Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00114422/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132487 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 8 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384109908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-560
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 25-27-885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp8katowice.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8katowice.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 8 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-884fb8a4-e498-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011192/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont sali gimnastycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/315/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu sali gimnastycznej wraz z fragmentem korytarza przed salą polegające na malowaniu ścian i sufitu oraz remoncie parkietu drewnianego wraz z wymianą sprzętu sportowego, w szczególności:
demontaż obudowy grzejników,
demontaż sprzętu sportowego,
wymiana zestawu szybowego okna,
demontaż drzwi drewnianych do sali gimnastycznej oraz szatni,
demontaż ościeży,
demontaż naświetla ze ściany g-k,
poszerzenie otworów drzwiowych,
remont parkietu z deszczułek drewnianych sali gimnastycznej wraz z malowaniem linii,
dostawa i montaż drzwi aluminiowych do sali,
dostawa i montaż drzwi drewnianych do szatni,
montaż nawietrzaków okiennych w szatni,
dostawa i montaż sprzętu sportowego,
zaślepienie naświetla,
czyszczenie kratek wentylacyjnych ze stali nierdzewnej,
dostawa i montaż narożników ochronnych,
renowacja i montaż obudowy grzejników,
malowanie sufitu sali farba emulsyjna, akrylowa „oddychająca”,
malowanie ścian sali, farba emulsyjna akrylowa „oddychająca”,
malowanie grzejników farba olejna,
malowanie parapetów,
remont skrzynki hydrantu,
wymiana gniazd wtykowych elektrycznych,
wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej obejmującej projekt, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 115 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta od firmy JS INVEST Jacek Sielańczyk ul. Chorzowska 44 b/ 908, 44-100 Gliwice. Oferta Wykonawcy JS INVEST Jacek Sielańczyk z ceną 265 100,07 zł brutto znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265100,07 PLN
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.