Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086415/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00166666/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00216331/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania druków do projektu “Modernizacja Muzeum Archeologicznego w Wiślicy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mnki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania druków do projektu “Modernizacja Muzeum Archeologicznego w Wiślicy"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-257e369b-a450-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057094/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Druk materiałów promocyjnych do projektu "Modernizacja Muzeum Archeologicznego w Wiślicy jako oddziału Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z otoczeniem ..."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu Modernizacja Muzeum Archeologicznego w Wiślicy jako Oddziału Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z otoczeniem w celu zabezpieczenia i ochrony unikatowych obiektów dziedzictwa narodowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.2.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56084,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: DRUKI ULOTNE1. Zaproszenie:
format 15 cm x 30 cm, (po złożeniu 15 cm x 15 cm)
składane, bigowane
Papier: kreda mat 300 g, foliowane 1+0, lakier punktowy 1+0
Kolor: 4 + 4
Nakład: 700 szt.
2.Plakat
Format: B2
Papier: 170 g, kreda błysk ,
Kolor: 4+0
Nakład: 50 szt.
3.Plakat
wydruk na papierze billboardowym typu city light
Format: 90cmx 120 cm
Kolor: 4+0
Nakład: 2 szt.
4.Folder
Format: A4 do A5: 20 stron (16 + okładki) zszywany na płasko (zszywki)
Papier: środek: 135 kreda mat; okładka: 250 kreda mat uszlachetnienia
Kolor: 4+4
Nakład: 6000 szt.
5.Ulotka
Format: A3 do A5 składana (format 29,7 cm x 42,0 cm po złożeniu 14,8cm x 21,0cm)
Składana w mapę, bigowana,
Kolor: 4+4
Papier: 170 g, kreda błysk,
Nakład: 5000 szt.
6. Roll up
Wymiar: 150x200 cm
Materiał: nieprzepuszczający światła, o matowej powierzchni zapobiegającej refleksom przy sztucznym oświetleniu, nie falujący na brzegach, odporny na przecieranie wilgotną szmatką.
Zadruk: 4+0
Futerał + kaseta aluminiowa; nóżki rozkładane
Nakład: 2 szt.
7. Notes
Format: A5
Ilość kart: 2+50 (okładki + środek)
Spirala po dłuższym boku, kolor spirali: złoty
Narożniki zaokrąglone
Okładka foliowana
Papier: kreda mat. 350 g (okładka), offset kolor kremowy 90 g (środek)
Kolor: 4+4 (okładka) 4+0 (środek)
Nakład: 500 szt.
8. Banner
Wydruk solvent na bannerze
Format: 90cm x 131cm + zapas białe boki do zapięcia na krośnie,
Kolor: 4+0
Nakład: 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12364,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Kalendarz książkowy1) Nakład: 500 sztuk
2) Format: 140 x 210 mm
3) Liczba stron: 144
4) Druk: 4+4
5) Papier:
a) środek:
papier: min. 80g/m2 piśmienny papier offsetowy w kolorze kości słoniowej, przeznaczony do produkcji kalendarzy książkowych
b) wyklejki:
papier 120-130 g/m2,piśmienny papier offsetowy w kolorze kości słoniowej, przeznaczony do produkcji kalendarzy książkowych
wyklejka musi mieć ten sam kolor, co kartki kalendarza.
c) okładka:
tektura 1,5- 2,0 mm - tektura introligatorska barwiona w masie na kolor czarny, kaszerowana papierem offsetowym czarnym.
Na okładce nadruk 1 kolor, hot stamping (druk Pantone)
Nadruk: logotyp Muzeum Narodowego w Kielcach 2023
6) Zamknięcie kalendarza na czarną gumkę: 6 mm.
7) Zakładki: 2 tasiemki satynowe w różnych kolorach – czarna, szara lub czerwona 6 mm każda; 100% poliester.
8) Zaokrąglone rogi kalendarza.
9) Oprawa szyta, grzbiet otwarty (koptyjski) kryty płótnem w kolorze czarnym.
10) Kalendarium: Projekt przygotuje Muzeum Narodowe w Kielcach
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 17720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: KsiążkaPrzedmiotem zamówienia jest druk offsetowy, oprawa oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego publikacji pt. Muzeum Archeologiczne w Wiślicy według następujących kryteriów:
Nakład: 1000 egzemplarzy
Format: 210 x 270 mm (format pionowy)
Objętość: ok. 192 stron
Druk: 4+4
Papier: kreda matowa 150 g/m2, dwustronnie powlekany matowy
Oprawa: miękka, szyto-klejona, kolor jednostronnie (4+0), laminowana folią matową, uszlachetnienie lakierem UV, kreda matowa 350 g/m2, z dwoma skrzydełkami każde po 15 cm
Próbne, cyfrowe wydruki formatu A3+: 30 sztuk
1) Publikacja posiada numer ISBN, który nadaje Zamawiający.
2) Zamawiający wymaga druku offsetowego.
3) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu próbki papierów i uzyskania akceptacji Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga przedstawienia wersji cyfrowej całej publikacji przed drukiem.
5) Zamawiający dokona oceny wersji cyfrowej w terminie do 2 dni roboczych od jej otrzymania. Akceptacja bądź uwagi do wersji cyfrowej całej publikacji zostaną wyrażone drogą elektroniczną na adres e-mailowy podany przez Wykonawcę.
6) Zamawiający wymaga przedstawienia wydruków próbnych (tzw. proofów) w liczbie określonej w SWZ.
7) Zamawiający dokona oceny wydruków próbnych w terminie do 2 dni roboczych od ich otrzymania. W przypadku odchyleń kolorystycznych Zamawiający, po konsultacji z Wykonawcą, prześle nowy materiał do wykonania drugiego wydruku. W przypadku akceptacji proofów zostanie to wyrażone bezpośrednio na wydrukach, a wydruki zostaną odesłane do Wykonawcy.
8) Zamawiający zastrzega, iż wydrukowana publikacja musi być zgodna z wcześniej zaakceptowanymi proofami, a brak tej zgodności może skutkować odrzuceniem produktu finalnego.
9) W przypadku stwierdzenia wad poszczególnych egzemplarzy, po przyjęciu całego nakładu przez Zamawiającego, wykonawca wymieni wadliwe egzemplarze na własny koszt w terminie 14 dni.
10) Przedmiot umowy należy dostarczyć do siedziby Muzeum Narodowego w Kielcach, Plac Zamkowy 1.
11) Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną zapis publikacji gotowy do wydruku w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22110000-4 - Drukowane książki
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10487,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23862,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13431,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCYDENS Zakład Poligraficzny Adam Cichocki i Synowie, Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260160849
7.3.4) Miejscowość: Laski
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AKCYDENS - ZAKŁAD POLIGRAFICZNY ADAM CICHOCKI I SYNOWIE SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13431,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA WIELKOPOLSKA sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Poznań
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-178
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia BIAŁY KRUK Milewscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661880652
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-509
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzętu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa serwisowo - eksploatacyjna, DZP.261.6.2025
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- Druk i dostawa publikacji dla Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na części
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.