eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dcopih.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652bb175-9744-4f8f-b7bb-b3e988e7d1a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dcopih.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/201385

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dcopih.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/201385

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej dostępnej pod
adresem https://dcopih@ezamawiajacy.pl
9.2. Instrukcja dotycząca udziału w postępowaniu w tym złożenia oferty / wycofania oferty / oraz prowadzenia korespondencji z
Zamawiającym dostępna jest pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
9.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem: https://dcopih@ezamawiajacy.pl
9.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy
wskazanym w treści SWZ.
9.5. W razie problemów z przesłaniem korespondencji zwykłej (nie dotyczy ofert) poprzez Platformę Przetargową, Zamawiający
dopuszcza komunikację elektroniczną pod adresem e-mail: dzp@dcopih.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporzadzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE L
119 z 04.05.2016r.), zw. dalej RODO, informuję że:
19.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnoślaskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, pl. Hirszfelda
12 zwany dalej Administratorem, dalej jako ADO.
19.2. ADO zatrudnia Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
1. osobiście w siedzibie ADO,
2. drogą listowną na adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław,
3. poprzez e-mail: iod@dcopih.pl.
19.3. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym,
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(„RODO”) w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwaną („PZP”);
19.4. W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1
lit b) RODO.
19.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja
przetargowa) oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
19.6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być
przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
19.7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP;
1. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
2. Prawa osób których dane są przetwarzane:
• prawo dostępu do danych osobowych;
• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania)
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
4. nie przysługuje Pani/Panu:
• prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych;
• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporzadzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE L
119 z 04.05.2016r.), zw. dalej RODO, informuję że:
19.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnoślaskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, pl. Hirszfelda
12 zwany dalej Administratorem, dalej jako ADO.
19.2. ADO zatrudnia Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
1. osobiście w siedzibie ADO,
2. drogą listowną na adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław,
3. poprzez e-mail: iod@dcopih.pl.
19.3. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym,
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(„RODO”) w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwaną („PZP”);
19.4. W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1
lit b) RODO.
19.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja
przetargowa) oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
19.6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być
przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
19.7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP;
1. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
2. Prawa osób których dane są przetwarzane:
• prawo dostępu do danych osobowych;
• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania)
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
4. nie przysługuje Pani/Panu:
• prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych;
• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/18/25/LD/KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH
w Jeleniej Górze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący Załącznikiem nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania
zostanie oceniona wg niżej opisanych zasad. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
Lp Kryterium Waga
1 Cena ( C ) 80% (80 pkt)
2 Odległość obiektu zakwaterowania od szpitala DCOPiH filia w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6 ( O ) 20% (20 pkt)
ŁĄCZNIE (W) 100% (100 PKT)
*wg zasady 1%=1 pkt
1) Kryterium CENA brutto (C) oferty będzie obliczona wg wzoru:
Każda oferta w kryterium oferowana cena brutto (C=max 80 pkt) będzie oceniona według poniższego wzoru:
C = 80 * Cmin / Coferty
gdzie:
C – wartość oferty ocenianej
Cmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert
Coferty – cena ogółem brutto ocenianej oferty
2) Kryterium Odległość obiektu zakwaterowania od szpitala DCOPiH filia w Jeleniej Górze (O) wg następującej punktacji :
• odległość od 0 do 5000 m - 20 pkt
• odległość od 5001 m do 8000 m - 10 pkt
• odległość od 8001 m do 15000 m - 0 pkt
W kryterium Odległość obiektu zakwaterowania od szpitala DCOPIH filia w Jeleniej Górze oceniana będzie odległość podana przez
Wykonawcę w formularzu ofertowym. Brak wpisu w formularzu ofertowym traktowany będzie jako zaoferowanie największej
dopuszczalnej odległości, tj. 15000 m Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 20 pkt.; pozostałe oferty odpowiednio
mniej w zależności od odległości podanej w ofercie.
Maksymalna dopuszczalna odległości obiektu zakwaterowania od szpitala DCOPiH filia w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6 tj. 15000
m odległości drogowej - faktycznej do przejechania, zgodnie z miarą internetowej mapy elektronicznej (np. maps.google.pl;
www.zumi.pl ; docelu.pl; mapa.targeo.pl itp.),
W przypadku kiedy obiekt noclegowy jest oddalony więcej niż 15000 metrów od filii DCOPiH w Jeleniej Górze ul. Ogińskiego 6 oferta
zostanie odrzucona.
15.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ważna oferta, która uzyska łącznie najwyższą ocenę punktową stanowiącą sumę
punktów uzyskaną z kryteriów W =C+O
15.3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
■ odpowiada zasadom określonym w ustawie
■ odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia
■ uzyska najwyższą wartość oceny punktowej zgodnie z punktem 15.2. SWZ
15.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i
innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną,
a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych
niż zaoferowane w złożonych ofertach.
15.5. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
15.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może
na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione
podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub
dokumentów.
15.7. O wyniku postępowania (wyborze oferty), Zamawiający powiadomi niezwłocznie na piśmie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość obiektu zakwaterowania od szpitala DCOPiH filia w Jeleniej Górze

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.4. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
5.4.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce
zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są
wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
5.4.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
a). Dla usług transportowych jest wykazanie posiadania aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie
przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu pojazdem powyżej 7 i nie więcej niż
9 osób łącznie z kierowcą, zgodnie z art. 5b ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U.
2019 , poz. 58 z póź zm) – jeżeli dotyczy. Wykonawca przedkłada kopię aktualnej licencji.
b). Wykonawca/y muszą wykazać, że obiekty świadczące usługi hotelarskie są wpisane do ewidencji obiektów hotelarskich
prowadzonej przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego lub dla usług hotelarskich prowadzonych w innych obiektach,
niż wymienione powyżej, aktualne zaświadczenie właściwego Prezydenta Miasta (Wrocławia) o wpisie do ewidencji
obiektów, o których mowa w art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29.08.1997 o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek
i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2211 z późn. zm.) – Wykonawca przekłada kopię potwierdzenia wpisu.
5.4.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 zł –
Wykonawca przedkłada kopię polisy.
5.4.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej polegają na potwierdzeniu posiadania niezbędnego doświadczenia w
świadczeniu usług noclegowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, świadczenie przez okres co najmniej 12 miesięcy, co
najmniej jednej usługi noclegowej (dla co najmniej 8 osób) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o
wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub Informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00118820/01 z dnia 2025-02-25
2025-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których
mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla
usług transportowych jest wykazanie posiadania aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób
pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu pojazdem powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z
kierowcą, zgodnie z art. 5b ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 , poz. 58 z póź zm) –
jeżeli dotyczy. Wykonawca przedkłada kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej licencji.
Wykonawca nie może polegać na koncesji lub zezwoleniu wydanych dla innych podmiotów, gdyż posiadanie uprawnień leży poza
granicami dopuszczalnych ustawą przypadków udostępnienia potencjału przez inny podmiot.
Wykonawca/y muszą wykazać, że obiekty świadczące usługi hotelarskie są wpisane do ewidencji obiektów hotelarskich
prowadzonej przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego lub dla usług hotelarskich prowadzonych w innych obiektach, niż
wymienione powyżej, aktualne zaświadczenie właściwego Prezydenta Miasta (Wrocławia) o wpisie do ewidencji obiektów, o których
mowa w art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29.08.1997 o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników
turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2211 z późn. zm.) – Wykonawca przekłada kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem
wpisu.
Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem opłaconej polisy (jeżeli z dokumentu nie wynika informacja, że polisa jest
opłacona należy dołączyć dokument potwierdzenia jej opłacenia) a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na wartość co najmniej 150 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Uzupełniony Załącznik nr 9 – Wykaz zrealizowanych usług – potwierdzający doświadczenie w świadczeniu usług noclegowych w
okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest
krótszy – w tym okresie, świadczenie przez okres co najmniej 12 miesięcy co najmniej jednej usługi noclegowej (dla co najmniej 8
osób) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.9. Złożona oferta Wykonawcy musi składać się z:
1. Załącznika Nr 2 – Formularz oferty.
2. Załącznika Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy.
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 2 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji,
w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 3a do SWZ).
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117
ust. 4 ustawy PZP (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli dotyczy.
6. Dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
8.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
8.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia
8.4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt
6.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
8.7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 7 do SWZ-Projekt umowy w paragrafie 10.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dcopih.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/201385

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.