eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦wiadczenie us³ug ochroniarskich dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w latach 2022-2024



Og³oszenie z dnia 2022-07-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochroniarskich dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w latach 2022-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021240

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska 105

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 42 613

1.5.8.) Numer faksu: 41 36 42 615

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.kielce@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w latach 2022-2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-012ff0ec-cc58-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00259539

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00084977/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów Izby Administracji Skarbowej w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00146536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.4.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 3389719,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarski w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Kielcach oraz Delegatury ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Kielcach i Oddzia³u Celnego w Kielcach

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1767435,07 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach Pierwszego Urzêdu Skarbowego w Kielcach oraz Drugiego Urzêdu Skarbowego w Kielcach i ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Skarbowego w Kielcach

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 584284,72 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach urzêdów skarbowych zlokalizowanych w Koñskich, Skar¿ysku – Kamiennej i w Starachowicach oraz Oddzia³u Celnego w Starachowicach

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 437565,16 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach urzêdów skarbowych zlokalizowanych w Ostrowcu ¶wiêtokrzyskim, Opatowie i Sandomierzu oraz Oddzia³u Celnego w Sandomierzu

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 269011,79 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach urzêdów skarbowych zlokalizowanych w Busku – Zdroju, Jêdrzejowie, Kazimierzy Wielkiej, Piñczowie i Staszowie

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 333422,40 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1738478,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2274476,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1738478,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ronin Piotr Brzeszcz

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Ronin Serwis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959018 3726

7.3.3) Ulica: Marsza³kowska 43 lok. 36A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-546

7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Podwykonawcy:
- EKOTRADE Sp. z o.o ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa;
- Przedsiêbiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON Sp. z o.o ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce

Zakres zamówienia:
-monitorowanie sygna³ów alarmowych oraz wsparcie grupy interwencyjnej,
-monitorowanie sygna³ów alarmowych oraz przegl±dach, konserwacji i dozoru systemów alarmowych i ppo¿


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1738478,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-07-01

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 633940,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 924546,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633940,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ronin Piotr Brzeszcz

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Ronin Serwis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590183726

7.3.3) Ulica: Marsza³kowska 43 lok. 36A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-546

7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Podwykonawcy:
- EKOTRADE Sp. z o.o ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa;
- Przedsiêbiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON Sp. z o.o ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce

Zakres zamówienia:
-monitorowanie sygna³ów alarmowych oraz wsparcie grupy interwencyjnej,
-monitorowanie sygna³ów alarmowych oraz przegl±dach, konserwacji i dozoru systemów alarmowych i ppo¿


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 633940,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-07-01

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 608988,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 729823,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608988,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MUSI Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: P.W. „KARABELA-CK” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591699975

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-004

7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Podwykonawcy:
- Podwykonawca nieznany na etapie z³o¿enia oferty

Zakres zamówienia:
- monitorowanie sygna³ów alarmowych, wsparcie grupy interwencyjnej, przegl±dy, konserwacja, dozór systemów alarmowych i ppo¿.


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 608988,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-07-01

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 335649,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 468647,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335649,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. „KARABELA” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670010269

7.3.3) Ulica: ul. Sokola 14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Podwykonawcy:
Agencja Ochrony Osób i Mienia CERBER ul. Sienkiewicza 7, 27-500 Opatów
2. Grupa GT - Ochrona ul. Cha³ubiñskiego 42, 25-619 Kielce
3. Przedsiêbiorstwo Handlowo-Techniczne „SUPON” Sp. z o.o. ul. Sandomierska 105,
25-324 Kielce

Zakres zamówienia:
- podjazd grupy interwencyjnej
- podjazd grupy interwencyjnej
- konserwacja i przegl±d systemów p.po¿


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 335649,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-07-01

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 449564,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 449564,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449564,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. „KARABELA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670010269

7.3.3) Ulica: ul. Sokola 14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Podwykonawcy:
Agencja Ochrony Osób i Mienia CERBER ul. Sienkiewicza 7, 27-500 Opatów
2. Grupa GT - Ochrona ul. Cha³ubiñskiego 42, 25-619 Kielce
3. Przedsiêbiorstwo Handlowo-Techniczne „SUPON” Sp. z o.o. ul. Sandomierska 105,
25-324 Kielce

Zakres zamówienia:
- podjazd grupy interwencyjnej
- podjazd grupy interwencyjnej
- konserwacja i przegl±d systemów p.po¿


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 449564,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-07-01

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.