Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003802266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.szczecinek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78288f24-154f-4172-9eda-1fa660a5812a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041428/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zatrudnienie specjalistów prowadzących poradnictwo specjalistyczne EFS Rodzic Bliskości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Rodzicielstwo Bliskości”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78288f24-154f-4172-9eda-1fa660a5812a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
(korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego sekretariat@mops.szczecinek.pl z
zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej również „Platformą”, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest
bezpłatne) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego sekretariat@mops.szczecinek.pl z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”,
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania,
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie,
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”,
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza),
7) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
8) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze
wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl w zakładce „Zgłoś problem”.,
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz 2415 z późn. zm.).
10) Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami w zakresie skutecznego złożenia oferty do postępowania zawiera rozdział XI ust. 3 SWZ;
11) Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami w zakresie skutecznego złożenia zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji w niniejszym
postępowaniu (nie dotyczy składania ofert) zawiera rozdział XI ust. 4 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera rozdział XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOiK.263.2.2025.AL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie określonym w SWZ.
Zadanie I – Poradnictwo psychologiczne
1) odbiorcy poradnictwa psychologicznego, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu: 30 rodzin (łącznie ok. 90 osób) doświadczających trudności opiekuńczo-wychowawczych i/lub zagrożonych przemocą domową i/lub znajdujących się w kryzysie oraz po przebytym kryzysie;
2) zakres poradnictwa psychologicznego winien być dopasowany do potrzeb odbiorców wsparcia i wynikać z indywidualnie przeprowadzonej diagnozy;
3) liczba godzin poradnictwa: 200 godzin, w tym 1 godzinę poradnictwa należy rozumieć jako 60 minut;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy tj. Załącznik nr 2/I do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 30% sposób oceny: punktowy.
3) A- Aspekty społeczne – 10 %, sposób oceny: punktowy.
Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie określonym w SWZ.
Zadanie II - Coaching/tutoring rodzicielski
1) odbiorcy przedmiotowego poradnictwa, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu: 30 rodzin (łącznie ok. 90 osób) doświadczających trudności opiekuńczo-wychowawczych;
2) celem coachingu/tutoringu rodzicielskiego jest rozwijanie wiedzy i umiejętności rodzicielskich, w tym wspierane procesu budowania pozytywnych relacji pomiędzy rodzicami i dziećmi, nabycie wiedzy o rozwoju dziecka (we wszystkich aspektach fizycznym, emocjonalnym, społecznym i intelektualnym), metodach wspierania jego rozwoju, rozwiązywaniu konfliktów i komunikowaniu się w rodzinie, itp.;
3) zakres coachingu/tutoringu rodzicielskiego winien być dopasowany do potrzeb odbiorców wsparcia i wynikać z indywidualnie przeprowadzonej diagnozy;
4) liczba godzin coachingu/tutoringu rodzicielskiego: 250 godzin, w tym 1 godzinę wsparcia należy rozumieć jako 60 minut;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy tj. Załącznik nr 2/II do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 30% sposób oceny: punktowy.
3) A- Aspekty społeczne – 10 %, sposób oceny: punktowy.
Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie określonym w SWZ.
Zadanie III - Interwencyjne, indywidualne spotkania z rodzicami i dziećmi w
1) odbiorcy wsparcia, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu: 30 rodzin (łącznie ok. 90 osób) osoby dorosłe i dzieci w kryzysie psychicznym lub po przebytym kryzysie;
2) celem wsparcia jest ograniczenie skutków zdarzeń kryzysowych poprzez różnorodne, adekwatne do zaistniałej sytuacji wsparcie, świadczone przez wymienionych w pkt. 1 specjalistów.
3) łączna liczba godzin wsparcia świadczonego przez ww. specjalistów: 209 godzin, w tym 1 godzinę wsparcia należy rozumieć jako 60 minut;
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy tj. Załącznik nr 2/III do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 30% sposób oceny: punktowy.
3) A- Aspekty społeczne – 10 %, sposób oceny: punktowy.
Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie określonym w SWZ.
Zadanie IV - Szkolenie w formie warsztatów podnoszących kompetencje rodziców w zakresie reagowania na przemoc rówieśniczą ich dzieci
1) szkolenie ma na celu przekazanie rodzicom wiedzy z zakresu reagowania na przemoc rówieśniczą ich dzieci,
2) tematyka szkolenia:
a) rozpoznawanie oznak przemocy, w tym w sytuacji gdy dziecko jest ofiarą lub sprawcą,
b) zrozumienie przyczyn i konsekwencji przemocy rówieśniczej,
c) skuteczne strategie reagowania (jak rozmawiać z dzieckiem na ten temat, jak wspierać je emocjonalnie i jak interweniować w szkole lub w innych sytuacjach),
d) budowanie poczucia własnej wartości u dziecka,
e) współpraca ze szkołą (jak rozmawiać z kadrą szkoły o problemie przemocy rówieśniczej i jak monitorować sytuację dziecka),
f) cyberprzemoc;
3) liczba szkoleń: 2 edycje;
4) termin realizacji szkoleń: 14 miesięcy od dnia podpisania umowy,
a) I edycja: w terminie dwóch miesięcy od podpisania umowy
b) II edycja: w 2026 r. ;
5) czas trwania szkolenia: minimalna liczba godzin bez przerw wynosi 10 godzin na 1 edycję (2 dni x 5 godzin), w tym 1 godzinę należy rozumieć jako 60 minut;
6) liczba uczestników jednego szkolenia: 10 osób;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy tj. Załącznik nr 2/IV do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 30% sposób oceny: punktowy.
3) A- Aspekty społeczne – 10 %, sposób oceny: punktowy.
Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie określonym w SWZ.
Zadanie V - Warsztaty dla kadr pracujących w obszarze wspierania rodziny
1) celem warsztatów jest podniesienie jakości usług świadczonych rodzinom doświadczającym trudności opiekuńczo-wychowawczych;
2) tematyka szkolenia:
a) teoria komunikacji – modele i zasady komunikacji, czynniki wpływające na jej skuteczność, bariery utrudniające porozumienie,
b) komunikacja z dzieckiem – strategia kontaktu z dzieckiem krzywdzonym,
c) komunikacja z rodziną – elementy dialogu motywującego, jak wspierać rodzinę w procesie zmiany,
d) pierwszy kontakt w sytuacji kryzysowej (przemoc domowa, śmierć, choroba członka rodziny, itp.),
e) etyka komunikacji – poufność, szacunek, bezstronność;
3) liczba szkoleń: 3 edycje;
4) czas trwania szkolenia: minimalna liczba godzin bez przerw wynosi 5 godzin na 1 edycję, w tym 1 godzinę należy rozumieć jako 60 minut;
5) liczba uczestników jednego szkolenia: 15 osób;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy tj. Załącznik nr 2/V do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 30% sposób oceny: punktowy.
3) A- Aspekty społeczne – 10 %, sposób oceny: punktowy.
Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. „Rodzicielstwo Bliskości”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie określonym w SWZ.
Zadanie VI - Dwudniowe warsztaty doradczo-integracyjne dla służb pracujących w obszarze wspierania rodziny
1) celem warsztatów jest poprawa integracji lokalnego systemu wspierania rodziny;
2) tematyka szkolenia:
a) realizacja obowiązków służbowych ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestie zdrowia psychicznego wspieranych rodzin i dzieci,
b) wczesne rozpoznawanie kryzysu w rodzinie objętej wsparciem,
c) interdyscyplinarność działań we wspieraniu rodziny,
d) efektywne narzędzia wspierania rodziny,
e) zagadnienia prawne dotyczące działań interwencyjnych;
f) panel dyskusyjny – zgodnie z potrzebami uczestników
3) liczba szkoleń: 1;
4) czas trwania szkolenia: minimalna liczba godzin bez przerw wynosi 12 godzin (2 dni x 6 godzin), w tym 1 godzinę należy rozumieć jako 60 minut;
5) liczba uczestników jednego szkolenia: 20 osób;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy tj. Załącznik nr 2/VI do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 30% sposób oceny: punktowy.
3) A- Aspekty społeczne – 10 %, sposób oceny: punktowy.
Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże minimum jedną osobę, którą dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia spełniającą łącznie wymagania wymienione poniżej:
dotyczy Zadania I
a) posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zgodnym z tematyką określoną w formularzu cenowym 2/I,
b) posiada wykształcenie wyższe minimum magisterskie psychologiczne,
dotyczy Zadania II
a) posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zgodnym z tematyką określoną w formularzu cenowym 2/II,
b) posiada wykształcenie wyższe minimum magisterskie pedagogiczne lub psychologiczne,
dotyczy Zadania III
a) posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zgodnym z tematyką określoną w formularzu cenowym 2/III,
b) posiada wykształcenie wyższe minimum magisterskie psychologiczne i/lub psychoterapeuta i/lub psychiatra
dotyczy Zadania IV
a) posiada minimum 2 lata doświadczenia metodycznego w pracy z dziećmi w zakresie zgodnym z tematyką określoną w formularzu cenowym 2/IV,
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowała minimum 2 usługi szkoleniowe zgodne z tematyką i zakresem ramowym szkolenia opisanego w formularzu cenowym 2/IV,
c) posiada wykształcenie wyższe minimum magisterskie pedagogiczne lub psychologiczne i/lub certyfikat psychoterapeuty
dotyczy Zadania V
a) posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z rodzinami doświadczającymi trudności opiekuńczo-wychowawczych lub w pracy na ich rzecz w zakresie zgodnym z tematyką określoną w formularzu cenowym 2/V,
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowała minimum 2 usługi szkoleniowe zgodne z tematyką i zakresem ramowym szkolenia opisanego w formularzu cenowym 2/V,
c) posiada wykształcenie wyższe minimum magisterskie pedagogiczne lub psychologiczne i/lub certyfikat psychoterapeuty i/lub mediatora
dotyczy Zadania VI
a) posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zgodnym z tematyką określoną w formularzu cenowym 2/VI,
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowała minimum 2 usługi szkoleniowe zgodne z tematyką i zakresem ramowym szkolenia opisanego w formularzu cenowym 2/VI,
c) posiada wykształcenie wyższe minimum magisterskie psychologiczne lub certyfikat trenera umiejętności społecznych lub superwizora;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (złożony zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumentami, które stanowią ofertę są:1) Formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Formularz cenowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2/I-2/VI do SWZ - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Dokumentami, które Wykonawca ma złożyć z ofertą są:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
w postaci elektronicznej – załącznik nr 3 do SWZ - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 4 do SWZ,
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy tj.: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, które wykonają poszczególni Wykonawcy (jeśli dotyczy) – załącznik nr 8 do SWZ - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, w postaci elektronicznej (jeśli dotyczy) - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielania pełnomocnictwa;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodząpodstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Przed zawarciem umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty,
jako najkorzystniejszej), przedstawią Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszystkie projektowane postanowienia umowy, które mają wiązać strony zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5/I – 5/VI do SWZ.2. Zakres świadczeń Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa na terenie Miasta Szczecinek w ramach projektu pn. "Rodzicielstwo Bliskości"
- DOSTAWA - OPATRUNKI, FARTUCHY CHIRURGICZNE
- DOSTAWA - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczecinku
- Przebudowa Muszli Koncertowej w Szczecinku
- Konserwacja leśnego szlaku stałego - ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż j. Trzesiecko.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług terapeutycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Regionalnej Gali Opieki Długoterminowej
- Świadczenie usług szkoleniowo - treningowych w ramach projektu pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027- postępowanie II
- "Zakup ambulansu Typ B wraz z wyposażeniem medycznym dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu Bajkoterapii i Terapii ręki (I i II stopnia) dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Wybór wiodącego eksperta ukraińskiego w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.