Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2024/BZP 00681409/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00006932/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00019868/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b361a4-03ef-4822-82b8-e15df5c39d2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219151/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP (dalej: „Usługi”).
Zamawiający nie przewiduje dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Usługi będą opłacane przez pracowników z ich środków prywatnych.
2. Zakres usługi z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów jakościowych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”).
Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do korzystania z obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych przez mniejszą lub większą liczbę Pracowników niż podana w OPZ, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z roszczeniami wobec Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje zrealizowanie Usługi w co najmniej 50% zakresu zamówienia, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2 do SWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy.
Wykonawca, wraz z oferta, jest zobowiązany złożyć wykaz obiektów, w których będą odbywały się zajęcia sportowo-rekreacyjne z podziałem na obiekty zlokalizowane w Warszawie i obiekty zlokalizowane w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2028-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla pracowników (NP) 122,22 zł netto + 8% VAT tj. brutto 132,00 zł (słownie: brutto zł sto trzydzieści dwa i 00/100)
b) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla osób towarzyszących (NT) 184,26 zł netto + 8% VAT tj. brutto 199,00 zł (słownie: brutto zł sto dziewięćdziesiąt dziewięć i 00/100)
c) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla dzieci (ND) 100,93 zł netto + 8% VAT tj. brutto 109,00 zł (słownie: brutto zł sto dziewięć i 00/100)
d) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla młodzieży (NM) 128,70 zł netto + 8% VAT tj. brutto 139,00 zł (słownie: brutto zł sto trzydzieści dziewięć i 00/100)
e) Cena Karty - Program II (limitowany dzienny) dla pracowników (LDP) 115,74 zł netto + 8% VAT tj. brutto 125,00 zł (słownie: brutto zł sto dwadzieścia pięć i 00/100)
f) Cena Karty - Program II (limitowany dzienny) dla osób towarzyszących (LDT) 165,74 zł netto + 8% VAT tj. brutto 179,00 zł (słownie: brutto zł sto siedemdziesiąt dziewięć i 00/100)
g) Cena Karty - Program II (limitowany dzienny) dla seniorów (do godz. 16.00) (LDS) 78,70 zł netto + 8% VAT tj. brutto 85,00 zł (słownie: brutto zł osiemdziesiąt pięć i 00/100)
h) Cena Karty - Program III (limitowany miesięczny) dla pracowników (LMP) 85,19 zł netto + 8% VAT tj. brutto 92,00 zł (słownie: brutto zł dziewięćdziesiąt dwa i 00/100)
i) Cena Karty - Program III (limitowany miesięczny) dla osób towarzyszących (LMT) 128,70 zł netto + 8% VAT tj. brutto 139,00 zł (słownie: brutto zł sto trzydzieści dziewięć i 00/100)
j) Cena Karty - Program IV (basen) dla dzieci (BD) 45,37 zł netto + 8% VAT tj. brutto 49,00 zł (słownie: brutto zł czterdzieści dziewięć i 00/100)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Kompleksowa organizacja i realizacja Wojewódzkiego Forum BIZNES - EDUKACJA- KOOPERACJA.
- "Kompleksowa obsługa klienta i bieżące utrzymanie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej CTAiS BIESZCZAD.ski Wańkowa"
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.