Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075135/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00084168/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie wraz z obsługą kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĄBRZESKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566882450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@wabrzezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wabrzezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/udzielenie-wraz-z-obsluga-kredytu-dlugoterminowego-w-wysokosci-1-000-00000-zl-z-przeznaczeniem-na-splate-zobowiazan-z-tytulu-wczesniej-zaciagnietych-kredytow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie wraz z obsługą kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0987e5a-9b01-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075135/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.272.9.2022.KC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wraz z obsługą kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
2. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 5 lat
3. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową na rzecz banku kredytującego.
4. Spłata kredytu kwartalna - pierwsza rata - I kwartał 2023, ostatnia rata - I kwartał 2027
5. Karencję w spłacie kredytu ustala się do dnia 31.03.2023 r.
6. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach.
W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczane będą wyłącznie od niespłaconej kwoty.
Zamawiający zwolniony będzie od jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu na rzecz Wykonawcy.
7. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 66113000-5 – Usługi udzielania kredytu
• 66110000-4 – Usługi bankowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132803,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141266,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132803,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Banku Polskiego Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: Puławska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132803,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mińsk Mazowiecki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Publicznej
- "Udzielenie Gminie Gaworzyce kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w kwocie 2 500 000,00 zł przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.".
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie (...)
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.