Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071970/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109448 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I. Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.
Część II. Modernizacja Przedszkola nr 2 w Kłodzku, ul. Bohaterów Getta nr 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 4682
1.5.8.) Numer faksu: 74 867 4062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I. Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.Część II. Modernizacja Przedszkola nr 2 w Kłodzku, ul. Bohaterów Getta nr 4.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-984b6eab-c2c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002065/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja przedszkola nr 2
1.1.10 Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071970/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 303518,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 303518 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4. Przedmiotem inwestycji jest przystosowanie zabytkowego budynku Przedszkola nr 1 i Żłobka nr 1 wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 05.06.1998 r. pod numerem A/4384/1624/Wł do przepisów przeciwpożarowych. Projektowany zakres prac oparto się na POSTANOWIENIU NR WZ.5595.384.2.201 z dnia 13.12.2016 roku i POSTANOWIENIU NR WZ.5595.376.2.2017 z dnia 15.11.2017 roku wydanego przez Dolnośląską Komendę Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na III piętrze (poddasze użytkowe) oraz w pomieszczeniu zlokalizowanym na I-ym piętrze tj. w sali przedszkolnej – bawialnia o powierzchni 44,8 m2. W związku z powyższym, że jest to kontynuacja robót, część robót została już wykonana. Wykonano roboty branży elektrycznej – oświetlenie awaryjno - ewakuacyjnego ppoż., wewnętrzną instalację hydrantową, instalację sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej.
Pod względem budowlanym przewidziano do wykonania prace związane z ochroną zabytkowej istniejącej wewnętrznej stolarki drzwiowej w ciągach komunikacyjnych zakładając ich renowację z jednoczesnym dostosowaniem w zakresie szczelności poprzez uszczelki pęczniejące, samozamykacz oraz poprawiając ich reakcję na ogień (odpowiednie środki chemiczne).
Stropy drewniane na kondygnacjach nadziemnych zostaną uzupełnione płytami gipsowo – włóknowymi, na których ułożone zostaną wykładziny linoleum (wykładzina homogeniczna) lub płytki ceramiczne.
Poziom posadzki we wszystkich pomieszczeniach powinien być taki sam, istniejące progi należy zlikwidować.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz Projekt budowlany Załącznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Załącznik nr 8 do SWZ; STWiOR Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 181954,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Modernizacja Przedszkola nr 2 w Kłodzku, ul. Bohaterów Getta nr 4.Przedmiotem inwestycji jest remont pomieszczenia wc dzieci, korytarza, wydawalni posiłków znajdujących się na parterze, schodów prowadzących do piwnicy i dwóch pomieszczeń znajdujących się w piwnicy w budynku zlokalizowanym przy ul. Bohaterów Getta 4 w Kłodzku.
Zakres remontu obejmuje również wydzielenie osobnego wc dla personelu z pomieszczenia wc dzieci.
W pomieszczeniu wc dzieci należy wykonać nowe kabiny ustępowe (systemowe) oraz wymianę armatury sanitarnej i wykonanie nowych okładzin ściennych (płytki ceramiczne) i wykonanie nowych podłóg (płytki ceramiczne antypoślizgowe). W wc personelu planuje się montaż nowej armatury sanitarnej, wymianę okładzin ściennych i podłogowych.
W pomieszczeniu wydawalni posiłków planuje się wykonanie nowych okładzin ściennych (płytki ceramiczne) i wykonanie nowych podłóg (płytki ceramiczne antypoślizgowe).
W celu zniwelowania różnych poziomów podłogi pomiędzy korytarzem a innymi pomieszczeniami, planuje się wykonanie nowej wylewki betonowej samopoziomującej.
W pomieszczeniu korytarza planuje się wykonać remont polegający na malowaniu ścian oraz montaż nowej warstwy wykończeniowej podłogi – wykładziny PCV (kolor wykładziny pastelowy do uzgodnienia z Dyrektorem Przedszkola).
W dwóch pomieszczeniach piwnicy należy wykonać nowe wylewki posadzkowe, nowe tynki na ścianach i suficie, wymianę drzwi wejściowych do jednego pomieszczenia oraz w pomieszczeniu nr 2 posadzkę z płytek antypoślizgowych oraz okładzinę ścian do wys. min 2,2 m. Należy wykonać nowe okładziny z płytek ceramicznych antypoślizgowych schodów prowadzących do piwnicy.
Sufit podwieszany zostanie wykonany w pomieszczeniu korytarza i wc dzieci.
Zaprojektowano nową rozdzielnicę dla zasilenia instalacji elektrycznych remontowanych pomieszczeń. Rozdzielnica zostanie zasilona z istniejącej rozdzielnicy kondygnacyjnej zlokalizowanej w ścianie korytarza, przed drzwiami wejściowymi do modernizowanych pomieszczeń. W modernizowanych pomieszczeniach zamontowane zostaną oprawy liniowe sufitowe LED (korytarz i wydawalnia posiłków) oraz okrągłe oprawy sufitowe LED w pomieszczeniu wc dzieci i wc personel. Remontowane pomieszczenia wyposażone zostaną w oprawy oświetlenia awaryjnego i oraz oprawy oświetlenia awaryjnego jednokierunkowe z piktogramami. Wybudowana zostanie również nowa instalacja gniazd wtykowych.
W zakresie robót sanitarnych projekt obejmuje wykonanie następujących robót: demontaż istniejącego białego osprzętu oraz armatury czerpalnej, demontaż istniejącej instalacje wodociągowej z rur stalowych i PP, demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej wykonanej z rur żeliwnych i PVC, wykonanie nowej instalacji wodociągowej, wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U – niskoszumowej, montaż białego osprzętu i armatury. W pomieszczeniach sanitariatów projektuje się zainstalować: 5 szt. muszli ustępowych, 4 szt. umywalek, 1 szt. zlew gospodarczy.
Dodatkowo w pomieszczeniu wydawania posiłków należy zamontować: zlewozmywak dwukomorowy (istniejący, wcześniej zdemontowany), zmywarkę (istniejąca, wcześniej zdemontowana) oraz komplet mebli kuchennych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup i montaż mebli kuchennych takich jak: szafki kuchenne stojące z półkami, szufladami i wiszące, blat kuchenny, szafkę porządkową, kosze na śmieci itp. zgodnie z wykazem w projekcie i przedmiarze robót.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz Projekt budowlany Załącznik nr 7 A do SWZ; Przedmiar robót Załącznik nr 8 A do SWZ; STWiOR Załącznik nr 9 A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 121563,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285812,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285812,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285812,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667
7.3.3) Ulica: ul. H.Sienkiewicza 10C
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
jakie przetargi wygrała firma
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285812,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209089,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209089,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209089,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 10C
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
jakie przetargi wygrała firma
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209089,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę leków, płynów infuzyjnych, produktów do balneoterapii , środków do dezynfekcji i materiałów do hemodynamiki .
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, NNW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.