Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej i grubowarstwowej oraz wybranych elementów BRD na terenie miasta Wrocławia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 49
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.woc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej i grubowarstwowej oraz wybranych elementów BRD na terenie miasta Wrocławia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0463a56-bef5-4cde-856d-5eae014046f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060247/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Konserwacja i utrzymanie oznakowania poziomego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdium-wroc.logintrade.net/zapytania_email,190159,d95a35ff20009b34c04a35ba8562ec6f.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdium-wroc.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- podpisem zaufanym (elektronicznym) lub
- podpisem osobistym (elektronicznym).
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie zakupowej LoginTrade.net, zwanej dalej „platformą przetargową” lub „platformą”. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z platformy oraz wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy przetargowej dostępne są pod poniższym adresem internetowym:
https://zdium-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym: wnioski, wezwania, zawiadomienia, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej https://zdium-wroc.logintrade.net. Zamawiający nie przewiduje komunikacji z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TXZ.EEO.262.15.2025.MKo
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej i grubowarstwowej oraz wybrane elementy BRD na terenie miasta Wrocławia.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) odnawianie mało czytelnych, wcześniej wykonanych aplikacji lub wykonywanie nowych oznakowań, wynikających ze zmian w organizacji ruchu i dodatkowego „oznakowywania” w technologii cienkowarstwowej i grubowarstwowej, na nawierzchniach z kostki kamiennej i nawierzchniach bitumicznych lub betonowych,
b) montaż i demontaż punktowych elementów odblaskowych
c) oczyszczenie i wytrasowanie podłoża w niezbędnym zakresie,
d) wyniesienie oznakowania tymczasowego potrzebnego do realizacji zleceń
e) frezowanie oznakowania poziomego - usuwanie zbędnej aplikacji z nawierzchni jezdni mechanicznie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić Wykonawcy zamówienia zgodnego z przedmiotem niniejszej umowy, polegającego na powtórzeniu podobnych czynności do kwoty 5 000 000,00 zł brutto. Zakres ww. czynności obejmuje asortyment prac, ujętych w Zestawieniu kosztów zadania
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1. pkt 1÷6 i z art. 109 ust 1. pkt 1÷10 ustawy Pzp oraz z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
WYKONAWCA SPEŁNI POWYŻSZY WARUNEK, JEŻELI WYKAŻE, ŻE:
a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na wykonaniu w miastach powyżej 100.000 mieszkańców:
- oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ilości co najmniej 100.000 m2 łącznie, w tym co najmniej jedno zamówienie w ilości minimum 50.000 m 2,
- oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości co najmniej 5.000 m2 łącznie, w tym co najmniej jedno zamówienie w ilości minimum 1.000 m 2,
- oznakowania poziomego wykonanego w technologii chemospray ( natryskiwana masa chemoutwardzalna ) w ilości co najmniej 5.000 m2 łącznie, w tym co najmniej jedno zamówienie w ilości minimum 3.000 m 2,
b) Dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 5 brygadami roboczymi o składzie, co najmniej 3 osobowym (w każdej brygadzie minimum 1 osoba musi posiadać uprawnienia do obsługi sprzętu specjalistycznego do wykonywania oznakowania poziomego oraz minimum 1 osoba musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu kierowania ruchem).
- jedną osobą na stanowisku koordynatora posiadającą udokumentowane min. 2 - letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, wymagana wiedzą i doświadczeniem.
c) dysponuje sprzętem tj.:
- minimum 2 samojezdnymi maszynami do wykonywania linii segregacyjnych oznakowania poziomego cienkowarstwowego,
- minimum 1 samojezdną maszyną do wykonywania linii segregacyjnych oznakowania poziomego grubowarstwowego,
- minimum 2 stacjonarnymi maszynami do wykonywania linii przejść dla pieszych, pól martwych i innych drobnych elementów oznakowania poziomego cienkowarstwowego,
- minimum 2 zestawami urządzeń lub narzędzi do wykonywania linii przejść dla pieszych, pól martwych i innych drobnych elementów oznakowania poziomego grubowarstwowego,
- minimum 1 maszyną samojezdną do aplikacji elementów oznakowania poziomego w technologii chemospray ( natryskowa masa chemoutwardzalna ) z automatycznym ciśnieniowym posypem mikrokulek
- minimum 1 frezarką do usuwania oznakowania poziomego cienko i grubowarstwowego,
- minimum 2 przyczepy do zabezpieczania robót na drogach o dużym natężeniu ruchu wyposażone w oznakowanie z folii odblaskowej II lub III generacji, znaki C-9, C-10 i zmienną strzałkę świetlną kierunkową
- stały dostęp do certyfikowanych urządzeń umożliwiających wykonanie badań oznakowania poziomego ( RL, QD, β )
- Zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2019 r.poz.1124 i 1495) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu zadań musi wynosić, na poziomach wymaganych przepisami ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości określonej w formularzu ofertowym przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający, na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy dotyczących:1) sposobu rozliczenia niniejszej umowy w zakresie zmiany okresu rozliczeniowego lub rodzaju dokumentów rozliczeniowych;
2) zmiany części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, rezygnacji lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę;
3) zmiany lub rezygnacji z podmiotu udostępniającego zasoby, na którego zasoby Wykonawca powoływał się celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu; w takim przypadku Wykonawca, jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
4) rozszerzenia zakresu umowy o nowe pozycje cennikowe, jeżeli zmiana spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki faktyczne wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy;
5) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, a także usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów;
6) klauzul waloryzacyjnych
7) wydłużenia okresu trwania umowy, pod warunkiem, że kwota wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy nie ulegnie wyczerpaniu.
2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian o których mowa w art. w art. 455 ustawy PZP, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdium-wroc.logintrade.net/zapytania_email,190159,d95a35ff20009b34c04a35ba8562ec6f.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-08
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG (3 ZADANIA)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek w I turze projektu "Też mogę!"
- Świadczenie usługi asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami w trybie interwencyjnym, dla uczestników projektu "Razem łatwiej"
- Organizacja i prowadzenie stacjonarnego szkolenia kwalifikacyjnego pn. "Integracja sensoryczna - I i II stopień"
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH ORAZ NA INSTALACJACH I SIECIACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA (2 ZADANIA)
- Przebudowa urządzeń odwadniających odcinek drogi wojewódzkiej nr 395 Brukalice-Henryków w zakresie rowów przydrożnych i przepustów wraz z nawierzchnią drogi w km od 51+055 do km 51+279.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Goździkowej w Toruniu
- Wykonanie robót związanych z konserwacją i utrzymaniem elementów organizacji ruchu oraz wdrażaniem projektów organizacji ruchu na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga-Południe
- "Przebudowa drogi powiatowej 1897K (ul. Wadowicka) w km od 7+109,08 do km 8+990,75 (obiekt mostowy w km 8+040,02 do km 8+134,85) w miejscowości Poręba Wielka, Powiat Oświęcimski"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej i grubowarstwowej oraz wybranych elementów BRD na terenie miasta Wrocławia.
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych - powiat wołomiński
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera od km 6+050,00 do km 14+506,00 w miejscowości Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.