Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelowej w związku z organizacją szkolenia dla sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 42
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-227
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.perkowski@szczecin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.so.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522529488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 42
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-227
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.kozera@szczecin-centrum.sr.gov.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin-centrum.sr.gov.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513048275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Żołnierza Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-551
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.olszewska@szczecin-pz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin-pz.sr.gov.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941602567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.swiatek-brzezinska@choszczno.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choszczno.sr.gov.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Goleniowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561296574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 45
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.jarzabek@goleniow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.sr.gov.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Gryficach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571511436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wysoka Brama 2
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.murawka@gryfice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfice.sr.gov.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Gryfinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581385097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 2
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anita.stawierej@gryfino.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.sr.gov.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kamieniu Pomorskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860241251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gertruda.karczmarska@kamien.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamien.sr.gov.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Łobzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530336559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 15
1.5.2.) Miejscowość: Łobez
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sobipan@lobez.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lobez.sr.gov.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Myśliborzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971121401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.kosinska@mysliborz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mysliborz.sr.gov.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Stargardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541564557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 8
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stargard.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stargard.sr.gov.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551055076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakub.markiewicz@swinoujscie.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swinoujscie.sr.gov.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Do zakresu obowiązków SO należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w szczególności:
wykonywanie obowiązków kierownika Zamawiającego, przeprowadzenie postępowania na stronie https://ezamowienia.ms.gov.pl, sporządzenie niezbędnych ogłoszeń i publikacja ich na platformie e-zamówienia, powołanie komisji przetargowej do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 2 ust. 4 Porozumienia, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, w tym udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień do SWZ, ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena złożonych ofert, przy współpracy z Sądami Rejonowymi, przy czym wybór najkorzystniejszej oferty, wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty zostanie dokonany w uzgodnieniu z SR,
- z uwagi na ograniczoną ilość znaków - dokładny podział obowiązków został określony w porozumieniu z dnia 07.03.2025 roku
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelowej w związku z organizacją szkolenia dla sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f7c71dc-f5d6-462f-9845-427f09910ec7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109673/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelowej w związku z organizacją szkolenia dla sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f7c71dc-f5d6-462f-9845-427f09910ec73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
„Formularza do komunikacji”).
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym, podpisem osobistym mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego
się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.2452).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-037fd51a-ba5b-4182-98fb-dbdf9e621882
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Sądu Okręgowego
w Szczecinie z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 42, 70-227 Szczecin.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu do korespondencji
e-mail: iod@szczecin.so.gov.pl,
tel: 91 48 38 463.
3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę (w rozumieniu przepisów ustawy Pzp) przetwarzane będą w celu związanym z
prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów
prawa oraz w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy z Sądem Okręgowym w Szczecinie.
4. Przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę są:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy;
b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze określonych w przepisach
krajowych lub unijnych odnoszących się do zamówień publicznych, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych;
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, tj.:
ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami;
potrzeba posiadania stałego kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcę, odpowiedzialnymi za realizację umowy, przy czym
z chwilą podjęcia przez tę osobę czynności w ramach wykonywania umowy, takich, które podlegają obowiązkowi udokumentowania,
zmianie ulegnie przesłanka przetwarzania danych osobowych, którą do tego momentu będzie art.. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek
prawny ciążący na administratorze dot. m.in. archiwizowanie dokumentów).
5. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przetwarzane jedynie przez upoważnione do tego osoby.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz:
podmioty zapewniające na rzecz Sądu Apelacyjnego w Szczecinie obsługę techniczną i organizacyjną, np. dostawcy
oprogramowania do zarządzania systemami, podmioty świadczące obsługę techniczną oprogramowania, itp.;
podmioty upoważnione do tego z mocy prawa.
7. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane zgodnie
z obowiązującymi przepisami ustawy Pzp oraz wewnętrznymi regulacjami zgodnymi
z nią dot. archiwizacji.
8. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd.RODO
11. Przysługuje Pani/Panu:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych osobowych –
w celu realizacji niniejszego żądania administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa
do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników;
- na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie
udostępnionych danych osobowych narusza przepisy RODO.
12. W zakresie w jakim Pani/Pana dane przetwarzane są w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO przysługuje Pani/Panu prawo do
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania
dotyczących Pani/Pana danych osobowych.
13. Nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania na podstawie art. 21 RODO danych osobowych , w przypadku gdy podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
14. Podmiot będący Wykonawcą lub stroną umowy zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
odpowiednio w art. 13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że
ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomiczno-hotelowej w związku z organizacją szkolenia dla sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 8 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia na poziomie maksymalnym do 20% ilości osób biorących udział w szkoleniu.Strony ustaliły że ilość osób określona w § 1 pkt. a) zostanie potwierdzona w następujący sposób.
1. Ostateczna ilość osób w formie Listy uczestników zostanie przekazana przez Zamawiającego do Wykonawcy do 17 kwietnia 2025r.
2. Strony ustaliły że ilość uczestników po terminie wskazanym w pkt 1 może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu nie więcej niż o 20 % w stosunku do ilości wskazanej w §1 pkt a.
3. Strony ustaliły że Lista uczestników pobytu wraz z potwierdzeniami przekazywane będą drogą mail na adres ………………………… na 20 dni przed rozpoczęciem konferencji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zwrotnego potwierdzenia przyjęcia Listy uczestników.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja hotelu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:1.1. dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2. dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.3. dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.4. dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi polegające na organizacji świadczenia usługi gastronomiczno-hotelowej o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) każda.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. warunek musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia / umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wskazanego zakresu prac.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawianych przez Wykonawcę faktur.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego prace te były wykonywane.
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganego doświadczenia, może on polegać na doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganego doświadczenia, może on polegać
na doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, z odpowiednim uwzględnieniem zasad opisanych w zdaniach poprzedzających.
W sytuacji, gdy Wykonawca w zakresie doświadczenia polega na zdolnościach technicznych
i zawodowych podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, minimum jeden z tych podmiotów musi wykazać spełnienie przedmiotowego warunku w całości.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:
1.1. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
1.2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
1.4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru;
1.5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.4. - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
1.6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1.7. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ)
1.8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
1.9. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, który zakres wykonają poszczególni Wykonawcy (podmiotowy środek dowodowy) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
1.10. Interaktywny formularz ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na platformie e-Zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany przedmiotu w zakresie zmiany miejsca pobytu (lokalizacji świadczenia usługi w Hotelu opisanej w §1) przez Wykonawcę z przyczyn od niego niezależnych. W takim przypadku Wykonawca w aneksie do umowy zawartym z Zamawiającym zapewni Zamawiającemu wykonanie przedmiotu umowy w obiekcie o nie niższym standardzie niż określony w SWZ i położonym w odległości nie większej od siedziby Zamawiającego niż wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym , w terminie określonym w § 1.pkt a, w miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim, w województwie zachodniopomorskim, wraz ze świadczeniami określonymi w przedmiotowej umowie, z zachowaniem określonych kosztów w ujętych w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ, a gdyby nie doszło do uzgodnienia między stronami zmiany miejsca pobytu, Zamawiający lub Wykonawca będą uprawnienie do odstąpienia od umowy i Wykonawca zwróci Zamawiającemu otrzymaną kwotę wynagrodzenia i nie będzie domagać się zapłaty wynagrodzenia lub odszkodowania za rozwiązanie umowy.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości osób skierowanych do Hotelu przez Zamawiającego na poziomie maksymalnym do 20% ilości osób biorących udział w szkoleniu w stosunku do ilości wskazanej w §1 pkt a) wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia proporcjonalnie do zmiany ilości osób.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl i pod nazwą niniejszego postępowania. Sposób złożenia oferty został opisany w Rozdziale XI SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia:Umowa na przygotowanie świadczenia usługi gastronomiczno-hotelowej w związku z organizacją szkolenia dla sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Szczecinie zostanie podpisana w terminie przewidzianym w ustawie prawo zamówień publicznych, po ogłoszeniu wyboru najkorzystniejszej oferty do dnia 09.05.2025 roku. Usługa zostanie zrealizowana w terminie od dnia podpisania umowy do 9 maja 2025 r. przy czym pobyt w obiekcie hotelowym odbędzie się w okresie od 07 maja 2025 do 09 maja 2025 roku.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Roboty budowlane polegające na przebudowie wraz z rozbudową parkingu dla pojazdów osobowych w Świnoujściu
- Modernizacja węzłów sanitarnych i pomieszczeń socjalnych przy głównej klatce schodowej w budynku Rektoratu Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelowej w związku z organizacją szkolenia dla sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Dostawa roztworów glicyny do irygacji
- Modernizacja maszyny wytrzymałościowej Instron 3366
- Dostawa modułów pamięci RAM do serwerów Dell, dla ZUT w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ II
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej we Francji w obszarze ekonomii społecznej, w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
- Obsługa wyjazdu zagranicznego uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu Erasmus +
- Usługi hotelarskie na Konferencję pn. "XIV Konferencja Naukowo-Techniczna Bezpieczeństwo robót strzałowych"
- Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelowej w związku z organizacją szkolenia dla sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.