Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524912/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00020224/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie i doposażenie pracowni oraz warsztatów szkolnych w ramach projektu „Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie i doposażenie pracowni oraz warsztatów szkolnych w ramach projektu „Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f511cb79-8754-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034648/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie i dostarczenie do pracowni oraz warsztatów szkolnych w ramach projektu "Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu nr RPWP.08.03.01-30-0039.21 pn. „Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.20.2022.WI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 1 – Doposażenie jednostek oświatowych w sprzęt elektronicznyi komputerowy w zakresie jak poniżej:
Lp. Przedmiot Ilość
1. Laptop 10 szt.
2. Laptop 4 szt.
3. Ekran 2 szt.
4. Projektor 2 szt.
5. Uchwyt do projektora 2 szt.
6. Drukarka 2 szt.
II. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:
a) Formularz cenowy- załącznik nr 1A do SWZ
b) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -załącznik nr 3 do SWZ
III. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
IV. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
2) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego odbioru dostawy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
3) Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 8 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego dostawy bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
2) Zamawiający wskazał w części I w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ znak towarowy oprogramowania, jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej oprogramowania równoważne o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w SWZ.
3) W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, tj. opis charakterystyki zaoferowanego produktu, który będzie zawierać co najmniej:
- nazwę producenta typ lub model zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy);
- wszystkie parametry zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy) odnosząc się do każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest podać konkretne wielkości parametrów lub cechy, które posiada zaoferowany produkt w kontekście każdego wymaganego parametru lub cechy określonej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiotowe środki dowodowe służące ocenie spełnienia wymagań zaoferowanego produktu równoważnego nie będą podlegały uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 53010,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 2 – Doposażenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie, w zakresie jak poniżej:Lp. Przedmiot Ilość
1. Płyta montażowa 4 szt.
2. Zespół przygotowania powietrza 4 szt.
3. Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 monostabilny ze stykiem NO - 14 szt.
4. Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 monostabilny ze stykiem NC - 10 szt.
5.Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 przycisk bez samoczynnego powrotu ze stykiem NO- 10 szt.
6. Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 przycisk bez samoczynnego powrotu ze stykiem NC - 10 szt.
7. Lampka sygnalizacyjna/ kontrolka 24 V DC na szynę TH-35 czerwona - 10 szt.
8.Lampka sygnalizacyjna/ kontrolka 24 V DC na szynę TH-35 zielona - 10 szt.
9.Lampka sygnalizacyjna /kontrolka 24 V DC na szynę TH-35 żółta -1 szt.
10. Przekaźnik elektryczny z gniazdem wtykowym - 4 szt.
11. Przekaźnik czasowy wielofunkcyjny - 4 szt.
12. Czujnik indukcyjny - 5 szt.
13. Czujnik pojemnościowy - 5 szt.
14. Czujnik fotoelektryczny refleksyjny - 2 szt.
15. Czujnik fotoelektryczny odbiciowy - 2 szt.
16. Magnetyczny czujnik krańcowy - 4 szt.
17. Czujnik ultradźwiękowy - 2 szt.
18. Czujnik temperatury Pt100 - 2 szt.
19. Czujnik temperatury Pt1000- 2 szt.
20. Czujnik temperatury Ni100 - 2 szt.
21. Czujnik temperatury termopara typu J - 2 szt.
22. Czujnik temperatury termopara typu K- 2 szt.
23. Kontaktron zestyk NO - 4 szt.
24. Kontaktron zestyk NC - 2 szt.
25. Półprzewodnikowy czujnik położenia tłoka - 4 szt.
26. Łącznik krańcowy z rolką elektryczny - 2 szt.
27. Siłownik pneumatyczny dwustronnego działania z magnetycznym tłokiem- 2 szt.
28. Siłownik pneumatyczny dwustronnego działania z dwustronną amortyzacją - 2 szt.
29. Siłownik pneumatyczny jednostronnego działania ze sprężyną zwrotną - 2 szt.
30. Elektryczny siłownik liniowy- 2 szt.
31. Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny NO - 2 szt.
32. Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny NC - 2 szt.
33. Elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny - 2 szt.
34. Elektrozawór pneumatyczny 5/2 monostabilny - 2 szt.
35. Elektrozawór pneumatyczny rozdzielający 5/3 monostabilny - 2 szt.
36. Blok rozdzielający sygnał pneumatyczny - 3 szt.
37. Zawór dławiąco-zwrotny - 10 szt.
38. Zawór odcinający - 2 szt.
39. Manometr - 1 szt.
40. Manometr z rurką Bourdona - 2 szt.
41. Stycznik mocy- 8 szt.
42. Blok styków pomocniczych stycznika - 8 szt.
43. Sprężarka w wykonaniu mobilnym -1 szt.
44. Komplet narzędzi monterskich - 2 szt.
45. Multimetr cyfrowy - 2 szt.
46. Przyrząd do cięcia przewodów pneumatycznych - 1 szt.
47. Skrzynka narzędziowa organizer - 1 szt.
48. Zasilacz 24V DC na szynę th 35 - 2 szt.
49. Przemiennik częstotliwości (falownik) - 2 szt.
50. Trójfazowy silnik asynchroniczny klatkowy napięcie znamionowe 230/400 V - 2 szt.
51. Trójfazowy silnik asynchroniczny klatkowy napięcie znamionowe 400/690 V - 2 szt.
52. Regulator temperatury - 2 szt.
53. Przetwornik temperatury - 2 szt.
54. Przetwornik ciśnienia - 2 szt.
55. Tachometr (miernik rpm) laserowy (optyczny) - 2 szt.
56. Termometr cieczowy laboratoryjny - 2 szt.
57. Element grzejny do szaf sterowniczych - 2 szt.
58. Czwórnik pneumatyczny - 10 szt.
59. Złączka pneumatyczna wtykowa kątowa z gwintem zew. - 2 szt.
60. Mostek do złączek szynowych dwuprzewodowych 2002-1201 - 40 szt.
61. Mostek do złączek szynowych dwuprzewodowych 2002-1201 - 40 szt.
62. Mostek do złączek szynowych dwuprzewodowych 2002-1201 - 40 szt.
63. Zestaw egzaminacyjny - 6 szt.
64. SZAFY UBRANIOWE BHP - 5 szt.
II. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:
a) Formularz cenowy- załącznik nr 1B do SWZ
b) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -załącznik nr 3 do SWZ
III. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
IV. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
2) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego odbioru dostawy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
3) Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 8 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego dostawy bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
2) W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, tj. opis charakterystyki zaoferowanego produktu, który będzie zawierać co najmniej:
- nazwę producenta typ lub model zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy);
- wszystkie parametry zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy) odnosząc się do każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest podać konkretne wielkości parametrów lub cechy, które posiada zaoferowany produkt w kontekście każdego wymaganego parametru lub cechy określonej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiotowe środki dowodowe służące ocenie spełnienia wymagań zaoferowanego produktu równoważnego nie będą podlegały uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 81608,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 3 - Pozostałe wyposażenie dla dwóch jednostek oświatowych, w zakresie jak poniżej:Lp. Przedmiot Ilość
1. Wkrętarka - 5 szt.
2. Makieta domu jednorodzinnego - 1 szt.
3. Gablota ścienna- 10 szt.
4. Gablota stojąca - 4 szt.
5. Główka treningowa - 100 szt.
6. Lokówka 19mm - 10 szt.
7. Lokówka 25mm- 10 szt.
8. Maszynka do strzyżenia - 20 szt.
9. Komplet grzebieni - 20 szt.
10. Prostownica - 10 szt.
II. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:
a) Formularz cenowy- załącznik nr 1C do SWZ
b) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -załącznik nr 3 do SWZ
III. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
IV. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
2) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego odbioru dostawy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
3) Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 8 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego dostawy bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
2) W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, tj. opis charakterystyki zaoferowanego produktu, który będzie zawierać co najmniej:
- nazwę producenta typ lub model zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy);
- wszystkie parametry zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy) odnosząc się do każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest podać konkretne wielkości parametrów lub cechy, które posiada zaoferowany produkt w kontekście każdego wymaganego parametru lub cechy określonej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiotowe środki dowodowe służące ocenie spełnienia wymagań zaoferowanego produktu równoważnego nie będą podlegały uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 41390,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61438,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61438,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61438,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99772,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105238,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99772,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE MICRO MAREK KOWALSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 753 000 35 01
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 1
7.3.4) Miejscowość: Otmuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-385
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE MICRO MAREK KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE MICRO MAREK KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99772,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66999,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66999,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPPLY24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762
7.3.3) Ulica: pl. Solny 14A lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66999,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Goślinowo, Os. Leszka Białego
- Budowa sieci wodociągowej w m. Lulkowo działki nr 128/33, 128/34, 128/35, 128/36 oraz w m. Strzyżewo Paczkowe działki nr 29/4, 12
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.