eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a81d40-b1ca-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – ŚWIADCZENIA POMOCY MATERIALNEJ DLA STUDENTÓW
ŚWIADCZENIA POMOCY MATERIALNEJ DLA STUDENTÓW

Szkolenie powinno uwzględniać w szczególności:
1. Fundusz Stypendialny - zasady gromadzenia i wydatkowania środków.
2. Procedura przyznawania świadczeń z elementami postępowania administracyjnego.
3. Rodzaje świadczeń pomocy materialnej.
4. Świadczenia dla cudzoziemców.
5. Zasady ustalania dochodu rodziny studenta.
6. Dokumentowanie sytuacji materialnej (dochodowej) i rodzinnej studenta.
7. Zmiana sytuacji dochodowej – dochód utracony i dochód uzyskany.
8. Stosowanie kodeksu postępowania administracyjnego w sprawach stypendialnych w obliczu zmian w zakresie doręczeń.
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, on-line, otwarte
Okres szkolenia: szkolenie 2 dniowe, minimum 6 godzin lekcyjnych w każdym dniu
(1 godz. lek. = 45 min.)
Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba
Termin szkolenia: od podpisania umowy do XI 2023 r.
________________________________________
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia najpóźniej w dniu szkolenia.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia z ilością godzin odbytego szkolenia.
Testy oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Uznawalność zagranicznych dokumentów o wykształceniu do celów dalszego kształcenia w Polsce

Szkolenie powinno uwzględniać w szczególności:
1. Obowiązujące akty prawne dotyczące uznawania zagranicznych dokumentów
o wykształceniu.
2. Umowy międzynarodowe.
3. Świadectwa ukończenia szkoły średniej.
4. Dyplomy ukończenia studiów.
5. Ocena dokumentów o wykształceniu.
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, on-line, otwarte.
Okres szkolenia: szkolenie 1 dniowe minimum 6 godzin lekcyjnych (1 godz. lek. = 45 min.)
Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby
Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy – XI 2023 r.
________________________________________
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
Firma musi zapewniać pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia uczestnika szkolenia.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPTIMA CENTRUM ROZWOJU i KSZTAŁCENIA KADR Agata Schilf

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OPTIMA CENTRUM ROZWOJU i KSZTAŁCENIA KADR Izabela Białasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222066079

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 13/15

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-874

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPTIMA CENTRUM ROZWOJU i KSZTAŁCENIA KADR Agata Schilf

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OPTIMA CENTRUM ROZWOJU i KSZTAŁCENIA KADR Izabela Białasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222066079

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 13/15

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-874

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.