Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W KRZELOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291175969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 39
1.5.2.) Miejscowość: Krzelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-340
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 381 10 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckpkrzelow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckpkrzelow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1061aa48-8e26-4959-acf2-c26d501d39ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078314/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja Krajowego Planu Odbudowy A3.1.1 wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie. Zakres Inwestycji: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności, realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1061aa48-8e26-4959-acf2-c26d501d39ce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/Ocds-148610-1061aa48-8e26-4959-acf2-c26d501d39ce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w
punkcie 3 i 7 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 23 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego i dokumentacji technicznej;
2) Uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich wymaganych zgód administracyjnych oraz dokonanie wszelkich niezbędnych zgłoszeń;
3) Wykonanie robót budowlanych.
Ponadto Wykonawca zapewniony jest do zapewnienia nadzoru autorskiego.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizację i realizację Umowy bez zakłóceń.
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do swz:
zał. nr 1 do swz – projektowane postanowienia umowy (wzór umowy),
zał. nr 2 do swz – opis przedmiotu zamówienia wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45243510-0 - Budowa nasypów
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość zrealizowanych projektów w okresie ostatnich 5 lat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) dysponują/będą dysponować osobami spełniającymi opisane poniżej wymagania, które będą brały udział w realizacji zamówienia, pełniąc następujące funkcje:
a) Projektant w branży architektonicznej (koordynator)
- osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu (jako autor lub współautor) dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym projekt budowalny i projekt wykonawczy,
b) Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu (jako autor lub współautor) dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym projekt budowalny i projekt wykonawczy,
c) Projektant w branży sanitarnej
- osoba posiadająca uprawnienia budowalne do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
d) Projektant w branży elektrycznej
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego
e) Kierownik budowy - kierownik robót – branża ogólno-budowlana
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności ogólno-budowlanej bez ograniczeń
- co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi
f) Kierownik robót - branża elektryczna
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi
g) Kierownik robót – branża sanitarna
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnej funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności instalacji w zakresie sieci sanitarnej bez ograniczeń
- co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji z pkt 5.1) lit. a) - g) w przypadku osób, które posiadają uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023, poz. 334).
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną:
a) o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto,
b) zrealizowaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” (wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, projektów wykonawczych, realizacja robót, odbiór końcowy wykonanych robót). Wartość brutto 500 000,00 zł dotyczy w tym przypadku łącznie dokumentacji (co najmniej: projekt budowlany pozwolenie na budowę/zgłoszenie, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania) i robót budowlanych (wykonanie robót, odbiór końcowy wykonanych robót).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.3), 6.1.5), 6.8.3) oraz 6.8.4) lit. d) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
w pkt 5.3 swz – odpowiednio:
a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu – jeżeli dotyczy, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do swz.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych (rodzaju uprawnień) niezbędnych do należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do swz - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1. swz.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, kwot, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do swz, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2. swz.
UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, składany „wykaz robót” dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawy).
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 30124049821111001063615954 tytuł przelewu: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu: Znak sprawy ZP 1/2025”.
6. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
8. Zamawiający wymaga, aby gwarancja/poręczenie zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na pierwsze pisemne żądanie na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium oraz obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-2 oraz 4-5 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 6.8. swz.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (wzór umowy), który stanowi załącznik nr 1 do swz.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:C = (Cmin / Cob) x 60
gdzie: C - ilość punktów oferty badanej
Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert
Cob - cena oferty badanej
Maksymalną liczbę punktów (60) w kryterium „cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.
2. Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „ilość zrealizowanych projektów w okresie ostatnich 5 lat” zostanie obliczona według zasad:
− za 1 zrealizowany projekt budowalny – 10 pkt,
− za 2 zrealizowane projekty budowlane – 20 pkt,
− za 3 zrealizowane projekty budowlane – 30 pkt,
− za 4 zrealizowane projekty budowlane i więcej – 40 pkt.
Zamówienie realizowane jest w ramach przedsięwzięcia .”Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechanizacji rolnictwa w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Krzelowie”; Inwestycja KPO A3.1.1 wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie. Zakres Inwestycji: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”.
Termin wykonania zamówienia: nie dłużej niż do 30 września 2025 roku.
1. etap I: przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i zezwoleń administracyjnych - w ciągu 3 miesięcy od dnia podpisania umowy;
2. etap II: wykonanie prac remontowo-budowlanych - w ciągu 4-5 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie dłużej niż do 30 września 2025 roku.
INNE PRZETARGI KRZELÓW
więcej: przetargi KRZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe wykonanie tynków cem.-wap. kat.III na ścianach i sufitach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dociepleniem elewacji, montażem balustrad i ociepleniem stropu garażu wielostanowiskowego
- Remont drogi gminnej ulicy Miarki w Kielczy
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku - Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla seniorów z Gminy Trzebinia
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.