Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja, wymiana – basenowych filtrów zbiornikowych i zbiornika reakcyjnego w budynku pływalni Skalar ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015720381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. K. Sosnkowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222501901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirursus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja, wymiana – basenowych filtrów zbiornikowych i zbiornika reakcyjnego w budynku pływalni Skalar ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06cffa4-1563-4eac-8c90-9a43ff17a8ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091819/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja, wymiana basenowych filtrów zbiornikowych i zbiornika reakcyjnego w budynku pływalni Skalar ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02- 495 Warszawa .
W Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem adresem e-mail: iod@osirursus.pllub poczty tradycyjnej przesyłając na adres Administratora.
Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
wynikają bezpośrednio z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - Modernizacja, wymiana – basenowych filtrów zbiornikowych i zbiornika reakcyjnego w budynku pływalni Skalar ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych, organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG.
Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw.
5) w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PN/2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 428000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana na podbaseniu pływalni „Skalar” przy ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie wyeksploatowanych basenowych filtrów zbiornikowych – 2 sztuki i zbiornika reakcyjnego -1 sztuka, w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego oraz w obiegu wanien spa.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie nowych zbiornikowych filtrów oraz dostarczenie nowego zbiornika reakcyjnego, stosowanych dla basenów publicznych, zapewniających takie same parametry techniczne jak urządzenia wymieniane, w tym: wielkość przepływów wody, prędkości filtracji i płukania.
b) demontaż i utylizacja istniejących filtrów i zbiornika reakcyjnego oraz montaż nowych filtrów i nowego zbiornika reakcyjnego wraz z ich uruchomieniem,
c) wykonanie schematu technologicznego układu wraz z instrukcją obsługi i konserwacji,
d) szkolenie pracowników obsługi,
e) przeprowadzenie odbioru i uzyskanie decyzji od UDT dopuszczającej do użytkowania zamontowanych zbiorników filtrujących i zbiornika reakcyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową
4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości brutto minimum 300 000,00 zł, polegającą na dostarczeniu i instalacji/montażu techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadają ważną książeczkę zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej lit. d), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże Zamawiającemu, wraz ze składaną ofertą, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
e) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert,
f)e) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
Ww. oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) wykaz robót/usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości brutto minimum 300 000,00 zł, polegającą na dostarczeniu i instalacji/montażu techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, czy wskazane w ww. wykazie dostawy/roboty/usługi zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/roboty/usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
Oświadczenie musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) kopii polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową wraz z potwierdzeniem opłacenia składki,
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadają ważną książeczkę zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika, do:- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
albo
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. f) SWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:
a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie, określonym przez Zamawiającego,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. b) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
c) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IX część 2 pkt 2 SWZ, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
4. Ofertę składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, składający ofertę wspólną.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy.
2. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w niniejszej umowie.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) rodzaju materiałów lub innych parametrów charakterystycznych dla objętej proponowaną zmianą instalacji w celu poprawy jakości,
2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
3) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,
4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót,
5) zmiany ilości robót budowlanych, pod warunkiem, że nie wykraczają one poza zakres niniejszej umowy i zasady wiedzy technicznej oraz wartości umowy brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy,
6) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez Stronę
inicjującą zmianę, zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na postęp robót i termin wykonania umowy.
5. Zmiany, o których mowa w ust. , mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej
wymienione okoliczności:
1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,
2) zmiana obowiązujących przepisów,
3) podniesienie wydajności urządzeń,
4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
5) siła wyższa,
6) z przyczyn niezależnych od stron powstanie konieczność uzyskania lub realizacji uzgodnień, opinii lub decyzji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Dostawa kolimatora geodezyjnego wraz z wyposażeniem do testowania pomiarowych urządzeń geodezyjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Usługa serwisu pomp wody chłodzącej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Zakup i sukcesywna dostawa oksygenatorów do procedury ECMO kompatybilnych z urządzeniem Cardiohelp, oksygenatorów z filtrem tętniczym.
- Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzibą przy pl. Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie w zakresie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, wymiana - basenowych filtrów zbiornikowych i zbiornika reakcyjnego w budynku pływalni Skalar ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie
- "Nadanie nowych funkcji gospodarczych i społecznych niezagospodarowanym terenom pogórniczym poprzez budowę Letniego Parku Wodnego w Uzdrowisku Jedlina-Zdrój" - budowa basenu Etap II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.