Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00094277/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
- 2025/BZP 00103233/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych pn. "Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych pn. "Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fce1fa3-41fa-44d0-8244-010523497ccf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028061/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją robót budowlanych pn. Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupksu w celu utworzenia Słupksiego Centrum Wsparcia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.3.2025.ZP5
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych pn. „Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia”. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę i rozbudowę budynków przy ul. Partyzantów nr 24, 25 i 26 na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, przebudowę i rozbudowę hali sportowej przy ul. Partyzantów na potrzeby Sali gimnastycznej szkoły oraz Centrum Integracji Społecznej, budowę budynku Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Słupsku oraz zagospodarowanie terenu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zarządzanie procesem budowy na etapie jego realizacji w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonania robót, kosztów realizacji oraz wykonania zadania w oparciu o dokumentacje projektowe zgodnie z wydanymi decyzjami w tym decyzją pozwolenia na budowę, przepisami prawnymi i technicznymi, w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót, aby osiągnąć cel, jakiemu przedsięwzięcie ma służyć,
2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego zgodnie z przepisami prawa (w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) i postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę wraz z kontrolą rozliczenia finansowego inwestycji,
3) współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji robót budowlanych wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski dla Wykonawcy,
4) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
5) prowadzenie czynności w okresie gwarancji jakości i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych,
6) Inżynier Kontraktu ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem należytej staranności o interes Zamawiającego tak, aby inwestycja została zrealizowana terminowo, prawidłowo, zapewniając długotrwałe, efektywne i bezpieczne użytkowanie powstałej zabudowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
7) zakres robót budowlanych, przewidzianych do nadzoru, obejmuje w szczególności roboty:
a) branży konstrukcyjno - budowlanej,
b) branży drogowej,
c) branży sanitarnej,
d) branży energetycznej,
e) branży telekomunikacyjnej,
f) branży zieleniarskiej,
g) branży geotechnicznej
h) oraz wszelkie inne prace towarzyszące niezbędne do realizacji zadania.
3. Dokumentacja projektowa zawierająca szczegółowy opis robót budowlanych, których wykonanie będzie nadzorowane przez Inżyniera Kontraktu zamieszczona jest na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/953544 – postępowanie: ZP.261.27.2024.ZP4 „Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia”. UWAGA! Pod ww. adresem znajdują się również wszelkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej na etapie postępowania przetargowego na roboty budowlane oraz SWZ zawierająca uszczegółowione wytyczne Zamawiającego obowiązujące Wykonawcę prac budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17486,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325411,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 770472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO - INWEST S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811001049
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
usługi nadzoru inwestorskiego, inne usługi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 770472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rewaloryzacja zabytkowych budynków w zagrodzie nr 13 w Swołowie. Nowe funkcje kulturalno- społeczne w pomorskiej "Krainie w Kratę".
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Program poprawy bezpieczeństwa wokół gdańskich placówek oświatowych - audyty edycja 2023"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 07370 pn. "Budowa i przebudowa drogi dla rowerów i drogi dla pieszych w ulicach: Zielińskiego, pl. Muzealny, Muzealna, Świebodzka we Wrocławiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.