia muszą być fabrycznie nowe lub nie starsze niż wyprodukowane w 2020 roku. Nowo instalowany system kolejkowy powinien się zintegrować z aktualnie zainstalowanym system pracującym w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim. System powinien zapewnić uporządkowanie kolejności obsługi Klientów poprzez rejestrację i przydzielenie do odpowiedniej kolejki, kierowanie klienta do odpowiednich stanowisk z zachowaniem pobranego numeru kolejkowego. System ma również umożliwiać badanie satysfakcji klientów, generowanie różnego rodzaju raportów i statystyk, umożliwiać rezerwację kolejki przez Internet oraz mieć możliwość generowania krótkich komunikatów tekstowych (sms) z wykorzystaniem dedykowanej do tego celu bramki SMS. Szczegółowe informacje znajdują się poniżej oraz w wymaganiach technicznych dla sprzętu oraz oprogramowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy systemu kolejkowego zawarty został w załączniku nr 6 do SWZ.
4. Zamówienie w zakresie dostawy systemu rezerwacji sal konferencyjnych obejmuje instalację urządzeń, wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym umożliwiających łatwe i przejrzyste rezerwacje sal konferencyjnych poprzez dedykowane ekrany zbiorcze min 10” z panelem dotykowym (zasilanie PoE), montowane naściennie przy każdej sali konferencyjnej. Aplikacja do rezerwacji sal powinna umożliwiać:
1) przejrzystość i czytelność informacji na dedykowanym wyświetlaczu przy każdej z sali konferencyjnej,
2) sprawniejsze wyszukiwanie informacji oraz możliwość wprowadzania zmian z dowolnego miejsca,
3) realizacja wszystkich aspektów bezpośrednio z aplikacji webowej oraz nośników multimedialnych,
4) zgłaszanie awarii sprzętu znajdującego się w sali,
5) zamawianie obsługi danej sali,
6) zmianę języka.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy systemu rezerwacji sal konferencyjnych zawarty został w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48151000-1 - Komputerowy system sterujący
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123738,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200340,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135147,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infobox sp. z o.o. S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482661144
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOBOX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
INFOBOX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135147,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na nieruchomości położonej w miejscowości Chrzanów Duży, w gminie Grodzisk Maz.
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizacje oświetlenia ulicznego w Gminie Grodzisk Mazowiecki
- SUKCESYWNE DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW NABIAŁOWYCH I INNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DO SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Nazwa nadana zamówieniu: "Remont budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze - II etap". postępowanie nr ZP.272.1.2.2025 w dwóch niezależnych częściach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System kolejkowy dla Poradni Okulistycznych w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- Dostawa kompletnych stanowisk do nauczania w zawodzie technik robotyk w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Grabowie nad Pilicą
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.