Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejącego budynku i budowy nowego budynku laboratorium badawczego w kampusie Zamawiającego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
B+R
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejącego budynku i budowy nowego budynku laboratorium badawczego w kampusie Zamawiającego w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a89433ba-389b-432d-bf4c-ce46153759ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IV Specyfikacji warunków zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2510.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wyburzenie istniejącego jednokondygnacyjnego budynku oraz zaprojektowanie i wybudowanie nowego budynku Laboratorium Wodorowego wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego. Ponadto, w zakresie Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń (na budowę i użytkowanie), opinii, uzgodnień i badań.
2. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również „PFU”) w stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu – patrz Rozdział IX SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej prowadzonej działalności objętej niniejszą umową o łącznej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 6 500 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną zbliżoną z przedmiotem zamówienia obejmującą swoim zakresem co najmniej budowę budynku laboratorium badawczego lub pracowni naukowych; szpitali lub przychodni z instalacjami gazowymi; hal produkcyjnych z powierzchnią biurową i instalacją gazów technicznych, o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
dysponuje osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności:
i. Kierownik projektu – osoba posiadająca doświadczenie w zakresie prowadzenia co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku laboratoryjnego lub przemysłowego (produkcyjno – magazynowych) z częściami biurowo socjalnymi i o wartości co najmniej 3 000 000 zł brutto, zrealizowanej (zakończonej oddaniem budynku do użytkowania) w ciągu ostatnich
5 lat przed terminem składania ofert.
Zadaniem Kierownika projektu będzie koordynacja między branżowa
i między zadaniowa dla całości realizacji. Kierownik projektu jest oddelegowany do kontaktów z Zamawiającym/Inwestorem, jako przedstawiciel Wykonawcy.
ii. Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca doświadczenie zawodowe
w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednej robocie budowlanej w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego (produkcyjno – magazynowych)
z częściami biurowo socjalnymi, zrealizowanej (oddanie budynku do użytkowania) w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert
i o wartości co najmniej 3 000 000 zł brutto każda (wartość wszystkich robót budowlanych).
iii. Kierownik robót budowlanych w branży elektrycznej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednej robocie budowlanej w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego (produkcyjno – magazynowych) z częściami biurowo socjalnymi, zrealizowanej (oddanie budynku do użytkowania) w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert i o wartości co najmniej
3 000 000 zł brutto każda (wartość wszystkich robót budowlanych).
iv. Kierownik robót budowlanych w branży sanitarnej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednej robocie budowlanej w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego (produkcyjno – magazynowych)
z częściami biurowo socjalnymi, zrealizowanej (oddanie budynku
do użytkowania) w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert i o wartości co najmniej 3 000 000 zł brutto każda (wartość wszystkich robót budowlanych).
v. Projektant branży architektonicznej – projektant z uprawnieniami w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadający doświadczenie w zakresie opracowania co najmniej jednej kompletnej dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę do wystąpienia
z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dla budowy
lub przebudowy lub rozbudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego z instalacją wewnętrzną gazów technologicznych
i z częściami biurowo socjalnymi, o wartości kosztorysowej robót budowlanych co najmniej 3 000 000 zł brutto, zrealizowanej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
vi. Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej – projektant
z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający doświadczenie w zakresie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej, obejmującej swoim zakresem co najmniej projekt wykonawczy i techniczny branży konstrukcyjnej), stanowiącej podstawę do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego z instalacją wewnętrzną gazów technologicznych
i z częściami biurowo socjalnymi, zrealizowanej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
vii. Projektant branży elektrycznej – projektant z uprawnieniami
w specjalności elektrycznej, posiadający doświadczenie w zakresie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej, obejmującej swoim zakresem co najmniej projekt wykonawczy i techniczny branży elektrycznej), stanowiącej podstawę do wystąpienia z wnioskiem
o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego z instalacją wewnętrzną gazów technologicznych i z częściami biurowo socjalnymi, zrealizowanej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
viii. Projektant branży drogowej – projektant z uprawnieniami w specjalności drogowej, posiadający doświadczenie w zakresie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej, obejmującej swoim zakresem co najmniej projekt wykonawczy i techniczny branży drogowej), stanowiącej podstawę do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego z instalacją wewnętrzną gazów technologicznych i z częściami biurowo socjalnymi, zrealizowanej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
ix. Projektant branży instalacyjnej – projektant z uprawnieniami w specjalności sanitarnej, posiadający doświadczenie w zakresie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej, obejmującej swoim zakresem co najmniej projekt wykonawczy i techniczny branży sanitarnej), stanowiącej podstawę do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku laboratoryjnego lub przemysłowego z instalacją wewnętrzną gazów technologicznych i z częściami biurowo socjalnymi, zrealizowanej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
x. 1 osoba pełniąca funkcję specjalisty ds. BHP i ppoż., która ukończyła kursy z zakresu BHP i ppoż., posiada aktualne uprawnienia BHP
i znajomość przepisów dotyczących pracy z substancjami łatwopalnymi
i wybuchowymi (np. certyfikaty ATEX).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z rozdziałem XI Specyfikacji Warunków Zamówienia6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 - Projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji następujących zadań w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego 2025 w Warszawie (...)
- Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Remont lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów (11 lokali).
- Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów
- Dostawa akcesoriów do systemu do wykonywania biopsji na potrzeby Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Druk, oprawa oraz dostawa książek i albumów w oprawie twardej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa miejskiego żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Ogrodniki
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1
- Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesny programista i informatyk w Grabskim."
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejącego budynku i budowy nowego budynku laboratorium badawczego w kampusie Zamawiającego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.