eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówUzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 31

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirmikolow.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050644

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a119f2-0c9d-4b63-b6ff-65198b921acf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024130/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.2.2025.MOSiR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiekcie Krytej Pływalni Aqua - Plant w Mikołowie, przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 oraz pełne zabezpieczenie ratownicze na terenie Ośrodka Rekreacyjnego „Planty” w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38.
2. Kryta Pływalnia „Aqua Plant” w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22.
2.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od poniedziałku do niedzieli i dni świąteczne w godz. od 600 do 2200 , w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 800 godzin od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż 1 marca 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
2.2. Godziny pracy ratowników będą ustalane najpóźniej do 25 każdego miesiąca na miesiąc następny.
2.3. Opis obiektu: basen sportowy 25,00 m x 12,50 m i głębokości 1,20 m do 1,80 m; basen rekreacyjno – rehabilitacyjny o wym. 13,50 m x 6,00 m i głębokości 0,80 m do 1,20 m, z którego wydzielono strefę hamowania dla zjeżdżalni; jacuzzi o wymiarach 2,00 m x 4,00 m dla 12 osób, otwartą zjeżdżalnię rurową o dł. 46 mb.
Maksymalna dopuszczalna ilość osób w strefie basenowej nie może przekroczyć 130 osób. Średnia ilość osób korzystających z basenu w ciągu dnia wynosi ok. 400 osób.
3. Ośrodek Rekreacyjny „Planty” w Mikołowie przy ul. Konstytucji
3 Maja 38 od 20 czerwca 2025 roku do 31 sierpnia 2025 roku
3.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od poniedziałku do niedzieli w godz. od 900 do 1900 przez 3 ratowników w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 2190 godzin za okres od 20 czerwca 2025 roku
do 31 sierpnia 2025 roku.
3.2. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu wykonywania usług, w zależności od warunków pogodowych (wydłużenie, bądź skrócenie terminów realizacji przedmiotu zamówienia)
3.3. Opis obiektu: basen kąpielowy 50,00 m x 20,00 m i głębokości 1,10 m do 2,10 m, dwa brodziki, dwa boiska do siatkówki plażowej, boisko do badmintona, betonowy stół do tenisa stołowego, plac zabaw z piaskownicą.
3.4. Maksymalna dopuszczalna ilość osób w strefie basenowej nie może przekroczyć 180 osób. Średnia ilość osób korzystających z basenu w ciągu dnia wynosi ok. 400 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodnik - Ratownictwo Wodne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7963015424

7.3.3) Ulica: Miła 15

7.3.4) Miejscowość: Milejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.