Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00079509/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10506441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a119f2-0c9d-4b63-b6ff-65198b921acf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024130/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.2.2025.MOSiR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiekcie Krytej Pływalni Aqua - Plant w Mikołowie, przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 oraz pełne zabezpieczenie ratownicze na terenie Ośrodka Rekreacyjnego „Planty” w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38.
2. Kryta Pływalnia „Aqua Plant” w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22.
2.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od poniedziałku do niedzieli i dni świąteczne w godz. od 600 do 2200 , w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 800 godzin od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż 1 marca 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
2.2. Godziny pracy ratowników będą ustalane najpóźniej do 25 każdego miesiąca na miesiąc następny.
2.3. Opis obiektu: basen sportowy 25,00 m x 12,50 m i głębokości 1,20 m do 1,80 m; basen rekreacyjno – rehabilitacyjny o wym. 13,50 m x 6,00 m i głębokości 0,80 m do 1,20 m, z którego wydzielono strefę hamowania dla zjeżdżalni; jacuzzi o wymiarach 2,00 m x 4,00 m dla 12 osób, otwartą zjeżdżalnię rurową o dł. 46 mb.
Maksymalna dopuszczalna ilość osób w strefie basenowej nie może przekroczyć 130 osób. Średnia ilość osób korzystających z basenu w ciągu dnia wynosi ok. 400 osób.
3. Ośrodek Rekreacyjny „Planty” w Mikołowie przy ul. Konstytucji
3 Maja 38 od 20 czerwca 2025 roku do 31 sierpnia 2025 roku
3.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od poniedziałku do niedzieli w godz. od 900 do 1900 przez 3 ratowników w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 2190 godzin za okres od 20 czerwca 2025 roku
do 31 sierpnia 2025 roku.
3.2. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu wykonywania usług, w zależności od warunków pogodowych (wydłużenie, bądź skrócenie terminów realizacji przedmiotu zamówienia)
3.3. Opis obiektu: basen kąpielowy 50,00 m x 20,00 m i głębokości 1,10 m do 2,10 m, dwa brodziki, dwa boiska do siatkówki plażowej, boisko do badmintona, betonowy stół do tenisa stołowego, plac zabaw z piaskownicą.
3.4. Maksymalna dopuszczalna ilość osób w strefie basenowej nie może przekroczyć 180 osób. Średnia ilość osób korzystających z basenu w ciągu dnia wynosi ok. 400 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119002,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119002,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodnik - Ratownictwo Wodne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7963015424
7.3.3) Ulica: Miła 15
7.3.4) Miejscowość: Milejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-652
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119002,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA W MIKOŁOWIE
- Paniowska Chata Pokoleń - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Mikołowie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Kąpieliska Basenowego przy ul. Ks. B. Zelka 30 A w Bukownie w 2025r
- "Kompleksowa obsługa ratownicza Letniego Parku Wodnego w Tarnowie - Mościcach, ul. Traugutta 5a w sezonie letnim 2025".
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych na kąpielisku "Słoneczna Plaża".
- Świadczenie usługi zapewnienia nadzoru ratowniczego na pływalni letniej w Ośrodku Moczydło w Warszawie
- Prowadzenie kąpieliska urządzonego w ramach gminnego obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego "DZIKA PLAŻA" w Nieporęcie.
- Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.