Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00053570/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP1/01/2025: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 4 CZESCI dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach- Dziedzicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000728865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 6
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp7czdz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pl-pl.facebook.com/SP7CzDz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7508db2e-455e-4f8b-8007-014d88fa1fc41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP1/01/2025: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 4 CZESCI dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7508db2e-455e-4f8b-8007-014d88fa1fc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00598650/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZP1/11/2024: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253013,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 1 MROŻONKI WARZYWA I OWOCE, RYBY MROŻONE - owoce, warzywa odpowiednio mrożone, owoce iwarzywa niepokruszone, z niewielką ilością loduRYBY mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, 5-10% glazury SHP.
maksymalny ubytek masy nie może przekroczyć 20% , filet ok. 175-340 g 5%- 10% glazury.
Na czas trwania umowy dostawca zapewnia szkole zamrażalki
klapowe o pojemności nie mniejszej niż 300 litrów
w ilości 2 sztuk
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA DOKŁADNEJ ILOŚCI
ZAMÓWIONEGO MROŻONEGO FILETA RYBNEGO W KILOGRAMACH,ORAZ DOKŁADNEJ
ILOŚCI ZAMÓWIONYCH PALUSZKÓW RYBNYCH MROŻONYCH W SZTUKACH.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 42857,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 2 WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE - owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bezuszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywnie kolor, skóra gładka, lśniąca,
miąższ soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez
szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe,
Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeńDOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA
TOWARU W DNI POPRZEDZAJĄCE
JAKIEKOLWIEK DNI USTAWOWO WOLNE OD PRACY I ŚWIĄTECZNE ,ORAZ NAZAJUTRZ PO JAKICHKOLWIEK
DNIACH USTAWOWO WOLNYCH OD PRACY LUB ŚWIĄTECZNYCH.
Warzywa dostarczane powinny być świeże, wolne od chorób, szkodników, nie nadgnite, bez plam.
Owoce o odpowiedniej jędrności, świeże.
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 52380,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 4 PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęstejogurty
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 36190,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek,produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 40374,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46334,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47938 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46334,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240099484
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46334,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-27 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63919,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63919,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63919,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek Województwo: śląskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072692051,
7.3.4) Miejscowość: Ulica: ul. Rzeźnicza 2, Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63919,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-27 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43727,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52815 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43727,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, Ulica: ul. Rzeźnicza 2Kod pocztowy: 43-300, Województwo: śląskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072692051,
7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Bielsko-Biała,
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43727,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-27 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34782,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41993,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34782,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RESPOL II" SONIA SZCZOTKA, RYSZARD SZCZOTKA SPÓŁKA JAWNA, Ulica: Zimowa 48, od pocztowy: 43-230
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273721966
7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój, K
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESPOL II" SONIA SZCZOTKA RYSZARD SZCZOTKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESPOL II" SONIA SZCZOTKA RYSZARD SZCZOTKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34782,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-27 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeut. dla dzieci i młodzieży z gm. Czechowice-Dziedzice w projekcie NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II
- "Czyszczenie urządzeń odwadniających drogi na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Rozbudowa nowego cmentarza komunalnego" w Czechowicach-Dziedzicach - I etap
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE"
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do Ośrodka Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych dla "BARKA" Dom Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - mrożonek, ryb i przetworów rybnych.
- Dostawa artykułów spożywczych: przetworów owocowo-warzywnych, makaronów, ryżu, przypraw.
- Dostawa żywności z podziałem na 8 zadań
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.