eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Administracja publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b361a4-03ef-4822-82b8-e15df5c39d2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219151/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BA.12/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP (dalej: „Usługi”).
Zamawiający nie przewiduje dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Usługi będą opłacane przez pracowników z ich środków prywatnych.

2. Zakres usługi z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów jakościowych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”).
Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do korzystania z obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych przez mniejszą lub większą liczbę Pracowników niż podana w OPZ, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z roszczeniami wobec Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje zrealizowanie Usługi w co najmniej 50% zakresu zamówienia, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2 do SWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy.
Wykonawca, wraz z oferta, jest zobowiązany złożyć wykaz obiektów, w których będą odbywały się zajęcia sportowo-rekreacyjne z podziałem na obiekty zlokalizowane w Warszawie i obiekty zlokalizowane w Polsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1248,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510

7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-01 do 2028-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji VI w punktach 6.2., 6.3., 6.4. podano sumę cen za karty w poszczególnych programach opisanych w SWZ. Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za cenę:
a) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla pracowników (NP) 122,22 zł netto + 8% VAT tj. brutto 132,00 zł (słownie: brutto zł sto trzydzieści dwa i 00/100)
b) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla osób towarzyszących (NT) 184,26 zł netto + 8% VAT tj. brutto 199,00 zł (słownie: brutto zł sto dziewięćdziesiąt dziewięć i 00/100)
c) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla dzieci (ND) 100,93 zł netto + 8% VAT tj. brutto 109,00 zł (słownie: brutto zł sto dziewięć i 00/100)
d) Cena Karty - Program I (nielimitowany) dla młodzieży (NM) 128,70 zł netto + 8% VAT tj. brutto 139,00 zł (słownie: brutto zł sto trzydzieści dziewięć i 00/100)
e) Cena Karty - Program II (limitowany dzienny) dla pracowników (LDP) 115,74 zł netto + 8% VAT tj. brutto 125,00 zł (słownie: brutto zł sto dwadzieścia pięć i 00/100)
f) Cena Karty - Program II (limitowany dzienny) dla osób towarzyszących (LDT) 165,74 zł netto + 8% VAT tj. brutto 179,00 zł (słownie: brutto zł sto siedemdziesiąt dziewięć i 00/100)
g) Cena Karty - Program II (limitowany dzienny) dla seniorów (do godz. 16.00) (LDS) 78,70 zł netto + 8% VAT tj. brutto 85,00 zł (słownie: brutto zł osiemdziesiąt pięć i 00/100)
h) Cena Karty - Program III (limitowany miesięczny) dla pracowników (LMP) 85,19 zł netto + 8% VAT tj. brutto 92,00 zł (słownie: brutto zł dziewięćdziesiąt dwa i 00/100)
i) Cena Karty - Program III (limitowany miesięczny) dla osób towarzyszących (LMT) 128,70 zł netto + 8% VAT tj. brutto 139,00 zł (słownie: brutto zł sto trzydzieści dziewięć i 00/100)
j) Cena Karty - Program IV (basen) dla dzieci (BD) 45,37 zł netto + 8% VAT tj. brutto 49,00 zł (słownie: brutto zł czterdzieści dziewięć i 00/100)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.