Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091941/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118899 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia w zakresie stosowania i interpretacji testów psychologicznych dla kierunku Psychologia Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 413497344
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.zubek@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia w zakresie stosowania i interpretacji testów psychologicznych dla kierunku Psychologia Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74bcfd5a-d410-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000833/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Cykl szkoleń z zakresu stosowania i interpretacji testów psychologicznych dla kierunku psychologia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„NOWE PERSPEKTYWY rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” POWR.03.05.00-00-Z225/17, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091941/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.65.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132800 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy w diagnozie neuropsychologicznej – przegląd metod – grupowe szkolenie dla łącznej ilości 30 osób w podziale na dwie grupy szkoleniowe w wymiarze minimum 16 godzin na grupę4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 16600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stosowanie i interpretacja Minnesockiego Wielowymiarowego Inwentarza osobowości 2 (MMPI-2) – grupowe szkolenie dla łącznej ilości 60 osób w podziale na cztery grupy szkoleniowe w wymiarze minimum 16 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 33200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stosowanie i interpretacja skal inteligencji i rozwoju IDS – grupowe szkolenie dla łącznej ilości 30 osób w podziale na dwie grupy szkoleniowe w wymiarze minimum 16 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 16600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szkolenie z WAIS-R (PL) – skala inteligencji Wechslera dla Dorosłych – wersja zrewidowana. Renormalizacja 2004 – grupowe szkolenie dla łącznej ilości 30 osób w podziale na dwie grupy szkoleniowe w wymiarze minimum 16 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 16600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztat specjalisty HR – testy psychologiczne i modele kompetencyjne w diagnozie pracowników (poziom zaawansowany) – grupowe szkolenie dla łącznej ilości 60 osób w podziale na 4 grupy szkoleniowe w wymiarze minimum 16 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 33200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie osobowości w kontekście zawodowym. Pomiar kompetencji kierowniczych, społecznych i przystosowania do warunków pracy – grupowe szkolenie dla łącznej ilości 30 osób w podziale na dwie grupy szkoleniowe w wymiarze minimum 8 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 16600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techelf sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techelf sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
realizację umowy należało bezwzględnie rozpocząć przed wymaganym bezwzględnym terminem podanym w SWZ
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
realizację umowy należało bezwzględnie rozpocząć przed wymaganym bezwzględnym terminem podanym w SWZ
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techelf sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
realizację umowy należało bezwzględnie rozpocząć przed wymaganym bezwzględnym terminem podanym w SWZ
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne dostawy akcesoriów elektrochirurgicznych kompatybilnych z aparatami do koagulacji będącymi na wyposażeniu Zamawiającego dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSzZ w Kielcach"
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
- EZ/19/2025/UG Sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Usługa przeprowadzenia badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych, wizyt lekarskich oraz konsultacji z dietetykiem i psychologiem dla 78 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Dostawa systemu monitoringu, kontroli, rejestracji i audytu zdalnych sesji w ruchu sieciowym
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie potencjału rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Goleniowskim
- Świadczenie usługi zajęć indywidualnych rozwijających i wspierających umiejętności uczenia się w ramach projektu pn. Daj sobie szansę, dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny - usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.