Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090703/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
- 2024/BZP 00532758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00532767/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00532779/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00532797/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY W SZTUMIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MGZO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170203843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 556406313
1.5.8.) Numer faksu: 556406327
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.krzyzykowska@sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fc8d21e-d347-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090703/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGZO.271.1.2021.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 506666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Gościszewie, i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:a) Dowóz uczniów z miejscowości: Koniecwałd, Gronajny, Koniecwałd (były PGR), Goraj, Węgry do Zespołu Szkół w Gościszewie. Planowana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Gościszewie na trasie wynosi: 63.
b) Podana liczba uczniów dowożonych jest planowaną liczbą uczniów na dzień 1 września 2021 roku i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
c) Planowana liczba kursów oraz trasa przejazdu autobusu w poszczególnych dniach zajęć szkolnych, została określona w Rozkładzie jazdy stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych.
3. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 roku, poz. 295; ostatnia zmiana: Dz.U. z 2019 r., poz. 2475), które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 93333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Czerninie, i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:a) Dowóz uczniów z miejscowości Piekło, Biała Góra, Cygusy, Szpitalna Wieś, Górki do Zespołu Szkół w Czerninie. Planowana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół
w Czerninie na trasie wynosi: 78.
b) Dowóz uczniów z miejscowości Ramzy Małe do Zespołu Szkół w Czerninie. Planowana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Czerninie na trasie wynosi: 3.
c) Podana liczba uczniów dowożonych jest planowaną liczbą uczniów na dzień 1 września 2021 roku i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
d) Planowana liczba kursów oraz trasa przejazdu autobusu w poszczególnych dniach zajęć szkolnych, została określona w Rozkładzie jazdy stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych.
3. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 roku, poz. 295; ostatnia zmiana: Dz.U. z 2019 r., poz. 2475), które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi oraz do Zespołu Szkół w Czerninie, i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:a) Dowóz uczniów z miejscowości: Sztumska Wieś, Sztumska Wieś (były Zakład Rolny), Sztumska Wieś (Bycza Góra), Parowy do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi. Planowana liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi na trasie wynosi: 35.
b) Dowód uczniów z miejscowości: Postolin Polaszki, Michorowo do Szkoły Podstawowej
w Nowej Wsi oraz z miejscowości Postolin i Nowa Wieś do Zespołu Szkół w Czerninie. Planowana liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i Zespołu Szkól w Czerninie na trasie wynosi: 31.
c) Podana liczba uczniów jest planowaną liczbą uczniów na dzień 1 września 2021 roku
i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
d) Planowana liczba kursów oraz trasa przejazdu autobusu w poszczególnych dniach zajęć szkolnych, została określona w Rozkładzie jazdy stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych.
3. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 roku, poz. 295; ostatnia zmiana: Dz.U. z 2019 r., poz. 2475), które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 97777,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz uczniów do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:a) Dowóz uczniów z miejscowości: Pietrzwałd, Barlewice, Koślinka, Kępina do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie. Planowana liczba uczniów dowożonych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie na trasie wynosi: 41.
b) Podana liczba uczniów jest planowaną liczbą uczniów na dzień 1 września 2021 roku i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
c) Planowana liczba kursów oraz trasa przejazdu autobusu w poszczególnych dniach zajęć szkolnych, została określona w Rozkładzie jazdy stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych.
3. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 roku, poz. 295; ostatnia zmiana: Dz.U. z 2019 r., poz. 2475), które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60740,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz uczniów do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych.a) Dowóz uczniów z miejscowości: Zajezierze, Sztumskie Pole ul. Lądziki, Łąkowa, Polanka, Długa do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie. Planowana liczba uczniów dowożonych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie na trasie wynosi: 19.
b) Podana liczba uczniów jest planowaną liczbą uczniów na dzień 1 września 2021 roku i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
c) Planowana liczba kursów oraz trasa przejazdu autobusu w poszczególnych dniach zajęć szkolnych, została określona w Rozkładzie jazdy stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych.
3. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 roku, poz. 295; ostatnia zmiana: Dz.U. z 2019 r., poz. 2475), które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 35185,19 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz uczniów do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:a) Dowóz uczniów z miejscowości: Uśnice, Parpary, Sztumskie Pole ul. Żeromskiego do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie. Planowana liczba uczniów dowożonych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza
w Sztumie na trasie wynosi: 47.
b) Podana liczba uczniów jest planowaną liczbą uczniów na dzień 1 września 2021 roku i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
c) Planowana liczba kursów oraz trasa przejazdu autobusu w poszczególnych dniach zajęć szkolnych, została określona w Rozkładzie jazdy stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
2. Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych.
3. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 roku, poz. 295; ostatnia zmiana: Dz.U. z 2019 r., poz. 2475), które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69629,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84501,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84501,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "Szaruga" Wioletta Szaruga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791432619
7.3.3) Ulica: ul. Marynarki Wojennej 21A/10
7.3.4) Miejscowość: Stare Pole
7.3.5) Kod pocztowy: 82-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84501,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121864,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faster Wash Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451983842
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 2F
7.3.4) Miejscowość: Górowo Iławeckie
7.3.5) Kod pocztowy: 11-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faster Wash Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451983842
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 2F
7.3.4) Miejscowość: Górowo Iławeckie
7.3.5) Kod pocztowy: 11-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jacek Lubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792033614
7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejskiego 27D/26
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jacek Lubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792033614
7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejskiego 27D/26
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faster Wash Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451983842
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 2F
7.3.4) Miejscowość: Górowo Iławeckie
7.3.5) Kod pocztowy: 11-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów biurowych i plastycznych oraz artykułów artystycznych
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.