Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00497384/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
- 2022/BZP 00509273/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi logopedyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021673636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@niepelnosprawni.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niepelnosprawni.swidnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi logopedyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a32313c-7c50-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00134328/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi logopedyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA realizowane w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 553351,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - obejmuje około 500 h, miejsce świadczenia usługi Świdnica.CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych - neurologopedia dla dzieci w wieku 0-7 lat w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
W ramach zamówienia - usługi Wykonawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (do 15% godzin).
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2023 r.;
- II turnus od maja 2023 r. – do sierpnia 2023 r.
- III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.
Dostępność Wykonawcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii logopedycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na terapię logopedyczną i liczby osób, które z niej skorzystały.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - obejmuje około 800 h, miejsce świadczenia usługi Świdnica lub Witoszów Dolny.CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych - neurologopedia dla dzieci w wieku 0-7 lat w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
W ramach zamówienia - usługi Wykonawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (do 15% godzin).
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2023 r.;
- II turnus od maja 2023 r. – do sierpnia 2023 r.
- III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.
Dostępność Wykonawcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii logopedycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na terapię logopedyczną i liczby osób, które z niej skorzystały.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - obejmuje około 350 h, miejsce świadczenia usługi Świdnica.CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych - neurologopedia dla dzieci w wieku 0-7 lat w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
W ramach zamówienia - usługi Wykonawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (do 15% godzin).
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2023 r.;
- II turnus od maja 2023 r. – do sierpnia 2023 r.
- III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.
Dostępność Wykonawcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii logopedycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na terapię logopedyczną i liczby osób, które z niej skorzystały.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 31500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - obejmuje około 100 h, miejsce świadczenia usługi Świdnica.CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych - neurologopedia dla dzieci w wieku 0-7 lat w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
W ramach zamówienia - usługi Wykonawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (do 15% godzin).
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2023 r.;
- II turnus od maja 2023 r. – do sierpnia 2023 r.
- III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.
Dostępność Wykonawcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii logopedycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na terapię logopedyczną i liczby osób, które z niej skorzystały.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi Świdnica.CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych - neurologopedia dla dzieci w wieku 0-7 lat w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
W ramach zamówienia - usługi Wykonawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (do 15% godzin).
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2023 r.;
- II turnus od maja 2023 r. – do sierpnia 2023 r.
- III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.
Dostępność Wykonawcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii logopedycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na terapię logopedyczną i liczby osób, które z niej skorzystały.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - obejmuje około 240 h, miejsce świadczenia usługi Świdnica.CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych - neurologopedia dla dzieci w wieku 0-7 lat w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
W ramach zamówienia - usługi Wykonawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (do 15% godzin).
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2023 r.;
- II turnus od maja 2023 r. – do sierpnia 2023 r.
- III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.
Dostępność Wykonawcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii logopedycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na terapię logopedyczną i liczby osób, które z niej skorzystały.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - obejmuje około 150 h, miejsce świadczenia usługi Strzegom.CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych - neurologopedia dla dzieci w wieku 0-7 lat w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
W ramach zamówienia - usługi Wykonawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (do 15% godzin).
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2023 r.;
- II turnus od maja 2023 r. – do sierpnia 2023 r.
- III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.
Dostępność Wykonawcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii logopedycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na terapię logopedyczną i liczby osób, które z niej skorzystały.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABINET LOGOPEDYCZNY Agnieszka Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8841533696
7.3.3) Ulica: Grodziszcze 56y
7.3.4) Miejscowość: Grodziszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET LOGOPEDYCZNY Agnieszka Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
GABINET LOGOPEDYCZNY Agnieszka Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUROLOGOPEDA MARTYNA MISIEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8842812493
7.3.3) Ulica: Mazowiecka nr 45A
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERAPIA LOGOPEDYCZNA - DOROTA NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8841586008
7.3.3) Ulica: Romana Zmorskiego nr 25
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERAPIA LOGOPEDYCZNA - DOROTA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
TERAPIA LOGOPEDYCZNA - DOROTA NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Aurelia Taratuta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 69010812269
7.3.3) Ulica: Prądzyńskiego 151/7
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-105
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Dagmara Piątkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 89080412549
7.3.3) Ulica: Pańska 2A/20
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABINET LOGOPEDYCZNO-PEDAGOGICZNY DOROTA TOMKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951169323
7.3.3) Ulica: Krzysztofa Kamila Baczyńskiego nr 3
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET LOGOPEDYCZNO-PEDAGOGICZNY DOROTA TOMKÓW
jakie przetargi wygrała firma
GABINET LOGOPEDYCZNO-PEDAGOGICZNY DOROTA TOMKÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Marta Wysocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842545974
7.3.3) Ulica: Mieszka I 17B/6
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "Całodobowa ochrona obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica
- Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" ...
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- (2025) Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025.
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.