Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061520/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00069792/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podzespołów komputerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa podzespołów komputerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a1bbc4-8287-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061520/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.003.2022.DWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 373506,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52257,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części A, jest dostawa podzespołów komputerowych:- poz. 1- Pamięć RAM DDR4 8GB-3 szt.
- poz. 2- Pamięć RAM DDR4 32GB- 8 szt.
- poz. 3- Karta graficzna- 1 szt.
- poz. 4- Pamięć RAM DDR4 8 GB-4 szt.
- poz. 5- Pamięć RAM DDR3L 8GB- 12 szt.
- poz. 6- Płyta gówna PC- 1 szt.-
- poz. 7- Zasilacz uniwersalny 90W do laptopa- 2 szt.
- poz. 8- Pamięć RAM DDR4 16GB.-2 szt.
- poz. 9- Procesor- 1 szt.
- poz. 10- Zasilacz ATX- 2 szt.
, określonych w załączniku nr 2A do SWZ.
2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
- poz. 1- Pamięć RAM DDR4 8GB-min. 24 m-ce;
- poz. 2- Pamięć RAM DDR4 32GB- gwarancja dożywotnia;
- poz. 3- Karta graficzna- 36 m-cy;
- poz. 4- Pamięć RAM DDR4 8 GB- gwarancja dożywotnia;
- poz. 5- Pamięć RAM DDR3L 8GB- gwarancja dożywotnia;
- poz. 6- Płyta gówna PC- 36 m-cy;
- poz. 7- Zasilacz uniwersalny 90W do laptopa- 24 m-ce;
- poz. 8- Pamięć RAM DDR4 16GB- gwarancja dożywotnia;
- poz. 9- Procesor- 36 m-cy;
- poz. 10- Zasilacz ATX- 60 m-cy.
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237100-0 - Części komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30237134-7 - Karty akceleratorów graficznych
30237140-2 - Płyty główne
30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.5.) Wartość części: 9880,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części B, jest dostawa podzespołów komputerowych: Półka dyskowa SFF- 2 szt. , określonych w załączniku nr 2B do SWZ.2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
- 12 m-cy;
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 19617,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części C, jest dostawa podzespołów komputerowych: Dysk sieciowy NAS- 1 szt. , określonych w załączniku nr 2C do SWZ.2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
- 36 m-cy;
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 1880,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części D, jest dostawa podzespołów komputerowych:-poz. 1- Dysk SSD 1TB-1 szt.
-poz. 2- Dysk zewn 4TB- 3 szt.
-poz. 3- Dysk zewn. HDD 8 TB + Hub-1 szt
-poz. 4- Dysk zewn. HDD 4 TB-3 szt
-poz. 5- Dysk SSD 1TB-1 szt
-poz. 6- Dysk zewn. SSD 1 TB-2 szt
-poz. 7- Dysk zewn. SSD 2 TB-1 szt.
-poz. 8- Dysk zewn. SSD 1 TB- 2 szt.
-poz. 9- Dysk zewn. 2TB-1 szt.
-poz. 10- Etui do dysku 2,5”- 1 szt.
-poz. 11 -Dysk wew. SSD 256GB-1 szt.
, określonych w załączniku nr 2D do SWZ.
2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
-poz. 1- Dysk SSD 1TB- 60 m-cy;
-poz. 2- Dysk zewn 4TB-24 m-ce;
-poz. 3- Dysk zewn. HDD 8 TB + Hub -24 m-ce;
-poz. 4- Dysk zewn. HDD 4 TB -24 m-ce;
-poz. 5- Dysk SSD 1TB- 60 m-ce;
-poz. 6- Dysk zewn. SSD 1 TB- 36 m-cy;
-poz. 7- Dysk zewn. SSD 2 TB- 60 m-cy;
-poz. 8- Dysk zewn. SSD 1 TB– 36 m-cy;
-poz. 9- Dysk zewn. 2TB- 24 m-cy;
-poz. 10- Etui do dysku 2,5”- 24 m-ce;
-poz. 11 -Dysk wew. SSD 256GB- 36 m-cy;
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7735,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części E, jest dostawa podzespołów komputerowych:-poz. 1- Dysk zewn. SSD 1TB-3 szt.
-poz. 2- Dysk zewn. SSD 1 TB-2 szt.
-poz. 3- Dysk HDD 4 TB-1 szt.
-poz. 4- Dysk zewn. SSD 512GB-1 szt.
-poz. 5- Dysk wew. SSD 500GB-3 szt.
, określonych w załączniku nr 2E do SWZ.
2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
-poz. 1- Dysk zewn. SSD 1TB- 36 m-cy;
-poz. 2- Dysk zewn. SSD 1 TB- 36 m-cy;
-poz. 3- Dysk HDD 4 TB- 24 miesiące;
-poz. 4- Dysk zewn. SSD 512GB-36 m-cy;
-poz. 5- Dysk wew. SSD 500GB-60 m-cy;
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 3944,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części F, jest dostawa podzespołów komputerowych:– poz. 1- Dysk SSD 120 GB-2 szt.
-poz. 2- Dysk SSD 512 GB-1 szt.
-poz. 3- Dysk HDD 1 TB-1 szt.
-poz. 4- Dysk zewn. HDD 4 TB-2 szt.
-poz. 5- Dysk zewn. SSD 1TB-1 szt.
, określonych w załączniku nr 2F do SWZ.
2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
-poz. 1- Dysk SSD 120 GB - 36 m-cy;
-poz. 2- Dysk SSD 512 GB-36 m-cy;
-poz. 3- Dysk HDD 1 TB- 36 m-cy;
-poz. 4- Dysk zewn. HDD 4 TB- 36 m-cy;
-poz. 5- Dysk zewn. SSD 1TB- 36 m-cy;
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 1898,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części G, jest dostawa podzespołów komputerowych:-poz. 1- Dysk SSD 256 GB-4 szt.
- poz. 2 -Dysk SSD 256 GB-14 szt.
- poz. 3 -Dysk HDD 6 TB-2 szt.
- poz. 4 -Dysk SSD 256 GB-10 szt.
- poz. 5- Dysk zewn. HDD 2TB-1 szt.
, określonych w załączniku nr 2G do SWZ.
2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
- poz. 1- Dysk SSD 256 GB- 36 m-cy;
- poz. 2 -Dysk SSD 256 GB- 36 m-cy;
- poz. 3 -Dysk HDD 6 TB- 36 m-cy;
- poz. 4 -Dysk SSD 256 GB- 36 m-cy;
- poz. 5- Dysk zewn. HDD 2TB- 24 m-ce;
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 5185,15 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części H, jest dostawa podzespołów komputerowych: Płyta główna -1 szt. , określonych w załączniku nr 2H do SWZ.2) Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2021 r.), muszą być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie podzespołów wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane podzespoły wynosi:
-36 m-cy.
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
7) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237140-2 - Płyty główne
4.5.5.) Wartość części: 2116,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12558,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15730,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12558,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT - Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808
7.3.3) Ulica: Połomińska 16,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12558,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19569,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30307,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19569,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT - Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808
7.3.3) Ulica: Połomińska 16,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19569,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2405,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3113,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2405,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT - Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808
7.3.3) Ulica: Połomińska 16,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2405,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8852,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14240,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8852,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288
7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 17,
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8852,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4459,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5161,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4459,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288
7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 17,
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4459,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288
7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 17,
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2662,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8814,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2662,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT - Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808
7.3.3) Ulica: Połomińska 16,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6632,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.), zwaną dalej Ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie, na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla urządzeń HPE wraz z dostawą elementów
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
więcej: Urządzenia z pamięcią flash »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.