Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121171/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów osuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na parkingu strzeżonym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 238 55 30
1.5.8.) Numer faksu: +48 32 238 55 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/129911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów osuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na parkingu strzeżonym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d71805-b71c-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121171/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 816462,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 783962,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.
Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z pózn. zm.)., na parkingu strzeżonym na które składają się następujace czynności :
1) Przyjęcie i przechowanie każdego odholowanego pojazdu zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ), w sposób niepowodujący jego uszkodzenia i zniszczenia.
2) Przechowywanie odbywać się będzie zgodnie z przewidywaniami Zamawiającego w ilości :
RODZAJ POJAZDU Szacunkowa liczba pojazdów przechowywanych /w przeliczeniu na 36 m-cy
1. ROWER LUB MOTOROWER 5 szt.
2. MOTOCYKL 1 szt.
3. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) DO 3,5 TONY 68 szt.
4. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) POWYŻEJ 3,5 TONY DO 7,5 TON 1 szt.
5. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) POWYŻEJ 7,5 TON DO 16 TON 1 szt.
6. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) POWYŻEJ 16 TON 1 szt.
7. HULAJNOGA ELEKTRYCZNA 3 szt.
8. URZĄDZENIE TRANSPORTU OSOBISTEGO 3 szt.
9. RYCZAŁT ZA PRZECHOWYWANIE POJAZDU USUNIĘTEGO W TRYBIE ART. 50a PORD 55 szt.
RAZEM 138 szt.
3) Ewidencjonowanie przyjętych pojazdów, zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 do wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4) Ochrona i nadzór pojazdów oraz ich ładunków.
5) Umożliwianie osobom upoważnionym dokonywania oględzin zabezpieczonego pojazdu na terenie parkingu.
6) Wydawanie pojazdu z parkingu właścicielowi lub osobie upoważnionej.
7) Dokładanie należytej staranności oraz rzetelności dla zapewnienia najwyższej jakości świadczonej usługi.
8) Udzielanie pomocy rzeczoznawcy przy wykonywaniu oględzin usuniętego pojazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w § 1 i 2 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 952837,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 952837,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 952837,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXEL II Iwona Pawełczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311082204
7.3.3) Ulica: Toruńska 8,
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 952837,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zimnej Wody 1 w Gliwicach
- wykonanie prac instalacyjnych i ogólnobudowlanych w budynku przy ul. Franciszkańskiej 24A w Gliwicach
- 4WOG-1200.2712.74.2024 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 14 części
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach z prawem opcji
- 4WOG.1200.2712.73.2024 Zakup i dostawa kalendarzy na rok 2025 dla jednostek będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach w podziale na 4 części
- Przebudowa oświetlenia na wiadukcie przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa usuwania pojazdów z dróg, stref zamieszkania i stref ruchu z terenu Miasta Gdyni.
- Usuwaniu pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów z terenu Miasta Koszalina
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KWIDZYN
- Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.