Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094200/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00099877/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego jednokomorowego specjalistycznego pojazdu do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 540 26 05
1.5.8.) Numer faksu: 655402607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego jednokomorowego specjalistycznego pojazdu do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0030f83-d4e2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094200/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.02.I.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 704142,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego jednokomorowego specjalistycznego pojazdu do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka, przystosowanego do ruchu prawostronnego, techniczne, użytkowe i jakościowe bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego: podwozie fabrycznie nowe rok produkcji – minimum 2020 rok; dopuszczalna masa całkowita 26 ton; dopuszczalna ładowność minimum 10 ton; całkowita długość pojazdu nie większa niż 8 900 mm; układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna); rozstaw osi pojazdu max 3400 mm; techniczna nośność osi przedniej min 8 000 kg; techniczna nośność tylnego zawieszenia min 20 000 kg. ZABUDOWA - parametry techniczne, użytkowe i jakościowe bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego: zabudowa skrzyniowa fabrycznie nowa, bezpylna z urządzeniem załadowczym tylnym, montowana na ramie połączonej elastycznie z podwoziem; pojemność zabudowy skrzyniowej - min 17 m3; wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1:2011, DIN 1501 oraz posiadająca znak CE; skrzynia ładunkowa o sztywnej prostokątnej stalowej konstrukcji lub ścianach półokrągłych wykonana z jednolitych blach całkowicie spawana, szczelna. W przypadku zabudowy ożebrowanej przez jednolite blachy rozumie się blachy łączące poszczególne żebra, skrzynia ładunkowa wyposażona w system odcieków do odwłoka. 3. Warunki leasingu: waluta: PLN; okres leasingu: 60 miesięcy (5 lat); raty: 59 (pięćdziesiąt dziewięć) rat leasingowych ze zmienną stopą procentową zależną od aktualnej stawki WIBOR 1M; wpłata wstępna 0%; opcja wykupu – ostatnia rata stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu; nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel); raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych począwszy od kolejnego miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej; przedmiot leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu, o której mowa w pkt. 4) powyżej; Zamawiający samodzielnie ubezpieczy samochód, dokonując wyboru ubezpieczyciela i poniesie koszty ubezpieczenia samochodu przez cały okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela. Ubezpieczenie w pełnym pakiecie tzn. OC, AC, NNW. w przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego – ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia; podatek transportowy w całym okresie trwania umowy płatny przez Zamawiającego; koszty za rejestrację samochodu ponosi Zamawiający; w umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu leasingu w urządzenie typu GPS; pozostałe warunki leasingu regulowane będą w oparciu o zapisy Umowy leasingu oraz Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być one mniej korzystne niż określone w niniejszej SWZ i Istotnych Postanowieniach Umownych, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853218,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853218,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853218,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BFE Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853218,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.