Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie wytycznych akustycznych i doradztwo akustyczne w ramach inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.strategiczne@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wytycznych akustycznych i doradztwo akustyczne w ramach inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665a683c-8a75-4d19-b4ee-0af8ce2e79f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045614/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Opracowanie wytycznych akustycznych dla potrzeb konkursu na opracowanie koncepcji architektonicznej nowej siedziby Filharmonii oraz doradztwo akustyczne... IS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-665a683c-8a75-4d19-b4ee-0af8ce2e79f43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-665a683c-8a75-4d19-b4ee-0af8ce2e79f4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości .
W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
inwestycje.strategiczne@umwm.malopolska.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art .13 i 14 RODO ujęte zostały w rozdziale XXVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IS-I.272.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu wytycznych akustycznych i doradztwo akustyczne dla Zamawiającego na etapie przygotowania i przeprowadzenia dwuetapowego Konkursu realizacyjnego, architektoniczno - urbanistycznego na opracowanie koncepcji nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie (dalej jako „Konkurs”) oraz doradztwo akustyczne dla Zamawiającego w fazie projektowania i budowy obiektu w ramach inwestycji pn. „Budowa nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71313200-7 - Usługi doradcze w zakresie izolacji dźwiękoszczelnej oraz akustyki pomieszczeń
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji:Prawo Opcji nr 1 - Doradztwo akustyczne dla Zamawiającego na etapie opracowania dokumentacji projektowej dla budowy nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie.
Prawo Opcji nr 2 - Doradztwo akustyczne dla Zamawiającego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mającego na celu wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych .
Prawo Opcji nr 3 - Doradztwo akustyczne dla Zamawiającego na etapie realizacji robót budowlanych nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie.
Szczegółowy opis poszczególnych opcji znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ- OPZ oraz załączniku nr 9 do SWZ - umowa.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości 30% wartości zamówienia, polegających na powtórzeniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w Załączniku nr 8 do SWZ –Opis Przedmiotu Zamówienia, w szczególności w przypadku :
1) gdy uwarunkowania prawne lub projektowe wymagać będą aktualizacji lub ponownego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia;
2) konieczności powtórzenia procedury konkursowej lub procedury negocjacyjnej lub innych procedur, co będzie korzystne dla realizacji inwestycji
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów za kryterium K1 „Cena oferty brutto” zostanie przyznana za cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, wg. następujących zasad:
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną.
Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru, gdzie:
K1= Cmin / Cbad x 100 pkt.
K1 – liczba punktów jaką oferta zdobędzie w kryterium K1
C bad – cena wykonania zamówienia oferty badanej
C min – najniższa cena wykonania zamówienia, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Ilość punktów za kryterium K2 „Dodatkowa osoba -specjalista w zakresie akustyki” zostanie przyznana wg. następujących zasad:
Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty oświadczy, iż skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia dodatkową osobę* na stanowisko specjalisty w zakresie akustyki posiadającą w okresie ostatnich 15 lat przed terminem składania ofert doświadczenie w opracowaniu (jako autor lub współautor) wytycznych akustycznych lub projektu akustyki dla co najmniej jednej sali koncertowej dedykowanej muzyce poważnej, spełniającej wymagania dot. możliwości nagrań radiowych, o zmiennej wielkości sceny i widowni i pojemności widowni nie mniejszej niż 1 000 miejsc, otrzyma 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa osoba - specjalista w zakresie akustyki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 112 ust. 2ustawy dotyczące d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobą tj. głównym specjalistą w zakresie akustyki, posiadającym w okresie ostatnich 15 lat przed terminem składania ofert doświadczenie w opracowaniu (jako autor lub współautor) wytycznych akustycznych lub projektu akustyki dla co najmniej dwóch sal koncertowych dedykowanych muzyce poważnej o pojemności widowni nie mniejszej niż 1 000 miejsc, w tym:
1) minimum jednej sali koncertowej spełniającej wymagania dot. możliwości nagrań radiowych,
2) minimum jednej sali koncertowej mieszczącej się w zrealizowanym tj. posiadającym pozwolenie na użytkowanie obiekcie,
3) minimum jednej sali koncertowej o zmiennej wielkości sceny i widowni
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1313), art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy.
Zamawiający wymaga złożenia dokumentów oraz oświadczeń z lit. a oraz c– f w odniesieniu do podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej
spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako
pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ (§14)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, Szczegółowy sposób złożenia oferty został wskazany w rozdziale XIX SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje przesłankę wykluczenia z postępowania na podstawie 3) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwanarodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)
Dokumenty podmiotowe dotyczące podmiotowych środków dowodowych dla Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP wskazane zostały w rozdz. XII pkt 8 SWZ
Wymagania dot. polegania na zasobach innych podmiotów wskazane zostały w rozdz. IX SWZ
Do oferty należy dołączyć :
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz w przedmiocie spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w związku z agresją na Ukrainę
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeśli dotyczy;
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający
wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem i fragmentem chodnika przy ul. Longinusa Podbipięty/Łęgowa
- Opracowanie wytycznych akustycznych i doradztwo akustyczne w ramach inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie.
- DOSTAWA AZOTU SKROPLONEGO W LATACH 2025-2028
- Dostawa zsyntetyzowanych liposomów zawierających kontrast służący do obrazowania magnetyczno-rezonansowego (MRI), dla potrzeb Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków (JCET) w Krakowie.
- Dostawa trzyletniej licencji sieciowej na oprogramowanie STATA MP2 site licence z nieograniczonym dostępem dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Remont instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 38 w Krakowie przy ul. płk. Francesco Nullo 23
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wytycznych akustycznych i doradztwo akustyczne w ramach inwestycji pn. Budowa nowej siedziby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie.
- "Opracowanie PFU na realizację zadania pn: "Modernizacja oddziałów zabiegowych onkolog. wraz z rozbudową bloku operacyjnego i zakupem sprzętu medycznego w WSS im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa lewego wału na rzece Stradomce w km 17+400-17+800 oraz 17+800-18+400 Przebudowa lewego wału na Stradomce w km 16+000-17+400
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN "Przebudowa i modernizacja Oddziału Pediatrycznego i Oddziału Chirurgii Dziecięcej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.