Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246672/01 - Wynik z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo z podziałem na trzy zadania. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kozłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-124
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896250833
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo z podziałem na trzy zadania. ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9751d21-d474-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017128/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w miejscowosci Kozłowo z podziałem na trzy zadania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za
pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).
2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu
Miar.
5. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego i zamieszczona na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”), informuję, iż
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kozłowo, ul. Mazurska 3, 13-124 Kozłowo.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kontakt@odoonline.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo z podziałem na trzy zadania. ”prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
A) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
B) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu ,,Poprawę efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej przy ul Mazurskiej 3 w miejscowości Kozłowo”. Zakres prac obejmuje m.in.
- Wymianę węzła cieplnego, niezbędnej armatury kotłowni, grzejników na stalowe z zaworem z głowicą termostatyczną i zaworami odcinającymi.
- Montaż systemu zarządzania budynkiem BMS
- Docieplenie stropodachu wentylowanego
- Wymiana okien piwnicznych na energooszczędne oraz muru z pustaków szklanych na stolarkę okienną wraz z częściowym zmniejszeniem otworu okiennego
- Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych oraz ścian w strefie cokołu oraz ścian fundamentowych .
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych.
- Montaż PV o mocy 16,5kW (50szt. paneli PV moc 330W)
- Montaż systemu zarządzania energią w zakresie instalacji oświetleniowej.
- wymiana drzwi zew. pełnych o współczynniku przenikania ciepła U max = 1.3 (W/(m2+K)) wraz z wymiana zadaszenia i balustrady nad zejściem do pom piwnicznych
-Wykonanie robót dodatkowych wskazanych w projekcie wykonawczym elewacji, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zgodnie z załączoną wizualizacją budynku po termomodernizacji.
4.2.5.) Wartość części: 981417,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (osobno dla każdej części):
2.1. Kryterium „cena” - wskaźnik C, ranga - 60%.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m - najniższa cena oferty, C b - cena oferty badanej
2.2. Kryterium „gwarancja i rękojmia” - wskaźnik G, ranga - 40%.
2.2.1. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36
miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
2.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.
2.2.3. Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:
G = (G b / G m) x 100 pkt. x 40%
gdzie:
G b - ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,
G m - największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertach
Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „gwarancja i rękojmia”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu ,,Poprawę efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej przy ul. Szkolnej 6 w miejscowości Kozłowo”. Zakres prac obejmuje m.in.
-Wymianę węzła cieplnego.
- Płukanie. i czyszczenie chemiczne instalacji C.O
- Wymiana grzejników w budynku szkoły i hali gimnastycznej.(nie dotyczy łącznika) z montażem zaworów termostatycznych i odcinających., licznika ciepła.
-Docieplenie stropodachu wentylowanego nad budynkiem szkoły oraz nad zapleczem hali gimnastycznej, dachu hali gimnastycznej, ścian piwnicznych budynku szkoły, ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych budynku szkoły i zaplecza hali gimnastycznej , fundamentów i ścian zewnętrznych budynku hali gimnastycznej
- Montaż PV moc 36,30kW (110szt. paneli PV moc 330W)
- dwukrotne malowanie poszycia dachu budynku głównego szkoły wraz z przygotowaniem powierzchni farbą do blachy lekko skorodowanej, niepalnej o odporności na temperaturę do + 80 stopni z atestem PZH.
( kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji)
- wymiana w całości podbitki drewnianej wraz z wykonaniem kompleksowej obróbki z blachy powlekanej w kolorze dachu na budynku głównym szkoły ( kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji)
- kompleksowa wymiana balustrad i pochwytów przy schodach, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na metalowe z blachy powlekanej, ułożenie płytek antypoślizgowych na wszystkich schodach, ( kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji) wymiana wszystkich kratek wentylacyjnych w kominach i na budynku, naprawę kominów i ich dwukrotne malowanie farbą zewnętrzną oraz wykonanie obróbki wszystkich zadaszeń wraz z ich odwodnieniem.
- wykonanie kompleksowej naprawy instalacji odgromowej budynku szkoły oraz sali gimnastycznej wraz z wykonaniem kontroli w zakresie stanu sprawności połączeń instalacji piorunochronnej, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń oraz uziemień instalacji i aparatów potwierdzone protokołem przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia który należy załączyć do dokumentacji odbiorowej
- Wykonanie robót dodatkowych wskazanych w projekcie wykonawczym elewacji, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zgodnie z załączoną wizualizacją budynku po termomodernizacji.
4.2.5.) Wartość części: 1081351,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (osobno dla każdej części):
2.1. Kryterium „cena” - wskaźnik C, ranga - 60%.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m - najniższa cena oferty, C b - cena oferty badanej
2.2. Kryterium „gwarancja i rękojmia” - wskaźnik G, ranga - 40%.
2.2.1. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36
miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
2.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.
2.2.3. Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:
G = (G b / G m) x 100 pkt. x 40%
gdzie:
G b - ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,
G m - największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertach
Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „gwarancja i rękojmia”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu ,,Poprawę efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej przy ul. Nidzickiej 31 w miejscowości Kozłowo”. Zakres prac obejmuje m.in.
-Wymiana węzła cieplnego na nowoczesny wykonany w technologii wymiennika płytowego.
- Płukanie i czyszczenie chemiczne instalacji.
-Wymiana grzejników stalowych wyposażonych w zawory termostatyczne i odcinające.
- Montaż licznika ciepła, systemu sterowania ciepłem w budynku - sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i zdalny odczyt zużywanej energii.
-Docieplenie stropodachu wentylowanego dachu hali widowiskowej
-Montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z rekuperacją wyposażonej w system odzysku ciepła.
-Docieplenie ścian zew. kondygnacji fundamentów i nadziemnych bud.
-Wymiana okien i drzwi zewnętrznych na energooszczędne.
-Montaż instalacji PV mocy 19,8 kW (60 szt. paneli PV moc 330W)
-Montaż systemu zarządzania energią w zakresie instalacji oświetleniowej
-Kompleksowa wymiana balustrad, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na metalowe z blachy powlekanej, ułożenie płytek antypoślizgowych na wszystkich schodach, ( kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji) , przełożenie kostki wraz wyrównaniem na podjeździe dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Nidzickiej, wymiana wszystkich kratek wentylacyjnych w kominach i na budynku, kompleksową naprawę kominów i ich dwukrotne malowanie farbą zewnętrzną oraz wykonanie obróbki wszystkich zadaszeń wraz z ich odwodnieniem.
- wykonanie kompleksowej naprawy instalacji odgromowej wraz z wykonaniem kontroli w zakresie stanu sprawności połączeń instalacji piorunochronnej, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń oraz uziemień instalacji i aparatów potwierdzone protokołem przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia który należy załączyć do dokumentacji odbiorowej
-Wykonanie robót dodatkowych wskazanych w projekcie wykonawczym elewacji, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zgodnie z załączoną wizualizacją budynku po termomodernizacji.
Po wykonaniu wszystkich prac termomodernizacyjnych wykonawca dla każdego obiektu osobno na podstawie wykonanych usprawnień termomodernizacyjnych sporządzi świadectwo charakterystyki energetycznej Świadectwo należy sporządzić na zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014r.
o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 497 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej
(Dz. U. z 2015, poz. 376).
2..Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w zał. 7 do SWZ ( Dokumentacja projektowa, Audyty energetyczne określające zakres, ilość i rodzaj prac do wykonania na poszczególnym obiekcie, Projekty wykonawcze , Specyfikacja Techniczna oraz Przedmiar robót). Przedmiar należy traktować pomocniczo przy dokonywaniu szacowania ceny oferty.
4.2.5.) Wartość części: 897817,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (osobno dla każdej części):
2.1. Kryterium „cena” - wskaźnik C, ranga - 60%.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m - najniższa cena oferty, C b - cena oferty badanej
2.2. Kryterium „gwarancja i rękojmia” - wskaźnik G, ranga - 40%.
2.2.1. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36
miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
2.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.
2.2.3. Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:
G = (G b / G m) x 100 pkt. x 40%
gdzie:
G b - ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,
G m - największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertach
Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.
a)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie /przebudowie/ remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3. o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).
b) dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia lub jego części co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro energetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
Brak podstaw wykluczenia:
2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda załączenia do oferty:
2.2.4 Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.4.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2.2.5 Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego lub jego części co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych spełniających wymagania określone w punkcie
IV.2.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.2.6 Poświadczenia o odbyciu wizji lokalnej zgodnie z zał.nr 8 do SWZ złożonego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełen wykaz dokumentów znajduje się w SWZ niniejszego postepowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium na każdą z części zamówienia w wysokości po 15000,00zł.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert z terminem obowiązywania do terminu związania ofertą ( 30 dni).
3. Wadium może być wniesione wg. wyboru wykonawcy w:
- pieniądzu
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019r.poz.310,836 i 1572).
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty ( zgodnie z poniższą zasadą) na poniższy nr rachunku bankowego Zamawiającego
88 8834 1022 2002 0300 0101 0006
– z dopiskiem w przypadku składania oferty na cz. I przetarg na
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo z podziałem na trzy zadania. ”- cz. I
– z dopiskiem w przypadku składania oferty na cz. II przetarg na
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo z podziałem na trzy zadania. ” - cz. II
– z dopiskiem w przypadku składania oferty na cz. III przetarg na
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo z podziałem na trzy zadania. ” - cz. III
W przypadku składania oferty na większą liczbę części:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo z podziałem na trzy zadania. ” – (wymienić na które części)
5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia o których wyżej mowa wykonawca przekaże wraz ze złożoną ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym
załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Oferta powinna być: a) sporządzona wg wzoru FORMULARZA OFERTY (załącznik nr 1 do SWZ) w języku polskim, b) złożona wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, czyli za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KOZŁOWO
więcej: przetargi KOZŁOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.