Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tkanin mundurowych: gabardyna (część I), gabardyna letnia (część II) tropik (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smutna 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426750000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Areszt Śledczy w Łodzi
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261557739
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Smutna 21
1.11.4.) Miejscowość: Łódź
1.11.5.) Kod pocztowy: 91-729
1.11.6.) Województwo: łódzkie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.11.9.) Numer telefonu: 426750000
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-lodzi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tkanin mundurowych: gabardyna (część I), gabardyna letnia (część II) tropik (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5be9b805-3ac0-4f55-b98a-d2aaf691a40a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117648/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tkanin (gabardyna mundurowa, gabardyna letnia, tropik mundurowy) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5be9b805-3ac0-4f55-b98a-d2aaf691a40a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: as_lodz@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Interaktywne instrukcje do wszystkich funkcjonalności Platformy e-Zamówienia znajdują się pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których
mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości. W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny
pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający na podstawie art. 65 ustawy Pzp, w odniesieniu do jednego z przedmiotowych środków dowodowych - próbek tkanin (wskazanych w rozdz. II podrozdział 5 SWZ) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. W/w przedmiotowy środek dowodowy należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych - próbek tkanin (wskazanych w rozdziale II podrozdział 5 SWZ) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Zgodnie zatem z art. 65 ust. 2 – w/w przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Próbki tkanin należy dostarczyć do siedziby zamawiającego (Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91–729 Łódź, sekretariat jednostki) w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie, podając: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres firmy wykonawcy i oznaczyć: „Przedmiotowe środki dowodowe - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji, nr DKW.2232.3.2025.IS na dostawę tkanin mundurowych: gabardyna w ilości – 1530 mb. (część I), gabardyna letnia w ilości – 3210 mb. (część II), tropik w ilości 1550 mb. (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź. Nie otwierać przed: 31.03.2025 r., godz. 10.00”.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa tkanin mundurowych: gabardyna w ilości – 1530 mb. (część I), gabardyna letnia w ilości – 3210 mb. (część II), tropik w ilości 1550 mb. (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, nr post. DKW.2232.3.2025.IS. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Klauzule informacyjne, o których mowa w art. 13 i art. 14 RODO, znajdują się w załączniku nr 12, 13 do SWZ. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z: art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego, art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 8 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.3.2025.IS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tkanin mundurowych: gabardyna w ilości – 1530 mb. (część I) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia,
opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części I, II i III – załącznik nr 6 do SWZ,
projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź w terminie określonym w umowie. Tkaniny mundurowe dostarczone będą w sposób uwzględniający podział na jednostki organizacyjne Służby Więziennej przy których zlokalizowane są Składnice Okręgowe, oraz rodzaj i ilość jednostek miary (metry bieżące) zapotrzebowanej tkaniny. Sposób pakowania, przechowywania i transportu poszczególnych rodzajów tkanin zamawiający opisał w załączniku nr 6 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby dostawa asortymentu objętego umową była zrealizowana w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19260000-6 - Tkaniny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.
Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia:
- 5 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
- 4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
- 3 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tkanin mundurowych: gabardyna letnia w ilości – 3210 mb. (część II) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia,
opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części I, II i III – załącznik nr 6 do SWZ,
projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź w terminie określonym w umowie. Tkaniny mundurowe dostarczone będą w sposób uwzględniający podział na jednostki organizacyjne Służby Więziennej przy których zlokalizowane są Składnice Okręgowe, oraz rodzaj i ilość jednostek miary (metry bieżące) zapotrzebowanej tkaniny. Sposób pakowania, przechowywania i transportu poszczególnych rodzajów tkanin zamawiający opisał w załączniku nr 6 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby dostawa asortymentu objętego umową była zrealizowana w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19260000-6 - Tkaniny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.
Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia:
- 5 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
- 4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
- 3 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tkanin mundurowych: tropik w ilości – 1550 mb. (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia,
opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części I, II i III – załącznik nr 6 do SWZ,
projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź w terminie określonym w umowie. Tkaniny mundurowe dostarczone będą w sposób uwzględniający podział na jednostki organizacyjne Służby Więziennej przy których zlokalizowane są Składnice Okręgowe, oraz rodzaj i ilość jednostek miary (metry bieżące) zapotrzebowanej tkaniny. Sposób pakowania, przechowywania i transportu poszczególnych rodzajów tkanin zamawiający opisał w załączniku nr 6 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby dostawa asortymentu objętego umową była zrealizowana w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19260000-6 - Tkaniny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt .
W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.
Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia:
- 5 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
- 4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
- 3 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy tkanin o których mowa w SWZ, o wartości:
Dla części I zamówienia (gabardyna), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Dla części II zamówienia (gabardyna letnia), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 150.000,00 zł brutto.
Dla części III zamówienia (tropik), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- w przypadku przesłanki z art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 2 ustawy Pzp, w zakresie tej podstawy wykluczenia.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu dostaw tkanin, o których mowa w SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje dostawy obuwia skórzanego o wartości:
- dla części I zamówienia (gabardyna), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
- dla części II zamówienia (gabardyna letnia), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 150.000,00 zł brutto.
- dla części III zamówienia (tropik), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe to środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) dokumentację techniczno–technologiczną / kartę charakterystyki wyrobu / certyfikat lub inny dokument dla części zamówienia na którą wykonawca złożył ofertę, zawierające wskaźniki/parametry potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w opisie danej tkaniny.
b) próbkę asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w 1 stopniu jakości, o wym. 10cm x 10cm na kontrastowym tle, opisane odpowiednio do złożonej oferty - do upływu terminu składania ofert.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Niedostarczenie przedmiotowych środków dowodowych lub dostarczenie ich niekompletnych spowoduje, że oferta tego wykonawcy zostanie uznana jako niezgodna z treścią SWZ i odrzucona przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca złoży przedmiotowe środki dowodowe, które nie będą potwierdzały zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego, oferta podlegać będzie odrzuceniu bez wezwania do uzupełnienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.W przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy (załącznik nr 1, 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu powierza jego spełnianie). Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 9 do SWZ.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu "Treningu Umiejętności Społecznych" (TUS) w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- Organizacja i aranżacja stoiska, podczas wydarzeń wystawienniczych, w tym plenerowych, organizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
- 09/2025 Dzierżawa 4 sztuk aparatów do ciągłych terapii nerkozastępczych przez Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 45/TP/ZP/U/2025 usługi protetyczne i ortodontyczne dla potrzeb Wielospecjalistycznej Przychodni Stomatologicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku szpitala o lądowisko wyniesione dla śmigłowców ratunkowych LPR oraz część kubaturową dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.