eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik"Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Bierzwnik oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2025 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Bierzwnik oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2025 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 2

1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Bierzwnik oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2025 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e9cb9a-ba12-4d66-99ae-ba54e867d9a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046191/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Bierzwnik oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik.

Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą:
1) ePUAPu: /t4khye646m/SkrytkaESP oraz
2) poczty elektronicznej e-mail: urzad@bierzwnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem
www.platformazakupowa.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
Instrukcja składania ofert oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, zwana dalej „instrukcją”, jest integralną
częścią https://platformazakupowa.pl/ i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania. Składanie oświadczeń,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie
Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik i
formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie prowadzonego postępowania. Za
datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452).
Pozostałe szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawiera rozdział XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1, dalej jako „RODO”) Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bierzwnik;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można skontaktować się: e-mail: iod@bierzwnik.pl
Pozostałe szczegóły dotyczące RODO zawiera rozdział XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZŚ.I.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wyłapywaniu oraz opiece nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Bierzwnik w 2025 r.
Zakres usług dotyczy w szczególności:
a) wyłapywania wolno żyjących kotów, transportowanie ich do miejsca wykonywania zabiegu sterylizacji – wskazanego
przez Zamawiającego albo kastracji oraz ponownego odwiezienia w miejsce ich wyłapania,
b) utrzymanie zwierząt (psów, kotów) w schronisku (w tym wyżywienie, pojenie, opieka weterynaryjna),
c) całodobowa gotowość do wykonywania przedmiotu zamówienia, po przyjęciu zgłoszenia od pracownika Zamawiającego,
d) odłowienie, transport i dostarczenie zwierząt do schroniska,
e) obligatoryjna sterylizacja/kastracja (psów, kotów) dostarczonych do schroniska,
f) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt (umowa z kliniką po
stronie Zamawiającego),
g) przyjęcie zwierzęcia do schroniska (w tym, przegląd zwierzęcia przez lekarza weterynarii, szczepienie przeciwko
wściekliźnie, odrobaczenie, odpchlenie, szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym),
h) pobyt i pełne wyżywienie psa/kota w schronisku,
i) trwałe znakowanie zwierzęcia + koszt mikro chipa,
j) zabiegi weterynaryjne niezbędne do ratowania życia lub zdrowia zwierzęcia,
k) działanie w zakresie unieszkodliwienia zwłok zwierząt padłych, będących pod opieką schroniska,
l) przetransportowanie zwierząt z innego schroniska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba kojców

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunkiem ubiegania się o zamówienie jest przyjęcie przez Wykonawcę pełnego zakresu i wymogów zadania opisanego w załączniku nr 2, oraz przyjęcie poniższych warunków udziału w postępowaniu i warunków zamówienia.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający nie
stawia wymagań w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej tub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt wydane na podstawie art. 7 ust 1 pkt
4 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. 2024 r. poz. 399),
b) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony przed bezdomnymi
zwierzętami zgodnie z art.7 ust 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. 2024 r. poz. 399),
c) aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu Wykonawcy numeru identyfikacyjnego z godnie z art. 5 ust.
1 pkt 2 i art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1580),
d) dokument potwierdzający zezwolenie dla przewoźnika o dopuszczeniu środka transportu do transportu zwierząt (pies/kot)
wydanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
3) Zdolność techniczna lub zawodowa. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 16 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów:


1) kopię aktualnego zezwolenia na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt wydane na podstawie art. 7 ust 1 pkt 4 ustawy
o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. 2024 r. poz. 399),
2) kopię aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
zgodnie z art.7 ust 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. 2024 r. poz. 399),
3) kopię aktualnej decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu Wykonawcy numeru identyfikacyjnego z godnie z art. 5 ust. 1
pkt 2 i art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1580),
4) kopię dokumentu potwierdzającego zezwolenie dla przewoźnika o dopuszczeniu środka transportu do transportu zwierząt
(pies/kot) wydanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.

Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.