eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦wiadczenie us³ug ochroniarskich dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w latach 2022-2024



Og³oszenie z dnia 2022-05-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochroniarskich dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w latach 2022-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021240

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska 105

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 42 613

1.5.8.) Numer faksu: 41 36 42 615

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.kielce@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w latach 2022-2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-012ff0ec-cc58-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00146536

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00084977/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów Izby Administracji Skarbowej w Kielcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
- ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: /v4x09vaj06/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.ias.kielce@mf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu dostêpnego pod adresem: miniPortal (uzp.gov.pl), Platformy ePUAP dostêpnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub za pomoc± poczty elektronicznej.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów , o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub serwer poczty elektronicznej Zamawiaj±cego.
5. Identyfikator postêpowania i klucz publiczny dla niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na miniPortalu, po wyszukaniu niniejszego postêpowania na li¶cie wszystkich postêpowañ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapisy dotycz±ce ochrony danych osobowych zosta³y zawarte w Rozdziale XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarski w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Kielcach oraz Delegatury ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Kielcach i Oddzia³u Celnego w Kielcach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cego na wzmocnieniu obsady ochrony fizycznej danego obiektu. Wzmocnienie obsady ochrony fizycznej polegaæ bêdzie na obsadzeniu dodatkowym pracownikiem ochrony wpisanym na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji, w tym okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji i jej maksymalny zakres, zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Wzór umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2024-07-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium: cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach Pierwszego Urzêdu Skarbowego w Kielcach oraz Drugiego Urzêdu Skarbowego w Kielcach i ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Skarbowego w Kielcach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cego na zwiêkszeniu zamówienia podstawowego o dodatkowe godziny ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej. Przez dodatkow± godzinê ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej nale¿y rozumieæ:
a. rozszerzenie ochrony fizycznej danego obiektu poza godziny wykonywania ochrony fizycznej w tym obiekcie lub
b. wzmocnienie obsady ochrony fizycznej danego obiektu.
Wzmocnienie obsady ochrony fizycznej polegaæ bêdzie na obsadzeniu dodatkowym pracownikiem ochrony wpisanym na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji, w tym okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji i jej maksymalny zakres, zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Wzór umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2024-07-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium: cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach urzêdów skarbowych zlokalizowanych w Koñskich, Skar¿ysku – Kamiennej i w Starachowicach oraz Oddzia³u Celnego w Starachowicach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cego na zwiêkszeniu zamówienia podstawowego o dodatkowe godziny ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej. Przez dodatkow± godzinê ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej nale¿y rozumieæ:
a. rozszerzenie ochrony fizycznej danego obiektu poza godziny wykonywania ochrony fizycznej w tym obiekcie lub
b. wzmocnienie obsady ochrony fizycznej danego obiektu.
Wzmocnienie obsady ochrony fizycznej polegaæ bêdzie na obsadzeniu dodatkowym pracownikiem ochrony wpisanym na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji, w tym okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji i jej maksymalny zakres, zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Wzór umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2024-07-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium: cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach urzêdów skarbowych zlokalizowanych w Ostrowcu ¶wiêtokrzyskim, Opatowie i Sandomierzu oraz Oddzia³u Celnego w Sandomierzu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cego na zwiêkszeniu zamówienia podstawowego o dodatkowe godziny ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej. Przez dodatkow± godzinê ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej nale¿y rozumieæ:
a. rozszerzenie ochrony fizycznej danego obiektu poza godziny wykonywania ochrony fizycznej w tym obiekcie lub
b. wzmocnienie obsady ochrony fizycznej danego obiektu.
Wzmocnienie obsady ochrony fizycznej polegaæ bêdzie na obsadzeniu dodatkowym pracownikiem ochrony wpisanym na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji, w tym okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji i jej maksymalny zakres, zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Wzór umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2024-07-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium: cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach urzêdów skarbowych zlokalizowanych w Busku – Zdroju, Jêdrzejowie, Kazimierzy Wielkiej, Piñczowie i Staszowie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cego na zwiêkszeniu zamówienia podstawowego o dodatkowe godziny ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej. Przez dodatkow± godzinê ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej nale¿y rozumieæ:
a. rozszerzenie ochrony fizycznej danego obiektu poza godziny wykonywania ochrony fizycznej w tym obiekcie lub
b. wzmocnienie obsady ochrony fizycznej danego obiektu.
Wzmocnienie obsady ochrony fizycznej polegaæ bêdzie na obsadzeniu dodatkowym pracownikiem ochrony wpisanym na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji, w tym okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji i jej maksymalny zakres, zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Wzór umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2024-07-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium: cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021, poz. 1995).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia musi posiadaæ ka¿dy z Wykonawców, który bêdzie realizowa³ us³ugi, do których ¶wiadczenia posiadanie takiej koncesji jest wymagane.
Powy¿szy wymóg dotyczy równie¿ podwykonawcy, któremu Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia, do realizacji której wymagane s± wymienione wy¿ej uprawnienia.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ nale¿ycie wykonuje):
a) w przypadku czê¶ci I zamówienia:
co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej realizowan± w systemie sta³ej ochrony (24 h na dobê przez 7 dni w tygodniu) przez okres co najmniej 12 miesiêcy. Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ jedn± umowê/kontrakt,
b) w przypadku czê¶ci II zamówienia:
co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej realizowan± przez okres co najmniej 12 miesiêcy. Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ jedn± umowê/kontrakt,
c) w przypadku czê¶ci III zamówienia:
co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej realizowan± przez okres co najmniej 12 miesiêcy. Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ jedn± umowê/kontrakt,
d) w przypadku czê¶ci IV zamówienia:
co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej realizowan± przez okres co najmniej 12 miesiêcy. Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ jedn± umowê/kontrakt,
e) w przypadku czê¶ci V zamówienia:
co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej realizowan± przez okres co najmniej 12 miesiêcy. Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ jedn± umowê/kontrakt.
3) Wykonawca, który sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia zobowi±zany jest wykazaæ inn± us³ugê spe³niaj±c± okre¶lone powy¿ej wymagania dla danej czê¶ci zamówienia, tzn. jedna wykazywana us³uga mo¿e potwierdzaæ spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia tylko dla jednej czê¶ci zamówienia.
4) Przez pojêcie budynku u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ obiekt, o którym mowa w § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z pó¼n. zm.), tj.: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
5) W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy, o których mowa w pkt 2 oraz w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
1) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego sk³adanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ;
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
a) o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 SWZ – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada oddzielnie;
b) o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 2 oraz pkt 4-5 SWZ;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) o¶wiadczenia Wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
1) aktualnej koncesjê MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydanej zgodnie z warunkami okre¶lonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 838) w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w Rozdziale V ust. 3 pkt 2 SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymienion± wy¿ej koncesjê przed³o¿y ka¿dy z Wykonawców, który zgodnie ze z³o¿onym o¶wiadczeniem zrealizuje us³ugi, do realizacji których posiadanie tej koncesji jest wymagane.
2) wykazu us³ug spe³niaj±cych warunki okre¶lone dla tej czê¶ci zamówienia, na któr±/które sk³adana jest oferta - zgodnie z zapisami Rozdzia³u V ust. 3 pkt 4 SWZ, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz us³ug dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawcy przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zani s± wnie¶æ wadium w wysoko¶ci okre¶lonej odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci, która wynosi:
1) 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100) - dla czê¶ci I;
2) 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100) - dla czê¶ci II;
3) 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100) - dla czê¶ci III;
4) 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100) - dla czê¶ci IV;
5) 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100) - dla czê¶ci V.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce wadium zosta³y zawarte w Rozdziale IX SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni przed³o¿yæ, w odniesieniu do czê¶ci, na któr±/które sk³adaj± ofertê:
- dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SWZ – wraz z ofert±;
- dokumenty wskazane w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1-3 SWZ ka¿dy z Wykonawców sk³ada oddzielnie - na wezwanie Zamawiaj±cego,
- pozosta³e dokumenty - jako wspólny komplet,
- przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego od Wykonawców, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy zawartej w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci lub zaistnienia warunków okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika” na stronie Urzêdu Zamówieñ Publicznych miniPortal (uzp.gov.pl)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-17 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
4) wykluczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ppkt 1-3;
5) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie niniejszego punktu Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy;
6) osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie niniejszego punktu, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej.
7) karê pieniê¿n±, o której mowa w ppkt 6, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.