eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikPrzepompownia ścieków sanitarnych dla Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku w systemie zaprojektuj i buduj



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113861 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przepompownia ścieków sanitarnych dla Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku w systemie zaprojektuj i buduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piasecka 240

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsswidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dpsswidnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przepompownia ścieków sanitarnych dla Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku w systemie zaprojektuj i buduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ab6ad5-e484-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00055553/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przepompownia ścieków sanitarnych dla Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku w systemie zaprojektuj i buduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1Opis ogólny przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót
budowlanych pod nazwą Przepompownia ścieków sanitarnych dla Domu Pomocy Społecznej
im. Roba Inja w Świdniku w systemie zaprojektuj i buduj.Przedmiotem zamówienia jest
zaprojektowanie i przebudowa przepompowni ścieków. Przebudowywana przepompownia
ścieków ma być zewnętrzną zautomatyzowaną przepompownię ścieków wraz ze zbiornikiem
wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz tłocznej. Przepompownia ma
zapewnić odprowadzenie ścieków napływających z budynków DPS Świdnik. W ramach
niniejszego zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z
uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (Zamawiający
przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie). Następnie należy zrealizować wszystkie roboty
niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno -użytkowym. 2 Zakres
przedmiotu zamówienia:1) Dokumentacjaa) dokumentacja projektowa,b) opinie, uzgodnienia,
wnioski, pozwolenia.2) Roboty budowlane3 Dokumentacja projektowa a) Dokumentacja
projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych
nie wymagających pozwolenia na budowę i pozyskania zaświadczenia o braku podstaw do
wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych,b) Część dokumentacji projektowej
powinna stanowić wizualizacja rozwiązań projektowych.4 Opinie, uzgodnienia, wnioski,
pozwolenia1) Wymagane prawem opinie i uzgodnienia2) Oświadczenie o prawie do
dysponowania nieruchomością na cele budowlane3) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych
oraz pozyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót
budowlanych5. Roboty budowlane5.1Przedmiot zamówienia obejmuje:-wykonanie prac bez
przerwy w odprowadzeniu ścieków z budynków DPS,-zabezpieczenie terenu budowy oraz
wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych,-przygotowanie zaplecza socjalnosanitarnego
pracowników,-urządzenie składowisk materiałów w tym zabezpieczenie materiałów
niebezpiecznych,-wyznaczenie i zabezpieczenie stref gromadzenia i usuwania odpadów,-
zapewnienie środków ochrony pożarowej i doraźnej pomocy medycznej,-zabezpieczenie
istniejących elementów przed uszkodzeniem podczas prac budowlanych,-wykonanie projektu i
uzgodnień w zakresie nowej zautomatyzowanej przepompowni ścieków wraz ze zbiornikiem,-
wykonanie zgodnie z zatwardzonym projektem zautomatyzowanej przepompowni ścieków,-
wykonanie zasilenia elektrycznego pompowni,-przeszkolenie pracowników obsługi w zakresie
działania zautomatyzowanej przepompowni ścieków,-odtworzenie uszkodzonych chodników,
placów, dróg z kostki brukowej oraz asfaltowych,-wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej,-wykonanie wykopów wraz z późniejszym zasypaniem i zagęszczeniem,-zabezpieczenie wykopów w trakcie prac,-uprzątnięcie terenu po prowadzonych pracach,-wywóz
i utylizacja gruzu i materiałów z demontażuPrzygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe, roboty
ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały
rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem.6Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym – załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Rakoczy Instal-Bud Stanisław Rakoczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7130206198

7.3.3) Ulica: ul.Inżynierska 8E

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-484

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.