Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz przyrodniczego dla ZS w Sokołowie Młp.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W SOKOŁOWIE MŁP.
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000263886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 37
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tb.przetargi@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssokolow.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz przyrodniczego dla ZS w Sokołowie Młp.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666ca2c1-29fb-43b5-bff9-25d679698864
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Nowa oferta szkolnictwa ogólnego w Zespole Szkół w Sokołowie Małopolskim” nr FEPK.07.12-IP.01-0062/23 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego plus oraz budżetu państwa w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, PRIORYTET 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian DZIAŁANIE FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-666ca2c1-29fb-43b5-bff9-25d6796988643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu między zamawiającym a wykonawcą odbywa się za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu
między zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezwzględnie wymagane dla przekazywania oferty oraz załączników do oferty.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres
zamawiającego: tb.przetargi@gmail.com ) lub za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych w zakładce „Formularze”.
Za pośrednictwem poczty elektronicznej lub „Formularzy do komunikacji”, odbywa się w szczególności przekazywanie oświadczeń,
wezwań, zawiadomień a także zadawanie pytań. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej
w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto wykonawcy.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 (czynny od poniedziałku do piątku w
godzinach: 08:00-16:00) lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wezwania oraz zawiadomienia lub zadają pytania za pośrednictwem
poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9. Osoby uprawnione do komunikowania się z wykonawcami:
Tomasz Bałchan e-mail: tb.przetargi@gmail.com
10. Interaktywna instrukcja obrazująca sposób komunikacji z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia dostępna jest na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/w zakładce „Komunikacja w postępowaniu”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1-3 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych RODO ze względu na przystąpienie do projektu pn. „Nowa oferta szkolnictwa ogólnego w Zespole Szkół w Sokołowie Małopolskim” nr FEPK.07.12-IP.01-0062/23 informujemy, że:
1. Odrębnymi administratorami Pani/Pana danych osobowych są:
a) Powiat Rzeszowski – z siedzibą ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, tel. 17 23 00 651, adres e-mail: starostwo@powiat.rzeszowski.pl jako Beneficjent projektu „Nowa oferta szkolnictwa ogólnego w Zespole Szkół w Sokołowie Małopolskim”. Osobą wyznaczoną do kontaktu w związku z przetwarzaniem danych osobowych ze strony Powiatu jest Inspektor Ochrony Danych, adres e-mail: rodo@powiat.rzeszowski.pl
oraz
b) Zespół Szkół w Sokołowie Młp. ul. Lubelska 37, 36-050 Sokołów Młp, tel. 17 77 29 009 jako realizator projektu/Zamawiający. Osobą wyznaczoną do kontaktu w związku z przetwarzaniem danych osobowych ze strony ZS w Sokołowie Młp. jest Inspektor Ochrony Danych Pan Krzysztof Pustkowski, adres e-mail: k.pustkowski@zssokolow.edu.pl
2. Na podstawie art. 89 ust. 1 Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027, dane osobowe personelu projektu zostały udostępnione Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Rzeszowie oraz realizatorowi projektu Zespołowi Szkół w Sokołowie Małopolskim, przez Administratora, realizującego projekt w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, dalej FEP 2021-2027.
2.1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz uprawnieni pracownicy Zamawiającego.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także realizacją oraz w okresie trwałości projektu przez Administratora/ów projektu w ramach FEP 2021-2027, a także w celu udzielania wsparcia zgodnie z założeniami projektu, potwierdzania kwalifikowalności wydatków, monitorowania, sprawozdawczości, komunikacji, ewaluacji, kontroli oraz działań promocyjnych, a także w celu informowania o projekcie.
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), i e (wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi), art. 9 ust. 2 lit. g (niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym, na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, które są proporcjonalne do wyznaczonego celu, nie naruszają istoty prawa do ochrony danych i przewidują odpowiednie
i konkretne środki ochrony praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą) oraz art. 10 (przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i czynów zabronionych) RODO. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku z realizacją zadań wynikających m.in. z:
1) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d.
2) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylającego rozporządzenie (UE) nr 1296/2013 rozporządzenia EFS+;
3) Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (ustawa wdrożeniowa).
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3 (zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, tym samym Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia). Po tym czasie dane mogą być przetwarzane do dnia wygaśnięcia zobowiązań wynikających z innego przepisu prawa, w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o ile przetwarzanie tych danych będzie niezbędne do spełnienia obowiązku wynikającego z tego przepisu prawa.
6. Dostęp do danych osobowych i informacji gromadzonych przez Administratora/ów, na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy wdrożeniowej, przysługuje ministrowi właściwemu do spraw rozwoju regionalnego, wykonującemu zadania państwa członkowskiego, ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych, instytucjom zarządzającym, instytucjom pośredniczącym, instytucji audytowej, a także podmiotom, którym wymienione podmioty powierzają realizację zadań na podstawie odrębnej umowy, w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań wynikających z przepisów ustawy wdrożeniowej.
7. Podmioty, o których mowa w pkt. 6 udostępniają sobie nawzajem dane osobowe niezbędne do realizacji ich zadań, w szczególności przy pomocy systemów teleinformatycznych.
8. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Administratora/ów m.in. podmiotom zaangażowanym w szczególności w: proces audytu, ewaluacji i kontroli w ramach FEP 2021-2027, zgodnie z nałożonymi na Administratora/ów obowiązkami, na podstawie m.in. aktów prawnych wskazanych w pkt. 4.
9. Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, stosownie do przepisów RODO. W związku z koniecznością wywiązania się przez Administratora/ów z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych osobowych na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego oraz celów archiwalnych w interesie publicznym, nie jest możliwe usunięcie danych osobowych, stosowanie do art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO.
Jednocześnie mając na uwadze cel i podstawę prawną przetwarzania danych w ramach FEP 2021-2027, osobie której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do usunięcia albo przenoszenia tych danych.
10. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
11. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
12. W oparciu o dane osobowe przetwarzane w ramach FEP 2021-2027, nie będą podejmowane wobec osób, których dane dotyczą zautomatyzowane decyzje, w tym decyzje będące wynikiem profilowania.
----- ----
Dodatkowe informacje zawarte są w Rozdz. II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSS.P1.02.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego”
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: „Dostawa wirtualnego laboratorium przyrodniczego”
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jako ofertę Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:1) Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
4) Opis oferowanego asortymentu tj. przygotowany i podpisany przez Wykonawcę opis oferowanego asortymentu, zawierający co najmniej nazwę producenta, model oraz parametry techniczne oferowanego asortymentu, odpowiadające wszystkim parametrom i funkcjom wymaganym przez Zamawiającego.
(Ważne: Zamawiający zaleca, by Opis oferowanego asortymentu Wykonawca sporządził poprzez odpowiednie wypełnienie załącznika nr 4 do SWZ – tj. Opisu przedmiotu zamówienia) i jego podpisanie.
Opis oferowanego asortymentu powinien zawierać rzeczywiste parametry oferowanych urządzeń, bez zapisów typu. min. /max. !
Uwaga: Opis oferowanego przez Wykonawcę asortymentu nie podlega uzupełnieniu, w związku z powyższym oferta bez złożonego Opisu oferowanego asortymentu zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami SWZ !
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, podrygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy:
a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy,
b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu
prawnego,
c) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku
ustawowej zmiany przepisów normujących wysokość stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której
zmiana dotyczy. Cena brutto umowy ulegnie wówczas zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej
stawki podatku VAT, bez zmiany ceny netto umowy.
d) w zakresie zmiany zaoferowanego urządzenia, lub parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku jego
wycofania z rynku, zaprzestania produkcji lub niedostępności spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający lub
Wykonawca, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na
zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i
funkcjonalności pod warunkiem otrzymania od Wykonawcy oświadczenie producenta lub dystrybutora o wycofaniu,
zaprzestaniu produkcji lub braku dostępności przedmiotu umowy. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny,
terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 16:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 16:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ze względu na brak posiadania samoistnej podmiotowości prawnej przez Zamawiającego - Zespół Szkół w SokołowieMałopolskim , umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta pomiędzy Wykonawcą, a Powiatem
Rzeszowskim, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, NIP: 8132919572 / Zespołem Szkół w Sokołowie Małopolskim, ul.
Lubelska 37, 36-050 Sokołów Młp.
INNE PRZETARGI SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
- "Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz przyrodniczego dla ZS w Sokołowie Młp."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 108700R WÓLKA NIEDŹWIEDZKA BUDY W KM 0+000 DO 1+495 W MIEJSCOWOŚCI WÓLKA NIEDŹWIEDZKA
- ROZBUD. DR. GM. NR 108682R UL. MICKIEWICZA W SOKOŁOWIE MŁP. W KM 0+224,30 DO 0+281,30 I PRZEBUD. UL. MICKIEWICZA W SOKOŁOWIE MŁP. W KM OD 0 DO 0+224,3 (ODC. 1) I W KM OD 0+281,3 DO 0+476,18 (ODC. 2)
więcej: przetargi SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz przyrodniczego dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- "Zakup wyposażenia do świadczenia usług wychowania przedszkolnego dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Doposażenie Szkoły Podstawowej w Szczytnej w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji programów nauczania w ramach realizacji projektu pn. "Stawiamy na uczniów!-rozwój edukacji w Gminie Szczytna"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.